וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגשנו את המומחה לנדל"ן באזור הקריות

בשיתוף דימה שמידוב, בשיתוף דימה שמידוב

19.3.2020 / 15:13

דימה שמידוב רכש השכלה על עולם הנדל"ן במקומות רבים אבל המקום שלימד אותו הכי הרבה הוא המשרד בו הוא עובד כבר שנים רבות "המרכז לנל"ן בע"מ" בקריית מוצקין

דימה שמידוב. יח"צ,
דימה שמידוב/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" הסוקרות את עולם הנדל"ן בארץ ובעולם אנחנו פוגשים אנשי מקצוע רבים, את מי שעשו עלינו רושם כביר כמומחים ובעלי ייחודיות יוצאת דופן אנחנו שמחים להציג בפניכם, הקוראים. אחד מאותם מתווכים שעשה עלינו רושם עז הוא דימה שמידוב, מי שמשמש כיועץ ומשווק נדל"ן בכיר ב"המרכז לנדל"ן בע"מ" בקריית מוצקין.

מאחורי דימה 8 שנות ניסיון כאשר את דרכו בתחום החל בניהול ושיווק פרוייקטים נדל"נים בחו"ל מטעם מספר יזמים ישראלים בכירים. תפקידו כלל בין היתר ניהול של מערכי השיווק ומכירה וניהול תהליכי בנייה.

לפני כשלוש שנים דימה השתלב בסניף של אזור הקריות מטעם רשת "המרכז לנדל"ן בע"מ", סניף זה נמצא בבעלות של שלושה שותפים וכיום מועסקים בו 13 מתווכים ושלושה עובדות מנהלה, מתאמת פגישות, מנהלת משרד ומנהלת גיוס ויח"צ.

דימה שמידוב. יח"צ,
המרכז לנדל"ן בע"מ/יח"צ

שני מפיקים חברי המערכת פגשו את דימה ושוחחו עימו על נושאים רבים אשר קשורים לעולם תיווך הנדל"ן, אלו הם הרשמים שהביאו מהפגישה עצמה.


עיקר פעילות "המרכז לנדל"ן בע"מ" היא גיוס נכסים ושיווקם, כאשר מתמקדים בעיקר באזור הקריות ובמיוחד קריית מוצקין, קריית ים וקריית ביאליק. למדנו כי ההתמחות של המרכז באה לידי ביטוי בשיווק אגרסיבי, זה כולל פרסום בכל דרך ומדיה אפשרית, החל מניו מדיה, דרך דיוור ישיר ושיתופי פעולה נוספים. בשונה ממשרדי תיווך אחרים ב "המרכז לנדל"ן בע"מ" הלקוחות עצמם שותפים בכל התהליך. על כך סיפר לנו דימה, "על כל צעד ושעל שאנחנו עושים, אם בנוגע לפרסום או מגע עם לקוחות פוטנציאליים ישנם מספר ערכים בהם אנו דוגלים, השכלה מקצועית וזו כוללת בסיס של 220 שעות למידה והתמחות בתחום, שקיפות מול הלקוח ומיקוד המתווך באזור הפעילות".

מה שמייחד את ההכשרה של המרכז לנדל"ן, זה המרצים שמעבירים את התוכן הנלמד. מדובר ב- 15 מרצים כולם עובדי הרשת, כל אחד מומחה בתחומו ומלמד את הנושא שהוא שולט בו ברמה הגבוהה ביותר. בתוך סגל המרצים נמצא את הזכיינים של הרשת ואת המתווכים המובילים ברשת. זוהי זכות גדולה ללמוד מאנשי שטח מובילים שדואגים להעביר למתווכים חדשים את התכנים הכי עדכניים ואיכותיים שקיימים היום בתחום.

כיום דימה לוקח חלק פעיל ומשמעותי ומלמד בקורס סדנא לגיוס נכסים בבלעדיות.

המעטפת של "המרכז לנדל"ן בע"מ" הופכת לשלמה בזכות אנשי מקצוע נלווים איתם הם משתפים פעולה במהלך מכירה או רכישת נכס, אם זה אדריכלים, מעצבי פנים, שיפוצניקים, יועצי השקעות, יועצי מס, יועצי נדל"ן, עורכי דין ועוד, כך שכל לקוח יכול לקבל מידע ועזרה כולל תיאום יעיל בין כל הגורמים הרלוונטים ביחד.

ברזומה של דימה יש מעל 500 שעות לימוד אקדמאיות בתחום הנדל"ן, לימודים שכללו יעוץ משכנתאות, גיוס אשראי לעסקים, יזמות והשבחת נדל"ן, קורס נדל"ן מתקדם ועוד, אבל תוספת חשובה ביותר הוא קיבל ב "המרכז לנדל"ן בע"מ".

"את עבודת המתווך למדתי במשרד הזה", דימה משחזר, "בזכות הליווי, היעוץ, התמיכה, הלימוד וההכשרה המעמיקה שקיבלתי כאן, התקדמתי לתפקיד יועץ בכיר כמתווך מצטיין של המשרד.
מצאתי כאן את מקומי כי יכול להביא לידי ביטוי את כל הניסיון, הידע והכישורים שצברתי בתחום".

בשנה האחרונה דימה השלים סגירה של 32 עסקאות מוצלחות ומתחילת השנה החדשה המאזן שלו עומד על 9 עסקאות וזו רק ההתחלה.


הצלחנו לשים יד על מספר שמות ומספרי טלפון של לקוחות שקיבלו שירות מדימה והמרכז עצמו, אחת מהם, עירית כהן סיפרה לנו,"מדובר במתווך שאכפת לו באמת, כזה שלא מתפשר אלא דואג לאינטרס של הלקוח בצורה שאני לא נתקלתי בה קודם לכן.
מהרגע הראשון דימה העניק לי את ההרגשה שיש על מי לסמוך והתוצאה היתה בהתאם ועל כך אני מודה לו מקרב לב".

על תפיסת עולמו דימה סיפר לנו, "באינטראקציה שלי עם הלקוחות, אני רואה קודם כל את האדם עצמו, מברר לעומק את הצרכים ומה היכולת הכלכלית שלו, משם אני יודע איך לבנות אסטרטגיה מנצחת, כאשר מקבל גיבוי מושלם מהמשרד".


דימה שמידוב, פגשנו סוכן נדל"ן יסודי, אכפתי ומקצועי, הגישה הייחודית, ידע וניסיון שצבר לעצמו מציבים אותו בפסגת הבמה של אנשי המקצוע שיודעים למצוא ולסגור עסקה בזמן מהיר ובמחיר מזהיר.

אנחנו בטוחים כי עוד נשמע עליו בשנים הקרובות בהקשר של עולם הנדל"ן בכל רחבי הארץ.

משרד: 048113130
ניייד: 054-542-4020


עמוד הפייסבוק

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דימה שמידוב, בשיתוף דימה שמידוב
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully