וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדים ומגמות בפרסום דיגיטלי, ובקידום אתרים לשנת 2020

בשיתוף קונספט1, בשיתוף קונספט1

18.3.2020 / 14:33

הפרסום הדיגיטלי תופס נתח רחב יותר ומתאפיין בדינמיות ושינויים מתמידים. מצד אחד כל עסק יכול להרשות לעצמו לפרסם היום. מצד שני, עסק שלא יעשה זאת נכון ולא יבין את מגמות הפרסום, עלול למצוא עצמו מבזבז תקציבים וזמן

קידום אתרים. יח"צ,
קידום אתרים/יח"צ

שנת 2020 ממשיכה חלק מהמגמות הדיגיטליות שהחלו לתפוס תאוצה בשנה שלפניה. בנוסף, היא צפויה להביא טרנדים ומגמות חדשות. לצד אלו, בהלת הקורונה גורמת לכולם להתמודד עם בידוד ותחושת אי וודאות ודורשת מהעסקים להפגין את הנוכחות הנכונה ברשת.

החושים השולטים בשנת 2020

שנת 2020 ממשיכה את המגמה של השנים האחרונות בנוגע לאופן צריכת המידע. אם לפני שנים אנשים קראו תכנים, היום הם פחות סבלניים. בשנת 2019 עלו מספר החיפושים אחר תמונות וכך גם צריכת הסרטונים והפודקאסטים.

רבים מהגולשים צורכים את המידע "על הדרך". מקשיבים לסרטונים ולפודקאסים תוך כדי פעילות נוספת (נהיגה, ריצה, בישול ואחרות). כמו כן, החיפוש אחר מוצרים הפך להיות חיפוש בתמונות ולאו דווקא אחר מאמר. הדבר אינו אומר שהתוכן כבר לא המלך אלא שאופן הצריכה שלו השתנתה. עסקים אשר רוצים להישאר רלוונטיים צריכים לתת על כך את הדעת, לבחור בתמונות מושכות ורלוונטיות ולשקול להיכנס גם לתחום הסרטונים.

מעבר לנייד

המעבר לגלישה מהמכשיר הנייד אינו חדש. בשנת 2020 גלישה זו רק תמשיך לגדול ויותר אנשים צפויים לקבל החלטות תוך כדי שהם משתמשים במכשיר האישי שלהם ולא במחשב. הגלישה יכולה להתבצע מכל מקום ובכל שעה. אמנם מגמה זו אינה חדשה, אך התגובה של העסקים בשנת 2020 חייבת להיות מיידית. הגישה הישנה שקוראת לגולש להשאיר פרטים ולקבל מענה בהקדם, מתחלפת במענה מידי.

בשנה זו ברור כי הקהל רוצה לקבל מענה, בכל מקום ובכל שעה ובדרך הנוחה לו. לכן, אימוץ מענה בווטסאפ, במסנג'ר ושילוב בוטים בעסק, הוא חלק בלתי נפרד מהטרנדים של שנה זו. תכנון נכון של הבוטים ובחירה במערכת בעלת בינה מלאכותית, תאפשר לעסק לתת שירות בכל שעה, ביעילות ובשימוש מינימלי בכוח אדם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שישים שניות

על פי קונספט1, סוכנות לפרסום דיגיטלי, קידום אתרים אורגני בגוגל ופתרונות פיתוח ווב - המגמה הבולטת בפרסום הדיגיטלי שיימשך בשנת 2020 נוגעת למסגרת הזמן. אינסטגרם הייתה הראשונה להגביל את העלאת הסרטונים לאורך של 60 שניות. רשת טיק-טוק מחזקת את המגמה ואין כל ספק שהיא כובשת את השוק. אם בהתחלה היא פנתה לקהל צעיר בלבד, היום ברור כי היא לא פוסחת על אף אחד ומהווה חלק בלתי נפרד מהפרסום הדיגיטלי.

את המונח "60 שניות" צריך לאמץ, אך בצורה הנכונה. רבים מהעסקים חושבים כי מסגרת הזמן של הדקה מאפשרת להם להעביר מסרים רבים. למעשה, השניות הראשונות הן הקובעות עם הצרכנים ימשיכו להתעניין בתוכן או לא ולכן השניות הראשונות של כל תוכן הן קריטיות להצלחה שלו. כותרות מעניינות, תמונות מושכות, פתיחה רלוונטית, הם אלו שיובילו את הפרסום הדיגיטלי בשנת 2020.

מובילי דעת קהל ומשפיעני רשת

השנים האחרונות מצביעות על התעצמותם של משפיעני הרשת. בלוגרים ובעיקר וולוגרים החלו להתפרנס מהובלת דעת הקהל. חלק מהקמפיינים עדיין מתבצעים בצורה מאולצת, אך אפשר לראות לא מעט שיתופי פעולה (בתשלום מצד העסק) ופרסום כן שמעלה עסקים למעלה.

שימוש נכון במשפיעני רשת יכול לסייע לעסק לגדול, אך כדי להשיג את התוצאה הרצויה העסק צריך לבחור את המובילים הנכונים לו, לבחור בקמפיין מתאים ולא להסתפק בפרסום יבש ברשת. שנת 2020 היא ללא ספק שנה של פרסום חכם ונכון בדיגיטל. יותר ויותר עסקים מבינים שניצול נכון של הזמן והתקציב שלהם יכול להוביל לתוצאות יוצאות דופן, אך נדרשת אסטרטגיה ויישום נכון.

להתנהל נכון ברשת בשנת 2020

ההתנהלות ברשת מתחילה בבניית אסטרטגיה המתאימה לעסק ולקהל. בהתאם, יש לקבל החלטה היכן העסק או המותג יראה נוכחות וכיצד. אין כל ספק כי גם השנה התוכן ממשיך להיות המלך, אך כיצד ליצור אותו, היכן לפרסם אותו ולמי, אלו שאלות שצריכות לקבל מענה מותאם באופן אישי. כך או אחרת, ברור כי התוכן חייב לייצג את העסק ולהראות לקהל כי הוא הגיע למקום הנכון.

כדי להתנהל נכון ברשת צריך קודם כל להתנהל בה. אי אפשר להתעלם מכך שאנשים נמצאים ברשת: גולשים באתרים, צופים בתמונות וסרטונים, מקשיבים לפודקאסטים ולוקחים חלק בדיונים שעולים ברשתות החברתיות. עסקים אשר עוד לא למדו להשתמש בשלל הפלטפורמות או שלא הבינו כיצד לעשות זאת נכון, יוכלו להשקיע בלמידה עצמית או לפנות למומחים בקידום דיגיטלי כדי להתחיל לראות תוצאות.

הכתבה בשיתוף קונספט1 - סוכנות דיגיטל, קידום אתרים, פיתוח ושיווק דיגיטלי

בשיתוף קונספט1, בשיתוף קונספט1
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully