וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיכאון אחרי לידה לדרך חדשה, האשה שעוזרת לאחרים כפי שעזרה לעצמה

בשיתוף חגית סגל, בשיתוף חגית סגל

19.3.2020 / 8:32

במערכת "המומחים" אנחנו מאוד אוהבים למצוא אנשי מקצוע מובילים שאת פריצת הדרך ושירותים שמעניקים היום לאחרים, חוו קודם על בשרם. חגית סגל, מי שמקדמת אורח חיים בריא כאשר מלווה משפחות וספורטאים בדרך הדרגתית הכוללת מוצרים טבעיים היא בדיוק אשה שכזו

חגית סגל. יח"צ,
חגית סגל/יח"צ

חגית סגל סבלה מדיכאון לאחר לידה מספר שנים ובשלב מסויים על מנת לנסות ולהתאושש פנתה לטיפול תרופתי שכלל כדורי ציפרלקס. בשלב מסויים הבינה כי הפתרון טמון בשינוי אחר, בריא הרבה יותר. היא חיפשה דרכים טבעיות והחלה לסגל לעצמה אורח חיים שכלל שימוש במוצרים טבעיים בלבד ותוך שנה גם ירדה מעל 30 ק"ג במשקל, תוך כדי שמצב רוחה השתנה מקצה לקצה והפעם לצד החיובי.

בזמן שעיסוקה העיקרי היה בעולם ההום סטיילינג. השאלות מצד חברים וקולגות על השינוי שעברה גרמו לחגית להחליט כי כפי שהצליחה לעזור לעצמה כך היא רוצה לעזור לאחרים. לשם כך פיתחה תוכנית ליווי בשם "חגית סגל מנגישה בריאות" וזהו סיפורה.

חגית סגל. יח"צ,
חגית סגל/יח"צ

חגית סגל מנגישה בריאות ומקדמת אורח חיים בריא, מלווה ספורטאים ומשפחות בהדרגה בשילוב מוצרים טבעיים ובעזרת תוכנית און ליין שדרכה היא מכווינה כיצד לשנות את ההרגלים והדחפים מתוך הגוף וזרימת הדם בו. בנוסף, מעניקה ייעוץ אישי ותמיכה מנטלית (מנטורינג), ומספקת מסגרת של מתכונים התומכים בתכנית, בהתאם לצורך ובעיה ודרך מוצרי בריאות שהיא משווקת בעצמה, מוצרים אורגניים שלא בוצע עליהם כל ריסוס או הדברה.

שוחחנו עם כמה מטופלים שנעזרו בתוכנית הליווי של חגית. אורי אהרוני בן 70, שסובל מלחץ דם וסוכרת סיפר לנו: "התחלתי את התוכנית לפני כחודשיים וחצי וכבר יש לי שיפור במדדים של בדיקות הדם, אני מרגיש יותר אנרגטי, תחושה כללית טובה, היעד הבא שלי הוא, כשאצליח להוריד את מינון כדורי הלחץ דם שאני נוטל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חגית סגל. יח"צ,
חגית סגל/יח"צ

נטע ירדני, בת 37, סיפרה: "נכנסתי לתוכנית יחד עם הליווי של חגית, בזכות תשומת הלב שלה, והזמינות שלה שיחה אישית מלב אל לב היא הצליחה לעזור לי לשנות את דפוסי האכילה שלי, החשק שלי למתוקים בחוסר פרופורציה ירד בזכות המוצרים הנלווים חילוף החומרים התחיל לתפוס תאוצה ויש לי הרגשת שובע לאורך היום, בתגובה הארוחות שלי קטנות יותר מבחינת כמויות והורדתי 5 ק"ג".

"אני זוכרת היטב את הרגע שבו התחלתי להרגיש יותר אנרגטית ושמחה, ישנתי טוב בלילה, הרגשתי שאני יותר מכילה וירדתי תוך שנה שנה 30 ק"ג", סיפרה לנו חגית והוסיפה," בזכות העובדה שקיבלתי יותר ויטמינים ומינרלים ממקור צמחי וטבעי, נרפאתי מדלקות שסבלתי במפרק הירך, אלו גם עזרו לי עם שיפור תפקוד בלוטת התריס שסבלתי ממנה מגיל צעיר, ממש השתנה לי מבפנים את מנגנון הרעב והשובע והתוצאות היו מדהימות, כולל ההתאוששות מדיכאון אחרי לידה שסבלתי ממנו כמה שנים טובות".

הניסיון שחגית צברה עוזר לה היום להתאים בדיוק מה שכל אחד אחר זקוק לו באופן אישי, לפי גיל, אורח חיים נוכחי והבעיות מהן סובל. בעיקר היא מתמחה בלהטמיע הרגלים חדשים בצורה הדרגתית על מנת שהשיפור יהפוך לדרך קבע בחיים.

ביקשנו מחגית מספר טיפים ראשונים שיכולים לעזור ובוודאי לא להזיק. היא שמחה להעניק לנו כמה חשובים: "מי שמתקשה לשתות מים בגלל חוסר בטעם אזי אפשר למהול בויטמינציק ולהוריד את המינון בהדרגה, לאנשים ששותים הרבה קפה אפשר להקטין את הכוס, ובשלב הבא את כמות הקפה בכפית וכתוצאה מכך צריכת הקפה תפחת. כל מיני מניפולציות קטנות שעובדות".

חגית סגל מנגישת בריאות בעזרת תוכנית שמתאימה לכל הגילאים, החל מפעוטות שאוכלים מוצקים וכולל הגיל השלישי, עבור כל אדם שרוצה להכניס יותר בריאות לחיים שלו, להתגונן בצורה יותר טובה ממחלות ולנצח את הגנטיקה, והכי חשוב, לדעת שבריאות תמיד מעבר לפינה, וחשוב להעלות אותה לראש סדר העדיפויות.

כרטיס ביקור דיגיטלי

מוצרים טבעיים מומלצים

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חגית סגל, בשיתוף חגית סגל
  • עוד באותו נושא:
  • בריאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully