וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס השקעות - הדברים הכי חשובים שצריך לדעת על השקעות

בשיתוף מור קורן

18.3.2020 / 15:48

בשנים האחרונות הרבה אנשים מחפשים השקעות אטרקטיביות על מנת לייצר תשואה לכסף שלהם. מור קורן משתף את הקוראים בדרכים העיקריות שבהן אפשר להשקיע ולייצר באמצעותן כסף

קורס השקעות. יח"צ,
קורס השקעות/יח"צ

יש שלושה סוגי השקעות עיקריים שניתן להרוויח באמצעותן כסף: השקעה בעסק שמוכר מוצר או נותן שירות, השקעה בבורסה באמצעות קרנות סל והשקעה בנדל"ן דרך נכס מניב. קורס ההשקעות של מור קורן מאפשר לך לקבל כלים לפתיחת עסק ושיווק מוצר, להשקיע במדדי הבורסה ולייצר לעצמך תשואה של כ-20% בשנה וכן ללמוד לעומק את תחום הנדל"ן.

פתיחת עסק - על מנת להרוויח כסף באמצעות שירות שאני רוצה לתת או מוצר שאני מעוניין להחדיר לשוק, כדאי לדעת תחילה איך לבצע בדיקה יסודית ומקיפה של המוצר שאני רוצה לייצר או השירות שאני רוצה לתת, לבדוק מי הם המתחרים שקיימים בשוק ומה הם סיכויי ההצלחה שלי לפני שאני משקיע מאות אלפי שקלים בעסק. נלמד בקורס על החסמים השונים של פתיחת עסק, וננתח טעויות של בעלי עסקים על מנת למקסם את הסיכויים להצלחת העסק! כדאי לדעת: כיום, כ-90% מהעסקים הקטנים נסגרים בתוך פחות מ-5 שנים! אל תהפוך לחלק מהסטטיסטיקה!

השקעה בבורסה - נלמד בקורס על שוק ההון בארץ ובעולם, מי הם השחקנים בשוק היום, איפה כדאי לפתוח תיק השקעות ואיך לייצר תשואה ממוצעת של כ-20% בכל שנה באמצעות קרנות סל עם סיכון מינימלי ותשואה מקסימלית. נלמד אילו מדדים הכי כדאי לקנות ולא פחות חשוב - מתי כדאי למכור.

השקעה בנדל"ן - נלמד על שוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל, איך נדע אם כדאי לסגור עסקה או לוותר ולחפש השקעה חלופית, נלמד איך השקעה של כ-300,000 שקל בנכס מניב הופכת לסכום של כ-750,000 שקל לאחר עשור וממשיכה לטפס ולגדול לכ-1,800,000 שקל כעבור 20 שנה.

מטרת הקורס היא לסייע למשתתפים בו להגיע לעצמאות פיננסית בתום שנים ספורות של עבודה קשה. אם אתם מוכנים לעבוד קשה במשך תקופה קצרה יחסית, תזכו אחריה לעצמאות ולביטחון כלכלי, כך שתוכלו לחיות בכבוד גם במקרה שלא תעבדו כמה חודשים.

כל אחד מאיתנו עלול להיקלע למצב שבו, מסיבות שונות, הוא לא יוכל לעבוד למשך תקופה. לכן מומלץ מאוד לא לבסס את כלכלת המשפחה על הכנסות מעבודה בלבד. השקעה נבונה בבורסה ובנדל"ן תייצר עבורנו הכנסה פסיבית שתתמוך בנו גם בתקופות פחות טובות.

קורס השקעות: לוח זמנים, חומר לימוד ומידע כללי

מרצה: מור קורן | 10 מפגשים כ-4 שעות כל מפגש | מיקום: דרך השלום 7, ת"א

שיעור 1: בחירת מקצוע. בשיעור זה נלמד איך לבחור מקצוע איכותי. מדובר בהחלטה מהחשובות ביותר בחייכם, שתקבע אם המשכורת שלכם תגיע ל-8,000 שקל בחודש - או תטפס ל-18,000 שקל ואף יותר. נלמד מה חובה לעשות לפני שבוחרים ומתחילים בלימודים לקראת תואר או מקצוע מסוים, שבהם נשקיע את השנים הקריטיות בחיינו. נגלה אם עדיף להיות שכיר או עצמאי ונקבל כלים שיסייעו לנו בהתנהלות כלכלית נכונה, שיכולה לחסוך לנו בכל חודש אלפי שקלים.

שיעור 2: הבורסה. בשיעור זה נלמד על שוק ההון, על הבורסה לניירות ערך, נגלה מהו המקום הנכון לפתוח בו חשבון שממנו נשקיע בבורסה, נלמד איך להרוויח כסף בתחום המניות ונגלה כיצד ניתן לייצר תשואה שתגיע לכ-20 אחוז בממוצע בכל שנה ואף יותר, באמצעות השקעה במדדים המובילים דרך קרנות סל.

שיעור 3: בורסה. בשיעור זה נלמד איך להכפיל את התשואה שלנו בהשקעה במדדים המובילים דרך קרנות סל, נגלה איך להכפיל את הכסף שלנו בתוך 5 שנים מיום ההשקעה, נלמד איך להגיע לתשואה של כ-20 אחוז בשנה בממוצע, נגלה איך להשקיע במינימום סיכון ואיך להרוויח גם בזמן שהבורסה נופלת.

שיעור 4: בורסה. בשיעור זה נלמד איך לבחור ניירות ערך, מתי כדאי לקנות את המדד ואיך ניתן להשקיע בלי לשלם עמלת קרן סל. נלמד עקרונות נחוצים לזיהוי ולניתוח של מגמות השוק ונגלה את הדרך הנכונה לבנייה של תיק השקעות שיעבוד עבורנו בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

שיעור 5: נדל"ן. בשיעור זה נלמד כל מה שצריך לדעת על תהליך של קניית נכס (דירה) במחיר מציאה, נלמד איך השקעה של כ-300,000 שקל בנכס מניב תגדל כעבור עשור ל-750,000 שקל, נלמד איך להתנהל עם שוכרי הדירה ונגלה כיצד ניתן למכור את הדירה שרכשנו במחיר הגבוה ביותר.

שיעור 6: נדל"ן. בשיעור זה נלמד כיצד משפצים חדרי רחצה, איך מנסחים חוזה עבודה עם קבלן, נלמד איך להוזיל את עלויות הרכישה של כלים סניטריים (כיורים, ברזים, מקלחונים) ושל אריחים לריצוף ולחיפוי הקירות ב-10 אחוזים ואף ב-30 אחוז, נלמד כל מה שצריך לדעת על השכרת דירה ועל כתיבת חוזה שכירות ובנוסף - אילו בדיקות חובה לעשות לפני שקונים נדל"ן בחו"ל.

שיעור 7: נדל"ן. בשיעור זה נלמד כל מה שצריך לדעת לקראת שיפוץ ובנייה של דירה. החל משלב השלד, האינסטלציה והחשמל, טיח, מטבח, ריצוף ועוד. נלמד אילו בדיקות חובה לעשות במהלך כל שלב של השיפוץ עד לקבלת המפתח. בנוסף, נלמד כיצד ניתן להוזיל בכ-20 אחוז את עלויות השיפוץ.

שיעור 8: הכפלת מחזור המכירות. בשיעור זה נלמד כיצד להגיע ללקוחות חדשים, נגלה את כל הדרכים לשיווק המוצר שלנו, נלמד איך להקים אתר, נקבל דגשים חשובים בכתיבה של דף נחיתה, נתרגל כיצד לשוחח עם לקוחות ואיך ניתן להפוך פנייה שקיבלנו ללקוח חדש עבור העסק שלנו.

שיעור 9: עצמאות פיננסית. בשיעור זה נלמד איך להגיע לעצמאות פיננסית, נגלה כיצד הכסף שלנו יכול לייצר עבורנו עוד כסף ונלמד איך ניתן להרוויח ולחסוך אלפי שקלים נוספים מדי חודש.

שיעור 10: עצמאות כלכלית. בשיעור זה נשים דגשים נוספים על עצמאות כלכלית וכיצד ניתן להגיע אליה, נבין איך להשקיע בתבונה את הכסף שחסכנו ולוודא שהוא מייצר עבורנו הכנסה נוספת ונלמד מה הן תכונות האופי האופייניות לעשירים ואיך נוכל לרתום אותן לטובתנו.

על המרצה: מור קורן, בעל תואר שני בהצטיינות במתמטיקה ובמדעי המחשב. עם ותק של יותר מ-20 שנה בתחומי הלימודים, ההשקעות בבורסה והנדל"ן.

הטבלה שלהלן מציגה הכנסה חודשית המתקבלת מעבודה כשכיר או מעסק מהשקעה בנדל"ן ובבורסה, לפי שנים.

ההכנסה הפסיבית שמתקבלת מהשקעה בבורסה מתייחסת לסכום השקעה ראשוני של 100,000 שקל עם תשואה ממוצעת שמגיעה לכ-20% (נטו כ-15% אחרי מס). ההשקעה בנדל"ן מתייחסת לסכום השקעה ראשוני של כ-300,000 שקל. העמודה השמאלית מתארת את ההכנסה החודשית שלנו, לפי שנים. לדוגמה: לאחר כ-7 שנים ניתן להרוויח מעבודה כ-18,000 שקל, בבורסה כ-3,300 שקל, בנדל"ן 0 כלומר סה"כ הכנסות של כ-21,300 שקל.

קורס השקעות. יח"צ,
טבלת הכנסות/יח"צ

לסיכום: רוב האוכלוסייה מבזבזת את רוב שנות החיים במרדף אחר כסף, ועדיין מתקשה לגמור את החודש. מומלץ לעצור לרגע את המרוץ המטורף שכולנו מצויים בו ולחשוב איך לעשות את זה אחרת: אפשר להכפיל את הכסף שלנו דרך השקעה במדדי הבורסה, בלי שניאלץ לעבוד שעות נוספות ובלי ליטול סיכונים מיותרים! ניתן ללמוד בקלות איך להגיע לתשואה ממוצעת של כ-20 אחוז בשנה, שזה מדהים! לי לקח יותר מ-10 שנים להבין איך להכפיל את סכומי ההשקעה שלי בתוך 5 שנים באמצעות מדדי הבורסה, בהשקעה מינימלית של כ-2 דקות ביום!

עכשיו אתה מוזמן לקבל החלטה, האם להמשיך את המרדף היומיומי אחרי הכסף או ליצור קשר עם מור קורן בטלפון 077-7004000 או להיכנס לאתר הקורס וללמוד איך להכפיל ולשלש את הכסף שלך בקורס שישנה לך את החיים!

למידע נוסף על קורס השקעות

  • עוד באותו נושא:
  • השקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully