וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר מקוצר לעסק? כך תבחרו בחברה הנכונה

בשיתוף כוכבית המותג, בשיתוף כוכבית המותג

18.3.2020 / 13:06

כוכבית המותג. כוכבית המותג,
כוכבית המותג/כוכבית המותג

שירותי מספר מקוצר לחברות הופכים לפופולריים מיום ליום, וחברות ועסקים רבים מחפשים אחר שירות ספק של מספר כוכבית לעסק. יתרונות הנגשת העסק ללקוח על ידי מספר מקוצר הם רבים: זכירותו של המספר הקליט בקרב הנחשפים לפרסום, הקלת ההתקשרות של הלקוח עם בית העסק או החברה, מיצוב כמותג בעל ערך, שילוב המספר בקלות בפרסום ברדיו, בעיתונות ועוד.. במילים אחרות: מספר כוכבית לעסק לוקח את העסק כמה צעדים קדימה ומהווה גורם משמעותי בהגדלת הכנסותיו של העסק.

כיום קיימות בשוק חברות וספקים רבים המציעים שירות של מספר מקוצר לעסקים וחברות. עם זאת, לפני הבחירה באחת מהן, מומלץ לבדוק היטב את מקצועיותה של החברה, המחירים שהיא מציעה, החבילות השונות (ומה מסתתר מאחורי המילים הנוצצות) ואיכות השירות שהיא מעניקה ללקוח. ספקים רבים מנצלים את חוסר הבנתם של הלקוחות בתחום זה ומציעים לעיתים חבילות בלתי מותאמות ללקוח, מחירים גבוהים או שירות בסיסי בלבד - וחבל. מומלץ להתייעץ עם בעלי עסקים, מכרים מהתחום ועוד, על מנת להגיע לבחירה מושכלת ונבונה.

כוכבית המותג: מה יש בנו שאין באחרים?

"כוכבית המותג" היא החברה המובילה כיום את שוק מספרי הכוכביות לעסקים. חברתנו מעניקה שירות של אספקת מספרי כוכבית לעסקים מול חברות תקשורת קוויות וסלולריות בישראל. החברה מעניקה אספקת מספרים מקוצרים למותגים מהמובילים במשק, עם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר בארץ. אז מה סוד ההצלחה שלנו? ולמה מספר כוכבית לעסק - כדאי שתקבלו דווקא מאיתנו?

א. חבילה לפי סוג הלקוח - אנחנו בכוכבית המותג דואגים להתאים את החבילה ללקוחות - ולא להיפך. חברות רבות בשוק הכוכביות מציעות מחירים או חבילות שונות לעסקים, אבל רק אנחנו יודעים להתאים לך חבילה שתתאים בול לעסק: סוג העסק וצרכיו השונים משתנים מלקוח ללקוח - לכל עסק יש את המטרות והכיוונים שלו, וכן גם את מגבלותיו. ניסיוננו הרב בתחום המספרים המקוצרים נותן לנו את היתרון של הבנת הלקוחות שלנו והתאמת החבילה למידותיהם הרצויות.

ב. מחיר הוגן - ישנן חברות רבות כיום בתחומי מספר כוכבית לעסק שגובות מחירים גבוהים מאוד יחסית לתמורה. מצד שני, קיימות חברות שמציעות חבילות שנראות אטרקטיביות לכאורה, אך בבירור מעמיק מסתבר שישנן סיבות למחיר הנמוך. אנחנו בכוכבית המותג מתחייבים למחיר הוגן וכן לתמורה הולמת, שתשקף את כל היתרונות שמקבל הלקוח מהשירות שלנו.

ג. שירות ניטור תנועה טלפונית - בשירות זה ניתן לאמוד באופן מדוייק את תנועת ההתקשרות של הלקוחות עם העסק שלכם - אילו לקוחות הגיעו בעקבות פרסום זה, אילו לקוחות הגיעו בעקבות פרסום אחר ואילו לקוחות הגיעו מסיבות אחרות. שירות זה מעניק לכם אפשרות לקבל מדד על הצלחות (או לחילופין כשלונות) של קמפיינים פרסומיים שונים, ולהסיק מכך מסקנות להבא, על ידי קבלת מספר מקוצר לצורך מבצע או קמפיין מסויים. שירות זה גם מסיר מכם את הצורך להתאמץ ולחפש את התשובות בקרב סוכני המכירות שלכם, שלרוב שוכחים (ולעיתים גם אינם מעוניינים) להביא את נתוני האמת על כמות הלקוחות שהתקשרו עם העסק דרכם או דרך הפרסום.

ד. שירות איכותי ומקצועי - שירות לקוחות איכותי הוא לא מותרות של חברות ענק. שירות לקוחות איכותי הוא תנאי ראשון ומרכיב קריטי על מנת לאפשר ללקוחות שלנו חוויה טובה והבנה שאנחנו כאן - בשבילם. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי, הניתן על ידי צוות איכותי וברמה גבוהה, שישמח לתת לכם מענה לכל בעיה או בקשה. צרו קשר ונשמח לסייע.

לסיכום

מספר כוכבית לעסק הוא גורם עם פוטנציאל גדול להנסקת העסק שלך לגבהים. עם זאת, מומלץ לקבל את שירות אספקת המספר מחברה בעלת רזומה בתחום ומוניטין גבוה. חברת כוכבית המותג מספקת שירות של מספר מקוצר למאות חברות ועסקים עד היום, ביניהם מותגים וחברות מובילות במשק, הודות למקצועיות גבוהה בתחום, שירות לקוחות ואמינות ברמה גבוהה במיוחד וכן יכולת להתאים חבילה לפי מידותיו של הלקוח. בנוסף, מציעה כוכבית המותג שירות של ניטור תנועה טלפונית למבצעים וקמפיינים פרסומיים לעסקים, וכן מתחייבת למחיר הוגן ותמורה הולמת. אם אתם בעלי עסק ומעוניינים לקחת אותו צעד קדימה - פנו אלינו וקבלו מספר כוכבית שיהפוך את העסק שלכם למותג מוביל.

בשיתוף אתר אקטיביטק שיווק דיגיטלי

בשיתוף כוכבית המותג, בשיתוף כוכבית המותג
  • עוד באותו נושא:
  • טלפונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully