וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לממן את הדוד של השכן?

בשיתוף פקחום, בשיתוף פקחום

25.3.2020 / 14:44

מחכים להיכנס למקלחת ומפנטזים על מים חמים לאחר יום ארוך של עבודה וזה לא קרה? נשבעתם לעצמכם כי מחר לא תחזור הבעיה אבל שוב נגמרו לכם המים מיד? חבל על העצבים, זה לא באשמתכם, זוהי המערכת שעל הגג

פקחום. יח"צ,
פקחום/יח"צ

עובדה ידועה היא כי על הגגות שבבניינים ברחבי ישראל אין מספיק שטח, כך שלכל דירה יהיה קולט סולרי משלה, לכן פותחה מערכת סולרית משותפת לכל הדיירים בבניין. זוהי מערכת מסורבלת שלא מווסתת בצורה נכונה את המים החמים, אלא מפזרת בצורה שאינה שווה בין כל השכנים בדרך שהורסת את איכות החיים.

אלון הנסב, בעלים ויזם של חברת לפיד מערכות נמצא כבר עשרות שנים בעסקי הדודים והוא החליט לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. הוא נעזר בשותף ויחד פיתחו את ה"פקחום", מערכת חכמה ויעילה.

הפטנט ששם סוף לבעיית המים החמים בדוד

כאשר הפקחום מזהה שדוד החשמל והמערכת הסולרית "גונבת" את חום המים, הוא פותח או סוגר את השסתום החשמלי ומחבר או מנתק את הדוד למערכת הסולרית המשותפת בהתאם לחום המים, כך שלמעשה שומר בקביעות על מים חמים בדוד שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פקחום. יח"צ,
פקחום/יח"צ

סוף סוף מים חמים בדוד שמש

שוחחנו עם מספר לקוחות שהתקינו את ה"פקחום". ערן הולצמן מהרצליה סיפר לנו," תמיד הייתה לי תחושה שמשהו במערכת הקולטים הסולרית שבגג דפוק. בחורף, כשאני מדליק דוד, אני מחמם את המים גם לקולטים וגם לשכנים. ניסיתי להדליק את הדוד יותר ויותר שעות, והמים אף פעם לא הספיקו. סגרנו באופן חלקי ומלא את ברזי הדודים ללא הצלחה.

"ואז הגיע אלון שהתקין לי את ה "פקחום", מכשיר שחש את הטמפרטורה בדוד ובקולטים באופן קבוע, ומווסת את מידת החם, פותח או סוגר את ברז הדוד בהתאם. לאחר חודש של שימוש הפחתתי את צריכת החשמל בדוד ב-40%, יש לי מפסק חכם שבעזרתו אני מודד זאת. מה שמדהים הוא שהמים בדוד שמש נשארים חמים עד למחרת בבוקר, דבר שמעולם לא היה לי".

פקחום. יח"צ,
פקחום/יח"צ

על השינוי שביצע אלון סיפר לנו בעצמו, "תמיד חיפשתי פתרון לבעיה שחוזרת במיוחד בבניינים בעלי 4-15 קומות, דרך המערכת הסולרית זורמים מים חמים לכל דיירי הבניין. המים שבמערכת קרים יותר מהמים שבדוד שלנו. ואז מים חמים "בורחים" מהדוד שלנו אל המערכת המשותפת וכך יוצא שאנו בעצם מחממים מים לשכנים שלנו וגם משלמים סכום כסף גבוה על חשמל, שלא לדבר על איכות החיים שנהרסת".

צריך לזכור כי דוד סולרי יכול לעבוד גם 10 שעות והאבסורד הוא שלא תמיד יהיו לנו מים חמים.

ה"פקחום" הוא פטנט רשום מבית לפיד מערכות וסווג כפטנט "ירוק" ישראלי ובינלאומי, הוא בעל חשיבות עליונה היות והוא תורם לאיכות הסביבה, פטנט החוסך אנרגיה, חסכון של כ 50%.

מים חמים בדוד וחסכון עצום

"פקחום", המוצר מחזיר את עצמו תוך תקופה קצרה ומונע התעסקויות מתסכלות, בזבוז זמן, תיקונים מיותרים, אבנית, בלאי לדוד, חסכון כספי ניכר בחשמל ובזיהום אוויר, לנו לא נותר אלא להמליץ.

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף פקחום, בשיתוף פקחום
  • עוד באותו נושא:
  • חימום מים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully