וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר חדש יעזור לכם לבחור את חלל העבודה המתאים ביותר לצרכים שלכם

בשיתוף ספייסנטר, בשיתוף ספייסנטר

22.3.2020 / 8:13

בינתיים ההנחיות קובעות כי עלינו לעבוד מהבית ולצמצם יציאות ממנו. אם ההחלטה הגיעה בדיוק כשהתכוונת למצוא חלל עבודה משותף הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את החלל המתאים לכשייגמר מצב החירום

אופן ספייס. ShutterStock
חלל עבודה משותף/ShutterStock

האילוץ לעבוד מהבית הגיע דווקא כשהחלטת לבחון מקום כמו חלל עבודה משותף לעבוד בו כדי לצאת קצת מהבית, לקבל סביבת עבודה משרדית וליצור קשרים שיועילו להמשך? בינתיים לא תוכל לממש את כוונתך אבל אפשר לנצל את הזמן ולבדוק חללי עבודה משותפים כדי לבחור את המקום שבו יהיה המשרד הבא שלך. איך בוחרים משרד פרטי מחלל עבודה משותף? כל הטיפים במאמר הבא.

זמן שווה כסף: מרחק ונגישות בתחבורה ציבורית

אף אחד לא אוהב לבלות הרבה זמן על הכביש, בטח לא כשלחוצים בזמן וצריך להגיע לעבודה בזמן. לכן אחד הפרמטרים החשובים בבחירת חלל עבודה משותף שבו אפשר למצוא משרדים להשכרה יהיה נוחות הגישה בתחבורה ציבורית וזמן הנסיעה, גם ברכב פרטי. אך לפעמים המקום הקרוב ביותר לא יהיה זה שבו יהיה לך הכי נוח או הכי משתלם ולכן שווה להגדיר את מקסימום זמן הנסיעה האפשרי, כולל פקקים, כדי למצוא יותר אפשרויות של חללי עבודה משותפים.

בנוסף, אם העסק שלך מארח לקוחות, בעיקר אם הלקוחות מגיעים מכל רחבי הארץ, מומלץ במיוחד להשקיע במציאת משרדים להשכרה בחלל עבודה משותף עם מיקום מנצח, כזה שיהיה קל ללקוחות להגיע אליו מכל הארץ ויקל עליהם לסגור עסקאות. המיקום משחק תפקיד חשוב גם אם יש עובדים בעסק, אשר צריך להתחשב בשיקולי הנסיעות שלהם. אם עובד נחוץ לעסק יחליט שהמיקום החדש לא מתאים לו מבחינת המרחק וזמן הנסיעה הוא עשוי לעזוב ולעבור לחברה מתחרה.

זול עולה ביוקר: מחיר כשיקול מרכזי

עסקים רבים, בעיקר בתחילת הדרך, מעדיפים כמובן לחסוך בהוצאות ככל הניתן, גם כאשר מדובר בהוצאות מוכרות. לכן עסקים רבים מעדיפים חללי עבודה משותפים זולים, אך לפעמים המקומות הזולים ביותר עולים הכי ביוקר. המחיר של חלל עבודה משותף נקבע לפי המיקום, השירותים שהוא נותן והביקוש לעמדות העבודה שבו. בהתחשב בעובדה שזאת תהיה ההוצאה היחידה שלך ושזאת הוצאה מוכרת, אם מצאת מקום שמוצא חן בעינייך מבחינת כל התנאים האחרים, שווה להוציא עוד כמה שקלים בחודש כדי לעבוד בנוחות ובכיף ואפילו כדי להביא יותר עסקאות, כי רוב הפעמים המקומות היקרים יותר גם משקיעים בעיצוב יוקרתי יותר, בשירות טוב יותר ובמיקום טוב יותר. לכן לקוחות יכולים להתרשם לטובה וזה יכול להיות זרז לסגירת עסקאות. מלבד זאת, בדרך כלל עם המחיר באות גם הטבות כמו חדר כושר או מקלחות במקום, שירותים כמו חדר דואר או חדרי טלפון וחנייה חינם, כך ששירותים אלו יכולים לחסוך כסף רב.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

קשרים רבותי, קשרים: נטוורקינג וחיי קהילה

בעקבות WeWork, שהיתה חלוצה בגישה הזאת, היום רוב חללי העבודה המשותפים שמים דגש על חיי קהילה, נטוורקינג ויצירת קשרים מועילים. הדבר מתבטא בהרצאות עם מיטב המנחים והמנטורים, אירועי נטוורקינג מושקעים, שעת הפי אוור ומתחמים משותפים רבים המאפשרים יצירת קשרים בקלות בין חברי הקהילה השונים. לכן מומלץ לחפש מקום לפי החברות האחרות שבו. האם השוכרים האחרים יועילו לך? האם יהיה אפשר ליצור איתם שיתופי פעולה מועילים? אין טעם ללכת לחלל עבודה משותף כשרוב השוכרים בו לא בתחום שיכול לעזור לך, מאחר שחיי קהילה ויצירת קשרים ושיתופי פעולה הם הכרחיים לכל בעל עסק הרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות המגיעים מפה לאוזן.

מקום של חמישה כוכבים: לבחור לפי הדירוג

בכל בחירה, הדבר הכי חשוב הוא המלצות ודירוג הגולשים. כמו שלא בוחרים בית מלון בלי לקרוא המלצות וביקורות של נופשים אשר שהו במקום, גם לא בוחרים חלל עבודה משותף ובטח שלא משרד להשכרה בחלל עבודה משותף בלי לקרוא ביקורות.

באתר ספייסנטר, המרכז את כל חללי העבודה המשותפים בארץ, אפשר לראות את הדירוגים, לקרוא תגובות אמיתיות ואותנטיות של גולשים ואפילו את חוות הדעת של נציגי ספייסנטר עצמם, שלעיתים קרובות יוצאים לבחון את המשרדים הפרטים בחללי העבודה אותם הם מסקרים.

מותג מנצח או אלמוניות למהדרין: לבחור לפי מותג

גם בתחום חללי העבודה המשותפים יש מותגים ויש מתחמים לא מוכרים כמעט. היתרון של מותג מוכר ברור: יותר חברות שמכירות את המקום, יותר שוכרים ויותר חברות שאפשר לעשות איתן שיתופי פעולה. אך גם לחללי עבודה אלמונים כמעט יש יתרונות משלהם: תנאים גמישים יותר, תחושת ביתיות ומשפחתיות ולרוב גם המחיר יהיה יותר זול מהמותגים הגדולים. גם פה צריך לעשות את השיקול מבחינת לקוחות ועובדים. אם העסק שלך משדר יוקרתיות וחשוב לך ליצור רושם של עסק גדול ויוקרתי, אולי כדאי לבחור את המתחמים הגדולים, אשר שם המותג שלהם יעזור ללקוחות להבין שהעסק שלך הוא עסק רציני אשר מוכן להשקיע כסף במיקום המשרדים שלו. בנוסף, עובדים רבים חוששים מתחושת משפחתיות ומעדיפים את המרחבים הגדולים אשר המותגים מציעים ולכן חשוב להתחשב גם בהם.

לסיכום, דווקא בזמן הזה, שווה לבדוק ולבחון משרדים להשכרה בתוך חלל עבודה משותף כדי שכשהכל ייגמר, אפשר יהיה לצאת מהבית, לעבוד בסביבה משרדית וליצור קשרים מועילים וטובים. אתר ספייסנטר מזמין אותך לבחור את חלל העבודה המשותף המתאים לך ולצרכי העובדים והלקוחות של העסק שלך.

בשיתוף ספייסנטר, בשיתוף ספייסנטר
  • עוד באותו נושא:
  • משרדים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully