וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב הפנים מתחיל בדלתות פנים

בשיתוף city doors, בשיתוף city doors

19.3.2020 / 15:41

במסגרת כתבות מערכת המומחים בדבר עולם עיצוב הפנים, החלטנו לתת במה גם לדלתות הבית והמשרד, כאשר כיום אלו יכולות לשנות מקצה לקצה את הנראות ואווירה

סיטי דורז. יח"צ,
city doors/יח"צ

לצורך כתבה על דלתות פנים שני מפיקי מערכת קפצו לאולם התצוגה של חברת City Doors‏ - עיר הדלתות הנחשבת, הם חזרו נפעמים מהדוגמאות השונות.

City Doors‏ - עיר הדלתות היא חברת בת של חברת ורד המתמחה בייבוא ובשיווק ברזים ומוצרים למטבח ולמקלחת בעלת מוניטין למעלה מ 40 שנה. בתחילת דרכה החברה מכרה דלתות דרך זכיינים פרטיים וברשתות קרמיקה מוכרות ובהמשך התפתחה החברה גם למכירה באולם תצוגה ברחוב אצ"ל 33 ראשון לציון למשקי בית רבים, אנשי מקצוע, קבלנים ופרוייקטים, לשם גם אנחנו הגענו.

סיטי דורז. יח"צ,
city doors/יח"צ

באולם התצוגה התרשמנו ממבחר של דלתות פנים לבית, לחדרים, מקלחות ושירותים, כל דלת היתה בעיצוב שונה, נקי, אלגנטי על פי צו האופנה העכשווי. ראינו שם דלתות בגוונים לבנים נקיים לגמרי, צבעי שמנת עדינים, דוגמא מרהיבה של דלת קוו'יבק דמוי אלון מבוקע אשר העניק תחושה של מראה כפרי מושלם, כל אלו ועוד הותאמו לדלתות הבית ומשרד, כאשר בין היתר יש גם דלתות הזזה, כיס ונסתרות.

מעבר לנראות המשגעת, הייחודיות היא שהעיצוב הנפלא מושג ללא פשרה על האיכות, להיפך, למדנו כי הדלתות כולן פולימריות, WPC משובח ועבה על מנת למנוע נזקים עתידיים של מים וטרמיטים, בנוסף הדלתות כולן עם בידוד אקוסטי ובידוד טרמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיטי דורז. יח"צ,
city doors/יח"צ

פגשנו ושוחחנו עם מספר לקוחות מזדמנים באולם התצוגה, מיכל ארבל סיפרה לנו, "אני חייבת להחליף את כל הדלתות בבית, הילדים כבר גדלו, כבר אין מי שיקשקש עליהם בטושים, עשיתי מחקר שוק בכמה מקומות שונים ומצאתי כי בסיטי דורס מקבלים את המחירים הכי טובים לאיכות ושירות מושלם".

יניב נחום סיפר לנו גם כן, "לפני כשנה הזמנתי בעיר הדלתות 11 דלתות לקומת המשרדים של החברה שלי, קיבלתי שירות מקצועי בצורה יוצאת דופן, יעיל ומהיר ולכן הגעתי היום שוב והפעם עם אשתי לבחור כמה דלתות לבית, הגיע הזמן לעצב גם אותו בצורה חדשה".

סיטי דורז. יח"צ,
city doors/יח"צ

צוות העובדים במקום הוא קטן ומשפחתי, שנהב, ענבר,אלכס טטיאנה ודניס ומהם ביקשנו לדעת, מעבר לאנשים פרטיים מול מי עוד החברה עובדת, לדברי שנהב אלו הם חנויות זכיין רבות וישנם פרוייקטים קבלנים במסגרות שונות, בנייני מגורים, מגדלי יוקרה, אכסניותועוד, כשהסדרה המובילה היא סדרת הי סטנדרט הכוללת את דגמי וורנה, מוסקבה, רומא וברצלונה.

City Doors‏ - עיר הדלתות, היתה לנו חוויה מהממת ביופייה באולם התצוגה בראשון לציון, למדנו כיצד אפשר לשפר את הנראות ואווירה בזכות דלתות ששינו עבורנו את כל התפיסה איך דלת צריכה להיות.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף city doors, בשיתוף city doors
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully