וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה בעידן הקורונה

בשיתוף פיצה בזילי.קום, בשיתוף פיצה בזילי.קום

22.3.2020 / 9:02

פיצה בזילי.קום: הפיצה הטובה ביותר בתל אביב, עכשיו גם במשלוחים וטייק אווי

פיצה בזילי.קום. רוני אולשטיין,
פיצה בזילי.קום/רוני אולשטיין

בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות, מסעדות רבות הודיעו שיסגרו את הדלתות עד להודעה חדשה. אבל פיצה בזילי.קום מודעות לבעיה והחליטה להמשיך ולספק שירותי משלוחים עד הבית ושירותי טייק אווי, ואפילו תמצאו מבצעים מיוחדים לאור המצב החדש.

עוד הרבה לפני שהקורונה הייתה בתודעה, באחת מישיבות מערכת "המומחים" שנערכה וגלשה אל השעות הקטנות של הלילה, תפס את המפיקים רעב גדול. מאחר ואין יותר טוב מאשר כמה מגשי פיצה חמים על מנת להכניס אדרנלין, החליטו חברי הצוות על ביצוע הזמנה. אבל מהיכן?

אחת המפיקות קבעה חד משמעית, פיצה בזילי.קום בפלורנטין! היא לקוחה קבועה שם וסיפרה כי זו פיצה מיוחדת שחייבים לטעום! הפיצה הזו עם השומשום בקצה? היו בישיבה מי שמיד הכירו.

פיצה בזילי.קום. יח"צ,
פיצה בזילי.קום/יח"צ

ההזמנה בוצעה ושליח הגיע תוך זמן קצר, הפיצות היו כל-כך נפלאות וטעימות, שבסיום הארוחה כל כך התרשמנו והחלטנו להרים להם כתבה!

סניף פיצה בזילי.קום בפלורנטין חוגג 20 שנה להיווסדו. נדיר למצוא מקום שהצליח להתמיד תקופה כזו ארוכה וזו עובדה שמדברת בעד עצמה.

לרשת שני סניפים נוספים, האחד ברחוב יהודה מכבי 53 בתל אביב
והשני נמצא ברחוב רוטשילד 73 בראשון לציון.

הייחודיות של הפיצה באה לידי ביטוי בבצק דק בעל קריספיות מדליקה. יש תוספות מגוונות ומעניינות, כאשר הלקוח יכול להרכיב ולחבר בעצמו את הפיצה מתוך 21 תוספות, בין היתר ארטישוק,
אננס, פלפל חריף, גבינות מיוחדות ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיצה בזילי.קום. רוני אולשטיין,
פיצה בזילי.קום/רוני אולשטיין

לצורך הכתבה הגענו לסניף בפלורנטין, מצאנו מקום משפחתי, נעים ומזמין. הזמנו מגש של פיצה בזיליקום שהיא פיצת הבית. מהיא הגיעה עם שני רטבים ביתיים שמכינים במקום בעבודת יד, רוטב פסטו ורוטב עגבניות. השילוב ביניהם ביחד עם הפיצה היה מושלם! ככה זה שמכינים מגש באהבה.

הפיצה הגיעה דקה דקה עם גבינת מוצרלה מומסת ונמתחת, כמו שאני אוהבת. לצידנו היו סועדים מרוצים נוספים והחלפנו עם חלק מספר מילים. בני הזוג שרון ועומרי סיפרו לנו: "הילדים שלי מאוד אוהבים את פיצה בזילי.קום, אנחנו אוכלים שם באופן קבוע. אנחנו חייבים לציין כי קודם כל זאת פיצה שאין תחליף לה, והילדים שלי מאוד אוהבים את הפיצה הזאת, השירות שלהם היה יוצא מן הכלל".

על הפיצה האהובה עליהם במיוחד הם הוסיפו: "בלי צל של ספק, פיצה פסטו זו עם רוטב בזילקום וגבינת שמנת היא המועדפת עלינו".

בנוסף לפיצות מצאנו גם 12 סוגי קינוחים שונים: מלבי, קדאיף,
פנקוטה, עוגת גבינה, מוס שוקולד ועוד, כך שאפשר להתפנק עד הסוף.

שוחחנו עם גיל, הבעלים. הוא סיפר: "היתרון הגדול שלנו שאנו מייצרים את הבצק שלנו בעצמנו ואין טוב יותר מבצק טרי שמיוצר במקום. חשוב לנו לדאוג ללקוחות שלנו בתקופה הקשה הזאת, כאשר אנחנו מקפידים על היגיינה וסטירליות מרבית".

באופן כללי, שעות הפעילות של פיצה בזילי.קום לאורך השבוע בין השעות 11:00 עד 02:00. בימי חמישי ושישי פתוח מ 11:00 ועד 05:00 לפנות בוקר.

לנוכח המצב החדש, פיצה בזילי.קום עושה משלוחים עד אחת בלילה, עובדת עם משלוחי וולט וניתן גם להגיע לסניף ולאסוף את הפיצה שלכם (ללא ישיבה).

פיצה בזילי.קום, מוסד תל אביב מכובד בן 20 שנה שתושבי העיר
אוהבים במיוחד בזכות פיצה דקה, שירות איכותי ומחירים שווים.
"בהחלט, זו הפיצה הטובה ביותר שאכלתי בחיים שלי!"

03-6812047 אברבנאל 45 ת"א

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פיצה בזילי.קום, בשיתוף פיצה בזילי.קום
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully