וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך לנסוע לסיני על מנת להתרגש מחווית השאנטי המוכרת

בשיתוף המנצ'ילה, בשיתוף המנצ'ילה

19.3.2020 / 8:14

כמה מקומות אתם מכירים בישראל שבערב אחד ממלאים את המקום ב 500 מבלים?

מנצ'ילה. יח"צ,
מנצ'ילה/יח"צ

למערכת "המומחים" הגיעה שמועה על מקום באר-שבעי שהוא להיט, "מנצ'ילה" שמו, פאב - בר אתני באווירה ייחודית. קפצנו גם אנחנו להתרשם מקרוב וחזרנו מוקסמים מחיי הלילה הסוערים.

ה"מנצ'ילה" הוא פאב אתני באווירה מיוחדת הבנוי מארבעה מתחמים שונים. הראשון הוא עם אווירת שאנטי מלהיבה, בזכות מגוון של זולות צבעוניות, עם שולחנות נמוכים ונישות של VIP, כאשר ברקע ניתן לשמוע מוזיקה עכשווית, רגטון ים תיכוני שחורה ועוד. במקום ישנה גלריה עם שולחנות בר גבוהים ושתי חצרות רחבי ידיים, בהן גם ניתן לחגוג אירועים פרטיים.

מנצ'ילה. יח"צ,
מנצ'ילה/יח"צ

מי שמנהל את המקום הוא הבעלים דרור חי, תושב באר שבע במקור ואת המקום שהקים הוא רואה כשליחות לכל דבר. על הרעיון חשב דרור כאשר היה בליין צעיר בעצמו, אז היה נוהג להגיע לתל אביב ויפו ובעיקר למועדון המיתולוגי ה "טראבין", שם החליט כי גם לתושבי הדרום מגיע ליהנות מאותו הקונספט של לשבת עם החבר'ה, לעשן נרגילה, לאכול ולשתות כיד המלך.

ב 2004 דרור פתח את "מנצ'ילה" בר ברחוב ארלוזרוב בעיר, בתחילה היה זה בר קטן שהכיל 20 -30 איש, אבל תוך זמן קצר המקום הפך להיות להיט, התרחב והיום מכיל כ 500 חוגגים מדי ערב. "מבחינת המוזיקה אנחנו משמיעים הכל מהכל" אומר דרור "ויש גם דיג'י שמקפיץ את הקהל. אנשים מגיעים לרקוד, להנות ולהשתחרר"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מנצ'ילה. יח"צ,
מנצ'ילה/יח"צ

בדקנו את התפריט עליו דיבר דרור ואכן מצאנו מגוון גדול שנע בין המבורגרים, סושי, מנות צמחוניות וטבעוניות כמו המבורגר מפטריות או שניצל סייטן מוקפצות ברוטב מקסיקני מיוחד שמכינים במקום. נציין כי למקום תעודת כשרות בהשגחת צהר.

במקום מתקיימים ערבים מיוחדים כמו הקרנות משחקי כדורגל וגם ערבים תרבותיים כחלק משיתוף פעולה בין הפאב ואוניברסיטת בן גוריון, בהם סטודנטים מהעולם מגיעים לפאב בימי שני ומלמדים את השפה שלהם בדרך ייחודית. המקום אמנם סגור בשבת אבל ימי חמישי ומוצ"ש מלאים כמעט עד אפס מקום.

בנוסף, למדנו כי המקום מציע מבצעים קבועים, בין היתר בימי ראשון 1+1 על ההמבורגרים, בימי שני 1+1 על הסושי וימי שלישי יש חפלה ישראלית.

כל האירועים מפורסמים בעמוד הפייסבוק של ה"מנצ'ילה", כך שאנחנו ממליצים להתעדכן או פשוט לבוא ולהיות מופתעים באיזו חגיגה תיתקלו.


לפרטים והזמנות:

052-262-6266

כתובת העסק

ארלוזורוב 50‏ באר שבע‏

עמוד הפייסבוק

בשיתוף המנצ'ילה, בשיתוף המנצ'ילה
  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully