וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים מסתערים: הלוואות אונליין למשבר הקורונה תוך שעה בלי לצאת מהבית

אתי דהאן, בשיתוף הלוואות אונליין, בשיתוף הלוואות אונליין

18.3.2020 / 13:59

משבר הקורונה לא חס על אף אדם. עצמאיים, שכירים ואנשים מכל חתך האוכלוסייה יושבים בבית מנסים לגייס הלוואות כדי לצלוח את המשבר. הגופים הפיננסיים סבלניים יותר מתמיד, ולכן דווקא עכשיו כולם יכולים לבדוק זכאות להלוואה ולקבל תשובה תוך שעה - בלי לצאת מהבית

הלוואה בימי קורונה. shutterstock,
הלוואות/shutterstock

וירוס הקורונה שעוד ידברו עליו רבות בספרי ההיסטוריה גרם לקצת יותר מ-5 מיליון ישראליים לשבת בבית. חלקם נמצאים בבידוד, יצאו לחל"ת וחלקם בעלי עסקים ושכירים אשר זקוקים לקרש הצלה בדמות הלוואה מהירה לסגירת החודש. מסתבר שההצהרה של הבנקים על דחיית תשלומי המשכנתא, לא הועילו לרבים, וודאי לא למי שזקוק לפרנס את ילדיו, לשלם משכורות לעובדים, דמי שכירות ותשלומים שוטפים. אם כך, הלוואה חוץ בנקאית היא הפתרון הטוב ביותר, כיוון שהיא לא תופסת את מסגרת האשראי ואינה כרוכה בבירוקרטיה סבוכה.

קל יותר לקבל הלוואה מהבית. לבדיקת זכאות להלוואה אונליין >> בדיקת זכאות להלוואה

'הפתרון הטוב ביותר למשבר הקורונה'

"שוק ההלוואות החוץ בנקאיות שנאמד על כ- 100 מיליארד שקלים בשנה הולך להיות הפתרון הטוב ביותר למשבר הקורונה. דווקא היום הבנקים והגופים הפיננסים גמישים יותר, על מנת שאנשים לא יקרסו כלכלית", כך מספר לנו מייסד 'הלוואות אונליין', חברה מורשית המתמחה במתן הלוואות חוץ בנקאיות במהירות שיא. החברה מבצעת מכרז בין כמה חברות להלוואות, ומציעה ללקוח את ההלוואה המשתלמת ביותר.

עוד ממשיך מייסד החברה ואומר, "כ- 70% מהלקוחות שלנו ביקשו הלוואות באופן פרטי וסורבו, אך אנחנו גרמנו להם לקבל הלוואה בתנאים הטובים ביותר. כחברה המעניקה עשרות הלוואות ביום, יש לנו כוח עוצמתי מול הגופים הפיננסים, ולכן הלקוחות שלנו מקבלים את התנאים הטובים ביותר וחוסכים כ- 20% מתשלום הריבית.

הלוואה אטרקטיבית המתאימה לתנאי הקורונה הסבוכים

חברת 'הלוואות אונליין', מאפשרת לכל אדם לבדוק זכאות לקבלת הלוואה על ידי מילוי טופס ייעוד שניתן למלא תוך 2 דקות בלבד, לקבל תשבה תוך שעה, והכל אונליין מבלי לצאת מהבית. מדובר על פתרון נהדר להורים הנמצאים עם ילדיהם בבית, לאנשים הנמצאים בבידוד ובכלל לכלל האוכלוסייה שלא יכולה לצאת מהבית בשל צמצום התחבורה הציבורית או כל סיבה אחרת. לאחר מילוי הטופס, צוות חברה הלוואות אונליין מבצע מכרז בין כמה גופים ומנהל משא ומתן על מנת להשיג ללקוח את ההלוואה האטרקטיבית ביותר, וזאת ללא תשלום. עם קבלת הכסף לחשבון, הלקוח משלם עמלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תחזיקו חזק! תוך 24 שעות הכסף בחשבון הבנק

משבר הקורונה הנמשך, הגיח לאוויר כרעם ביום בהיר, ולא הכין אותנו לבואו. אם כך, לא פלא שהוא מאלץ ישראלים לקחת הלוואה מעכשיו לעכשיו ולקבל את הכסף במהירות לחשבון הבנק שלהם. לדבר מייסד הלוואות אונליין; "לאור התפשטות נגיף הקורונה, ומתוך רצון להקל על ישראלים הזקוקים להלוואות, אנחנו ערוכים לתת מענה למאות לקוחות, ומתחייבים לספק תגובות מיידיות. ברגע שההלוואה של הלקוח אושרה, הכסף יעבור אליו לחשבון תוך 24 שעות בלבד".

לבדיקת זכאות וקבלת הלוואה מהירה מבלי לצאת מהבית, לחצו כאן >>> בדיקת זכאות להלוואה

אתי דהאן, בשיתוף הלוואות אונליין, בשיתוף הלוואות אונליין
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully