וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האיכר, פירות וירקות, "פרימיום" במזכרת בתיה

בשיתוף שוק האיכר, בשיתוף שוק האיכר

19.3.2020 / 13:25

ב"שוק האיכר" בוחרים יום יום את הירקות הטריים מהחקלאים באזור מזכרת בתיה ומביאים גם זנים שלא תמצאו בכל מקום

בית האיכר. יח"צ,
שוק האיכר/יח"צ

כבר תקופה ארוכה שאנחנו במערכת "המומחים" מקבלים הודעות מצד לא מעט קוראים נאמנים כאשר אלה דוחקים בנו לקפוץ ולגלות מה נעשה במועצה המקומית מזכרת בתיה ומכוונים אותנו במיוחד אל "שוק האיכר". בדקנו במה מדובר והתברר כי במשך כ-7 שנים פועלת לה במקום חנות לפירות וירקות אשר מספקת סחורה איכותית במיוחד לכל תושבי הסביבה. שלחנו כתב ביום חמישי בבוקר לרחרח מקרוב והוא חזר עמוס בסלים של פירות וירקות מכל טוב.

חנות "שוק האיכר" היא חנות לפירות וירקות במזכרת בתיה. הייחודית שלה באה לידי ביטוי בזכות סחורה נחשבת במיוחד מאחר והבעלים, שרון ימין, בכבודו ובעצמו, בוחר בכל בוקר את הסחורה אותה הוא מביא ישירות מחקלאים בשטח. הוא מפריד אותה לשני סוגים, "פרימיום" וסוג א'. שרון שם דגש על חקלאות ישראלית ומביא את הסחורות הכי טובות שקיימות בכל רגע נתון אצל החקלאים הישראלים.

ביקשנו ממנו להסביר על החלוקה הזו והוא סיפר "ההבדל הוא במיון, בגודל ובנראות של הפרי או הירק". החנות מחולקת לשניים כאשר יש ללקוחות את האפשרות לקנות פירות וירקות פרימיום וגם סחורה סוג א', שהיא יותר זולה במחיר אך עדיין נשמרת האיכות והטריות שלה.

בית האיכר. יח"צ,
שוק האיכר/יח"צ

יחד איתנו, ערכו קניות מספר גדול של לקוחות, אחת מהם, איילת משען, סיפרה לנו: "מדובר בחנות ירקות שהיא בוטיק, פשוט חווית קניה מהסוג הטוב ביותר. שירות אדיב, מנומס, נעים והכי חשוב מקצועי הסחורה תמיד טרייה והכי טעימה שיש. לאכול את הפירות והירקות שלהם, פשוט תענוג לחך, משאיר טעם של עוד". גם שלום אמירי מקיבוץ סמוך סיפר: "יש פה אווירה ותמיד נעים להיכנס, יש מבצעים שווים וסחורה איכותית".

סיבוב שלנו בחנות גילה מספר מוצרים שלא מוצאים בכל מקום, אחד מהם הוא "תירס גילי", תירס מתוק של חקלאי מהשפלה, זן מתוק וטעים שאפשר לאכול אותו גם ללא בישול. מוצר נוסף שהרשים אותנו היו עגבניות שרי תמר "לובלו", שרי מאוד מתוק ומיוחד שמגיע מחקלאי שנקרא 'יוכי אספרגוס'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בית האיכר. יח"צ,
שוק האיכר/יח"צ

שאלנו את שרון מה הלהיט העכשווי והוא ענה לנו, "עכשיו התחילה עונת האבטיחים. אין כמו אבטיח אדום ומתוק!".

מספר לקוחות המליצו לנו לבוא גם ביום שלמחרת, ביום שישי, אז הם סיפרו, מתקיימת במקום חגיגה של שוק הכוללת גם לחמים מכל מיני סוגים, פרנות, לחוח ופיתות עיראקיות, זאת בנוסף למבצעים המשתנים של הבעלים שהכניס לחנות לא מעט מוצרים נלווים, כולל מחלקה שלמה של מעדנים אסייאתים ומחלקה נוספת של פיצוחים באיכות הגבוהה ביותר שאפשר למצוא.

בקרוב מאוד החנות תפעיל גם אתר אינטרנט מוביל שדרכו אפשר יהיה להזמין את כל מוצרי הפרימיום השונים.

"שוק האיכר" במזכרת בתיה, היתה לנו חוויה נעימה במקום גדול, מזמין עם סחורה מעולה במחירי שוק לכל דבר.

עמוד הפייסבוק

לאתר

בשיתוף שוק האיכר, בשיתוף שוק האיכר
  • עוד באותו נושא:
  • ירקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully