וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך להצלחה עוברת בנתיב האומץ

בשיתוף נתיבי האומץ, בשיתוף נתיבי האומץ

19.3.2020 / 12:32

לאחר שהיה איש עסקים מצליח החליט יוסי שטרית לשנות כיוון וכיום הוא מנחה סדנאות NLP ודמיון מודרך

נתיבי האומץ. יח"צ,
נתיבי האומץ/יח"צ

"עד לפני 6 שנים הייתי שכיר, עבדתי בחברות גדולות, כיהנתי כסמנכ"ל ומנכ"ל של חברות שונות, מתחתי עבדו עשרות אנשים ויותר, אבל בתוך תוכי תמיד ידעתי שאני רוצה לעשות משהו אחר, זה בער בי", כך, בעיניים בורקות, סיפר לנו יוסי שטרית, מי שעד לפני כמה שנים היה איש עסקים בכיר שעבד עם חליפה ועניבה עד שעשה שינוי דרסטי בחיים, כאשר כיום עוזר לאחרים לפרוץ קדימה ומדריך איך ניתן להשאיר מאחור חששות ופחדים.

מערכת ה"מומחים" גאה להציג, יוסי שטרית, מאסטר בשיטת NLP .

כבר תקופה ארוכה שאנחנו במערכת "המומחים" רוצים לעלות על הבמה דרך סדרת כתבות את עולם ה NLP, מדובר באחת משיטות האימון הכי חשובות ופופלריות כיום בעולם, זו נעשית בעזרת דמיון מודרך.

בזכות ניסיון החיים שצבר, יוסי יודע להוסיף ולתבל אותה עם מגוון כלים מיוחדים שגיבש לעצמו מימיו כמנהל בכיר, על כך הוא הסביר לנו, "אני בעצם מתפקד בכמה כובעים, מרצה, מאמן, ומנחה, בכל פעם בוחר את הכלים הנכונים כדי להגיע למקום שאליו רציתי להגיע עם אותו אדם שיושב מולי".

נתיבי האומץ. יח"צ,
נתיבי האומץ/יח"צ

יוסי סיפר לנו כי בגדול אלו הן המילים שיוצרות את המציאות והכל תלוי בנו ואיך משתמשים בהן.

מה הדרייב שלנו בחיים, מה האנרגיה שאיתה מתעוררים ונעים, מהי שפת הגוף, ואם נדע להשתמש במילים חיוביות נוכל לפתוח לעצמנו דלתות.

להוציא אימונים של אחד על אחד, יוסי מרבה לצאת לסדרת הרצאות שבנה, זו נקראית "מהישרדות לצמיחה והגשמה". בסדרה הזו הוא מספר על צורת ההסתכלות שלו לחיים ומדגים באילו כלים משתמש, כאלו שהובילו אותו להצליח ולשנות. קהל היעד העיקרי שלו הם ארגונים פרטיים, עמותות שונות, חברות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נתיבי האומץ. יח"צ,
נתיבי האומץ/יח"צ

רונית בבייב, משתתפת באחד הסדנאות של יוסי עימה שוחחנו סיפרה לנו על החוויה שלה, "זו היתה הסדנא הכי משמעותית שעברתי בחיים, התובנות שקיבלתי שם שינוי לי את דרך החשיבה ובזכותם יצאתי ממש לדרך חדשה. זה לא רק לדעת את החומר, הצורה בה יוסי מסביר את הדברים היא מהפנטת, רואים שהדברים יוצאים לו לא רק מהראש אלא גם מהרגש, הוא ממש רוצה לגעת ולעזור, בצורה הכי אותנטית וכנה ובגלל זה הוא כל-כך השפיע עלי".

על ההרצאות שלו יוסי סיפר, "זה לא רק עניין של לספר את הסיפור, כי משם אני לוקח את זה לכיוון של צמיחה ולמידה. אפשר לקחת חלק בסדנא או בהרצאה בפני עצמה, כל הרצאה היא חוויה שונה ועוסקת בנושא אחר, מהישרדות לצמיחה והגשמה, מחוסר בטחון לאמונה ודימוי עצמי גבוה, מתחושת כישלון לבנית הצלחה ומנהיגות מעשית, והסדנא הרביעית- תקשורת וביטוי עצמי מנצח".

ככל שמתבגרים לומדים עוד על עצמנו וניסיון החיים מלמד כי הכוחות הכי גדולים של אדם טמונים בו, רק צריך לדעת איך ליישם זאת נכון, לשם יוסי מכוון, "אני מאמן אנשים לחיות את החיים, לדעת איך לצאת גם מהמקומות הכי סבוכים ונמוכים, אפשר להתעלות מעליהם, זה דורש סבלנות ולא תמיד זה קל, זה תהליך שמצריך יד מחבקת, חום ואהבה, אנשים צמאים לזה ואני שם על מנת להעניק להם את הכל, בכל דרך אפשרית, אימון אישי, סדנאות והרצאות".

היתה לנו פגישה עם איש מרתק וחכם, אמיץ ללא חת שבשיא ההצלחה החליט לעצור הכל ולהעניק מעצמו גם לחברה ועל כך אנחנו יכולים להגיד כל הכבוד.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף נתיבי האומץ, בשיתוף נתיבי האומץ
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully