וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה האיטלקית בראשון לציון ששבתה לנו את הלב

בשיתוף קסטלו בר, בשיתוף קסטלו בר

19.3.2020 / 12:12

בשנים האחרונות העיר ראשון לציון הפכה להיות למוקד מרכזי של פאבים ומסעדות שאליהם מגיעים בליינים וסועדים מכל רחבי הארץ, עד כדי כך שיוצרת תחרות של ממש מול מקודמות מקבילים בהרצליה ותל אביב

קסטלו בר. יח"צ,
קסטלו בר/יח"צ

בשבועות האחרונים במערכת "המומחים" בדקנו מספר מקומות בולטים בעיר היין, שעזרו לבצע את המהפכה המדוברת, אחד מהם הוא מסעדת "קסטלו בר", בעלת תפריט כשר חלבי עם דגשים מאיטליה, קפצנו למסעדה וחזרנו מוקסמים מהטעמים ואווירה.

"קסטלו בר", כמו התפריט כך גם שם המסעדה עם השפעה ישירה מאיטליה. קסטלו משמעו טירה ומסעדת "קסטלו" הראשונה הוקמה בעיר ורונה שבאיטליה, עירם של רומיאו ויוליה והעיצוב הפנימי של המסעדה בראשון לציון מזכיר זאת בעזרת לבנים חומות שעל הקירות.

מי שמנהל את העניינים הוא הבעלים אלירן מורד, על תפיסת עולמו בגינה הוא פתח את המסעדה הוא סיפר לנו, "האהבה למקום באה מהרצון לארח והכוונה היא לתת לכל סועד את הביקור הכי טוב שיש. אני איש שמח, גדלתי וחונכתי כך אז החלטתי להביא את האושר ואהבה שהיתה לי בבית למקום שבו גם אחרים יוכלו ליהנות ממנה בדרכי של ודרך האוכל ואווירה חגיגית שיש פה".

קסטלו בר. יח"צ,
קסטלו בר/יח"צ

החגיגה מתחילה בראש ובראשונה בזכות תפריט מגוון שעליו אחראי השף המוכר אביעד ניר, הוא כולל מנות מעלפות כמו כדורי פטריות הממולאות בתערובת גבינות ברוטב שמנת פטריות וגבינת פרמזן, פינוקים איטלקיים מושלמים כמו פיצות, ניוקי, רביולי, ופסטות וכן מנות דגים מצוינות וקינוחים שלאחר שטעמנו אותם פשוט ליקקנו את האצבעות.

תוך כדי תנועה שוחחנו עם מספר לקוחות שנהנו מארוחה טובה, רון וירין, שני מבלים סיפרו לנו, " אצלנו זה כבר קבוע בנוהל, שבאחד מהערבים במהלך השבוע אנחנו מגיעים לקסטלו. הם כאילו מצאו את הנוסחה הנכונה לבילוי מושלם, יש כאן מוזיקה מצוינות, מנות מעוולות, ובכל ערב משהו אחר קורה, יש ערבי סטנד-אפ בימי שני, בחמישי בערב די ג'יי, במוצאי שבת ערב זמרים כך שתמיד יש תכונה ועניין".

הקונספט המשתנה מדליק בהחלט, המסעדה שממוקמת במרכזי העיר, ממש מתחת לבניין העירייה מציעה מצד אחד בילוי מלהיב של מסעדה כשרה ובערבים ל"קסטלו" נכנס וייב מגניב של בילוי עם מוזיקה טובה, קצב ואווירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קבטלו בר. יח"צ,
קסטלו בר/יח"צ

תושבי תל אביב, אם אתם קוראים ומקנאים, חכו, בקרוב מאוד עומד להיפתח סנף של "קסטלו בר" גם בעיר הגדולה, מתי והיכן בדיוק אנחנו נדע בקרוב מאוד ועל כך נדווח בשמחה.

"קסטלו בר", היה לנו בילוי מהנה שבו אכלנו אוכל איטלקי מעולה, אנחנו ממליצים בחום במיוחד על מנת הריזוטו עם יין טוב, מחירים נוחים, שירות לבבי, להוריד את הכובע בפני הבעלים ולהגיד " Ben fatto".

ואם שכחנו לציין, ימי שלישי בשידור חי ברדיו לב המדינה עם אליקו.

טלפון להזמנות- 0528088062

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף קסטלו בר, בשיתוף קסטלו בר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully