וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאם פיטנס: אשת החיל מכפר קאסם

בשיתוף תמאם פיטנס, בשיתוף תמאם פיטנס

19.3.2020 / 14:22

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר אנשי מקצוע ייחודים, הגיעו אלינו שמועה על אשה יוצאת דופן במינה, תמאם בדיר, מי שמעבירה אימוני ספורט לנשים ורופאה אלטרנטיבית בכפר קאסם. מפיקה של המערכת יצאה לפגוש את תמאם בשטח, היא חזרה מוקסמת מאשת חיל לכל דבר

תמאם פיטנס. יח"צ,
תמאם פיטנס/יח"צ

הגעתי לכפר קאסם ול"תמאם פיטנס" ביום חמישי אחר הצהריים, מדובר בחדר כושר וסטודיו לחוגים שונים, אפשר למצוא בו אימוני אירובים, עיצוב וחיטוב, TRX, קיקבוקס, זומבה, פילאטיס, ריקודים מזרחיים ואימונים עם מכשיר EMS.

בנוסף ישנה פעילות לגילאים צעירים של 4 עד 12, זו מחולקת לקבוצות לפי הגיל והרמה, כולל קורס מיוחד לילדים עם משקל יתר כאשר בתהליך מעורבים ההורים ודיאטניות מקצועיות.

מי שאחראית על כל האופרציה היא תמאם בדיר, אשה מרשימה שמכהנת כמאמנת, יועצת חינוכית ומתמחה ברפואה אלטרנטיבית כאשר מוסמכת לדיקור סיני, הקזת דם (חוג'מה), פוקושיין- מחזק איברים פנימיים, שמונה סוגי עיסויים רפואיים, כגון: כוסות רוח, מסאז' שוודי, מסאז' תאילנדי, אבנים חמות ועוד.

תמאם פיטנס. יח"צ,
תמאם פיטנס/יח"צ

בין אימון אחד לשני הצלחתי לשוחח עם כמה נשים במכון, הן סיפרו לי על החוויה האישית שלהן, מנאר המתגוררת בג'לגוליה סיפרה: "אני מתאמנת אצל תמאם כבר 7 שנים, היתה לי מחלה כרונית אבל בזכות המכון שלה ובזכות הטיפים הבריאותיים שהעניקה לי הכל עבר לי".

מרים בארי מראש העין העידה: "הגעתי לסטודיו של תאמם על מנת להוריד במשקל, מה שאהבתי ובניגוד למקומות אחרים, שלא התרכזו איתי רק באימונים עצמם, אלא תמאם הביאה לי תפריטים ועברה איתי על תזונה נכונה כך שהבנתי סוף סוף איך לשלב נכון את שניהם ביחד ולכן אני מצליחה לשמור על המשקל ויש לי אנרגיה להמשיך עוד ועוד".

הייחודיות של תמאם באה לידי ביטוי כך שלכל מתאמנת יודעת להתאים בדיוק את מה שצריכה, כאשר ארסנל הכלים שלה רחב בזכות הכישורים שצברה במהלך החיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תמאם פיטנס. יח"צ,
תמאם פיטנס/יח"צ

למי שמתקשה בפעילות פיזית מתאימים סוג אימון שונה, מי שמתקשה לשמור על המשקל מעניקים מספר תפריטים וטיפים לתזונה חכמה ונכונה, למי שמתקשה מנטלית להתמיד, תמאם תמיד שמחה להעניק את כישרוי הקואצ'ינג שלה, כך שמעניקה מעטפת יוצאת דופן עבור כל אחת.

על תפיסת עולמה תמאם סיפרה לי, "אני מאמינה שלא צריך לחכות למחלה או קושי אלא לבוא לעשות טיפול מונע לפני, על מנת למגר את הבעיה, לכן אני שמחה שמגיעים אלי לסטודיו לא מעט בנות ונשים שנמצאות בתפר של לפני הבעיה, אך באותה נשימה אני רואה אתגר גדול ומקבל סיפוק רב כאשר מגיעים אלי נשים עם בעיות כאלה ואחרות ואני מצליחה לפתור עבורן את הכל וביחד איתי יוצאות למסלול חיובי, זה מה שנותן לי את הכוח להמשיך".

חלק מהפעילות בסטודיו כוללת ימי מרתון ארוכים שתמאם מארגנת, ספורט, שחייה ומשחקים בתנועה חופשית באוויר הפתוח עם מסלולים שמותאמים אישית.

היה לי את העונג לפגוש אשת חיל לכל דבר, מי שנוגעת ומשפיעה על נשים לעבור משברים ומוצאת עבורם את המסלול לחיים בריאים.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף תמאם פיטנס, בשיתוף תמאם פיטנס
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully