וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הרהיט: המקום אליו מביאים את הרהיטים הנמכרים ביותר כבר 30 שנה

בשיתוף בית הרהיט, בשיתוף בית הרהיט

19.3.2020 / 12:45

במערכת המומחים אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים בתי עסק ותיקים בני עשרות שנים, ובכל פעם מתרגשים כאשר מגלים את מי שמשרתים אלפי לקוחות בכל שנה בזכות שירותיות ואיכות. "בית הרהיט" הוא בדיוק מסוג העסקים הללו

בית הרהיט. יח"צ,
בית הרהיט/יח"צ

כבר במשך 30 שנה מוכרים ב"בית הרהיט" רהיטים מרהיבים, תוך כדי התמקדות בכל הריהוט לבית הכולל חדרי שינה, חדרי נוער פינות אוכל מזנונים וסלונים מרכז שינה ענק ועוד.

הרהיטים של "בית הרהיט" מיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בשוק, מורכבים מחומרים שנבחרו בקפידה ומעמידים סטנדרטים גבוהים, אלו גם עומדים בתו התקן הישראלי הקפדני וגם בתקנים האירופאים המחמירים ביותר, כאשר כל המוצרים עוברים הליך בקרת איכות בטרם יציאתם ללקוחות, קפצנו גם אנחנו לחנות אשר ממוקמת ברחוב המסגר 17 בית שמש וזהו סיפורה.

"בית הרהיט" זו החנות הכי גדולה לרהיטים באזור בית שמש ומטה יהודה, 1000 מ"ר שמכילים מחלקות שונות. ב"בית הרהיט" דואגים להתעדכן תמיד בדגמים ובאופנות החדשות.

בית הרהיט. יח"צ,
בית הרהיט/יח"צ

כאשר הגענו לחנות התפעלנו עד אין סוף ממגוון המוצרים המרתק, כמונו גם לקוחות נוספים, אחת מהן, רינת, לטענתה לקוחה קבועה, הגיעה עם בתה ולנו היא סיפרה, שלאחר חתונתה היא קנתה פה את כל הרהיטים לבית לאחר מכן קנתה לבתה והיום הגיעה עם הנכדה " יש לי בת גדולה יותר שכבר בעבר רכשתי עבורה רהיטים בחנות ומעבר לזה הייתי פה יותר מפעם אחת, כך שידעתי למה לצפות, לטוב ביותר. בכל פעם מחדשים פה את המלאי, כך ששום דבר לא עומד במקום אלא מביאים את הדגמים החדשים ביותר.
ואגלה לכם סוד, שווה להגיע לקראת פסח ובראש השנה, אז מגיעים הרהיטים היפים מכולם".

רשמנו לעצמנו את הטיפ ופנינו להביט בעוד רהיטים ורשמנו לעצמנו מספר דברים:

מחלקת חדרי השינה - המיטות המרופדות והמזרונים היא ענקית, 200 מ"ר של מוצרים מכל הסוגים, כולם היו באיכות יוצאת דופן לעומת בדיקות שערכנו לאורך השנים בחנויות אחרות והמחירים?

חדר שינה קומלפט הכולל שידה, מראה, מיטה, וארון במידה 160, החל מ 4,900 שקלים.

ליין חדש של סלונים החל מ 2,990 שקלים, כך שלמרות שמדובר באיכות גבוהה, המחירים שומרים על שפיות לכולם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בית הרהיט. יח"צ,
בית הרהיט/יח"צ

פגשנו גם את יהודה כהן הבעלים, על תפיסת עולמו הוא סיפר לנו כך, "מזה 30 שנה מיום פתיחת החנות לנו חשוב השירות והאמינות הסיסמא שלנו ברורה ביותר, לקוח שקנה אצלנו רהיט, וראה אותו לאחר מכן במחיר זול יותר אנחנו מחזירים את ההפרש של הסכום ששילם" והוא מוסיף, "רוב הלקוחות שלנו הם כבר חברים ומשפחה לכל דבר, מגיעים אלינו דורות על גבי דורות, כאלה שפעם הגיעו עם ההורים כילדים והיום מגיעים עם ילדים משלהם, זה עושה טוב בלב, זה הכוח שלנו והכל בזכות הגישה והשירות שדגלנו בהם לאורך כל השנים".

אכן אפשר להסתכל על "בית הרהיט" ולהגיד בפה מלא, זו משפחה אחת גדולה, כי לא רק חלק מהלקוחות אלא גם העובדים עצמם, רובם עובדים במקום עוד מהיום הראשון.

"בית הרהיט", מקום לדוגמא ומופת, בו יוצאים מהקופסא לא רק רהיטים אלא גם בכל הנוגע לשירות, אמינות ומחירים.

היתה לנו חוויה נעימה להסתובב בחנות ולא נותר לנו אלא להמליץ בחום לכל מי שחפצים למצוא את כל הריהוט האפשרי לבית.

להזמנות- 029916121
לפניות בווצאפ- 0584991612

רחוב המסגר 17 א.ת. בית שמש

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף בית הרהיט, בשיתוף בית הרהיט
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully