וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היתרונות בחנות חיות שעושה משלוחים?

בשיתוף אנימל שופ, בשיתוף אנימל שופ

22.3.2020 / 11:44

עד שנוכל לחזור לימים רגילים בהם נהיה חופשיים לטייל ולקנות ציוד ומזון לכלבים והחתולים שלנו, זה תמיד טוב שיש אלטרנטיבה

כלבים. pixabay,
כלבים/pixabay

הזמנה של מוצרים כמו אוכל לכלבים אונליין באתר אינטרנט חוסכת את הסיכון בחשיפה לוירוס הקורונה והאמת שהיא חוסכת לנו סחיבה של שקים במעלה המדרגות.

מובילת המגמה העולמית אמזון, חינכה את הצרכן שהוא יכול לעשות קניות דרך המחשב מהבית באינטרנט, ככה הוא יכול להשוות מחירים בקלות ולקבל שפע של מידע רלוונטי. הצרכנים הישראלים לא נשארו מאחור וכיום אנחנו נחשבים למעצמת קניות מקוונות. הצרכן הישראלי אוהב לעשות שופינג באינטרנט של מגוון מוצרים וביניהם גם אביזרים צעצועים ואוכל לדגים, ציפורים, כלבים, חתולים ועוד חיות מחמד.

נגישות קלות ונוחות

קניות מחנות אינטרנטית עוזרות לנו לחסוך זמן וכסף שכרוכים בלהגיע לחנות ולחזור ממנה, לא צריך לבזבז דלק, להשקיע זמן בלחפש חניה או אפילו לצאת מהטרינינג הנוח והחמים, כיום רוב המוצרים מגיעים עם משלוח עד לפתח הבית עם שליח.

באמצעות שיטוט זריז באתרים השונים, אנחנו יכולים להשוות מחירים ולוודא שלא עובדים עלינו.

בטיחות מעל הכל

בזמן כתיבת שורות אלו, נהלי הבטיחות בעקבות וירוס הקורונה מחמירים, הכניסה לחנויות לא חיוניות נאסרות ולכן על מנת שנוכל להמשיך ולספק לכלבים והחתולים שלנו אוכל, אנו חייבים להיעזר בשירות המשלוחים.

כך לא נאלץ להיחשף לכמות גדולה של אנשים ונוכל להישאר בטוחים ובריאים בבית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מה חשוב לבדוק שמבצעים את ההזמנות

מוצרים רבים שהיינו רגילים לקבל על בסיס קבוע כעת נמצאים במחסור בגלל קשיי יצור בארצות המקור והקשחה של תנאי הייבוא מחשש להדבקות בקורונה.

לא תמיד ניתן לחזות מתי יחזרו המוצרים למלאי ולכן צריך לשמור על ראש פתוח לגביי מותגים חדשים שלא הכרנו קודם.

חשוב לבדוק מה האופציות המתאימות במקרה שמחליפים את סוג האוכל, עדיף לבחור באופציה שהכי דומה למה שהיה קודם על מנת להעלות את הסיכוי שהכלב או החתול יגיבו אליהם היטב ויסכימו לאכול מהם.

כדאי להיעזר במוכרים מחנות חיות מקצועית, כאלה שיש להם ניסיון וותק בתחום, באנימל שופ ניתן לקנות מזון איכותי לכלבים ולקבל עליו אחריות ולעיתים אף החלפה לסוג אחר במידה ונתקלים בקשיים מצד חיית המחמד.

גידול משמעותי באתרי מסחר מקוונים שמספקים מוצרי יסוד

אתרים מובילים של סופרים כבר לא עומדים בעומס וקורסים על בסיס יומי בשל ריבוי המשתמשים.

בשל המצב, אנשים רבים בוחרים בנוחיות של שימוש באתרי המסחר על מנת להזמין מוצרים שהם זקוקים להם. חיות המחמד האהובות עלינו זקוקות גם הן לאספקה סדירה של מזון וצעצועים, בזמן שהעבודה בחנויות הפיזיות פוחתת, חנויות החיות המקוונות פורחות ומתקשות לעמוד בעומסים ובאספקה.

על מנת לצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו בהצלחה, אנו נאלצים להסתגל ולשנות את הרגלי המחייה והצריכה שלנו.

בשיתוף אנימל שופ, בשיתוף אנימל שופ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully