וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ': "אני מעולם לא יודעת מראש איך הבית יראה לא פעם גם אני מופתעת מהתוצאה"

בשיתוף אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ', בשיתוף אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ'

19.3.2020 / 10:10

אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ' מלווה את הלקוח מתחילת תהליך התכנון ועד סוף תהליך הבנייה ומביאה מנסיונה ומהידע הרב של לצרך הצלחת הפרוייקט

טלי זרחיה פרומוביץ. יח"צ,
אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ:/יח"צ

שינוי מקצה לקצה של דירות יוקרה, חללים מסחריים ותכנון מבני ציבור הם הדיבור העכשווי כרגע בעולם העיצוב והאדריכלות, תהליך תכנון שבסיומו נולד חלל המעורר התפעלות של אורחים ומבקרים. בצוות המומחים החלטנו לחקור את עולם העיצוב והאדריכלות ולהביא לפניכם את אנשי המקצוע המעניינים ביותר כיום בתחום. מתוך כמה עשרות המלצות חמות, עלה שמה של טלי זרחיה פרומוביץ' אדריכלית רשויה ומייסדת סטודיו T.Z.F.

שוחחנו עם מספר לקוחות וביקשנו לקבל חוות דעת על טלי. הם היטיבו לתאר אותה כאשת מקצוע מדויקת, מקצועית עם נגיעות של נפש אמן. בעלת יכולת נדירה להתאים את התכנון לאופיו ונשמתו של הלקוח, בהתאם לאורח חייו, כאשר מבחינתה האנשים הם הנשמה והחלל עוטף אותם. מעבר לתהליך התכנון המרתק מולה, והשקיפות לכל אורכו, כולם סיפרו על אישה מיוחדת, אינטליגנטית ברמה יוצאת דופן ונעימה לשיחה.

הרזומה של טלי כולל בין היתר לימודי עיצוב פנים במכללה למנהל, תואר B.Arch באדריכלות מאוניברסיטת תל-אביב, בעלת תעודה באוצרות (מוזאולוגיה) ותואר שני בעיצוב תעשייתי M.des מטעם בצלאל. כל זה תוך כדי תנועה וצבירת ידע מעשי בתחום. במקביל ללימודים, השלימה התמחות במשרדי אדריכלים ידועי שם, בתכנון מבני ציבור, מגורים ותכנון עירוני (תב"ע). כמו כן, שימשה כמרצה ומנחת סטודיו במסגרת לימודי עיצוב פנים במכללות שונות.

טלי זרחיה פרומוביץ. יח"צ,
אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ:/יח"צ

תוך שנים ספורות הבינה טלי שאין זמן טוב יותר להגשים את חלומה ולפתוח סטודיו בו תוכל לממש את יכולותיה ואהבתה הגדולה לתחום האדריכלות. הגענו לסטודיו על מנת לפגוש את טלי, ביקשנו לדעת מהי תפיסת עולמה בכל הנוגע לעיצוב ואדריכלות ועבודה מול לקוחות: "מבחינתי תפקידה של האדריכלית הוא לנצח על התזמורת: תכנון, תיאום מערכות המבנה, היתרים, ביצוע וספקים כשלמעשה הלקוח תמיד בקדמת הבמה ומהווה את לב ליבו של הפרויקט. אני לעולם לא משכפלת עבודות, אני מעולם לא יודעת מראש איך הבית יראה, אלא לוקחת נתונים פיזיים ואישיותיים ובדרך זו מרכיבה את האדריכלות של הבית השלם, לא פעם גם אני מופתעת מהתוצאה".

אם אתם עומדים לקראת תהליך תכנון ובנייה אתם למעשה נכנסים לשדה הלא נודע, מדובר בהרפתקה של ממש. תהליך זה הוא כנראה ההשקעה הגדולה בחייכם ולכן בחירת אדריכלית היא בחירה מכרעת שתלווה אתכם לכל אורך הפרויקט.

כאן עולה יתרון נוסף מסל הכישורים המקצועיים של טלי כאדריכלית: "בניית בית זו ההשקעה הכי גדולה של הלקוח, לכן הדבר החשוב לאורך כל התהליך ליצור מערכת המבוססת על אמון בין שני הצדדים, אני עושה זאת בין היתר כאשר אני לא משאירה מקום לספק, אלא פועלת בשקיפות מלאה לאורך כל שלבי הפרויקט".

מערכת האמון נוצרת כבר בפגישה הראשונה כשטלי מסבירה ללקוחות לקראת מה הם צועדים ומונה באמצעות תרשים ייחודי את שלבי התכנון והבנייה מתחילתו ועד סופו. כבר בפגישה הראשונה היא מפזרת את מסך העשן כדי שהדרך תהיה ברורה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טלי זרחיה פרומוביץ. יח"צ,
אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ':/יח"צ

תהליך התכנון, בליווי של זרחיה פרומוביץ', מונגש לכל לקוח, גם עבור לקוחות המתקשים בקריאת תכניות אדריכליות בדו-מימד. תכנון הבית מבפנים ומבחוץ מומחש באמצעות מודלים תלת-מימדיים ממוחשבים, כך שכל לקוח יוכל להבין בקלות. לאחר שלב בחירת החומרים מוגשות ללקוח הדמיות "פוטוריאליסטיות" יפיפיות המדמות את הבית בדיוק כפי שעתיד להיבנות. כל אלה מעניקים ללקוח תחושת ביטחון ומעורבות בבניית ביתו הפרטי. מדובר ביתרון שובר שיוויון אשר מבדל את סטודיו T.Z.F לעומת אחרים.

חשוב להדגיש שליווי הפרויקט בסטודיו הינו משלב התכנון הראשוני ועד קבלת המפתח ועיצוב הפנים. הליווי כולל: טיפול בהיתרים מול הרשויות, בחירת חומרים, רשימות לספקים, מפרטים טכניים, כתבי כמויות, תכניות מפורטות לצורך מכרז קבלנים ולצורך בנייה, פיקוח עליון, קבלת מפתח, עיצוב פנים, הום-סטיילינג ממש עד הפרט האחרון.

לאורך הבנייה זרחיה פרומוביץ' מגיעה לפיקוח עליון בשטח שמטרתו לוודא הבנת התכניות על-ידי המבצע וכן מציאת והצגת פתרונות ברמה התכנונית בביצוע. לאחר סיום הבנייה מגיע השלב האחרון בפרויקט - עיצוב פנים, בו תבחרו יחד גוונים, חיפויים, פרטי אמנות, ריהוט, גופי תאורה, טקסטילים ווילונות. הליווי המלא ייצר תוצאה שלמה ומעבר של הפרויקט מחזון למציאות. 

סטודיו T.Z.F  בבעלותה של האדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ' יוכל להעניק לכם בית אמיתי לתכנון ועיצוב פנים. תוכלו להתרשם ממגוון עבודות באתר.

בשיתוף אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ', בשיתוף אדריכלית טלי זרחיה פרומוביץ'
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully