וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס, "השייקספיר של המוסכים" כבר 74 שנה!

בשיתוף "פליקס", בשיתוף "פליקס"

18.3.2020 / 8:45

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" בדבר מוסכים וותיקים ואמינים, הפעם אנחנו מאמינים כי הגענו לאחד המוסכים הוותיקים בישראל - "פליקס" - ברחוב טברסקי 5 בתל אביב, מי שמעניק שירות כבר 74 שנים!

מוסך פליקס. יח"צ,
מוסך פליקס/יח"צ

"פליקס" הוא מרכז שרות הנמנה על רשת צ'מפיון מוטורס ומעניק שרותיו למותגי פולקסווגן, אודי, סקודה וסיאט. חברי המערכת קפצו למה שהוא הרבה מעבר לעוד מוסך אלא מוסד ישראלי מכובד! הם חזרו נפעמים מהשירות וסדר ששומרים על המקום כייחודי.

כאשר הגענו למרכז השרות "פליקס" מיד הבחנו במרחביו הגדולים אשר מעניקים שטח טיפולים לכל מותג רכב בנפרד. המוסך הוקם בשנת 1946 על ידי יהודי ממוצא "ייקי" בשם פליקס בוריאן, שברח כנער מהנאצים באוסטריה, הגשים חלום והפך למכונאי ששינה את שוק הרכב בארץ, החדיר את היסודות של דייקנות ומצויינות, מאז ועד היום.

מוסך פליקס. יח"צ,
מוסך פליקס/יח"צ

המקום היה רחוק מלהיות ריק. בין הלקוחות ששהו במקום פגשנו את אלברט כהן, השחקן האגדי, לנו הוא סיפר "אני כבר 60 שנה לקוח של החברה, אני כבר לא נוהג בשל בעיות ראיה. הבן שלי נוהג ברכב שלי ולא החלפתי מותג רכב מזה 60 שנה, ממש רק בגלל המוסך. אני מרגיש כאן כמו בן משפחה, וסומך על החבר'ה בעיניים עצומות. כך גם הבן שלי. אנחנו מקבלים שרות VIP. בניגוד לתדמית המוסכים הקיימת, מוסך "פליקס" מנפץ את התדמית, כאן הכל שקוף, אפשר לעמוד ליד הרכב בזמן הטיפול, ישנו יועץ שרות שמקבל אותי ומסביר לי בסבלנות לפני העבודה ובסיומה". כבר ב-1960 מוסך "פליקס" קיבל אות מופת כאשר נבחר ע"י היצרן פולקסווגן להיות אחד משלושת מוסכי השרות הראשונים שלו במדינת ישראל. כיום הצוות מונה כ-80 עובדים, חלקם עובדים במקום כבר עשרות שנים.

שוחחנו גם עם מנכ"ל מרכז השרות, עמיר טורנר ושאלנו אותו מה מבדיל אותם לעומת מוסכים אחרים. "כאשר לקוח מזמין מאתנו טיפול אנו רושמים בתוכנה של היצרן את נתוני הרכב כמו: מספר השילדה, גילו, ואת הקילומטרז שעבר ומיד מקבלים מהיצרן תוכנית טיפול מפורטת המתאימה בדיוק לרכב הספציפי הזה, ולא סוטים ממנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מוסך פליקס. יח"צ,
מוסך פליקס/יח"צ

"מי שרוצה טיפול לרכב, כדאי להזמין תור יומיים מראש כך שיועץ השרות שלנו יכין מפרט מדוייק איזה סוג טיפול נדרש ע"י תוכנת היצרן המתעדכנות בקביעות, וכן דואגים שכל החלפים הספציפיים יימצאו במלאי ויחכו לאותו רכב המגיע לטיפול. בנוסף, כל לקוח מקבל שתי הצעות מחיר לפיהן יבחר את סוג החלפים - מקוריים או חלופיים, הכוללות מספר קטלוגי של העבודות והחלקים - כך שישנה שקיפות מלאה! היועץ אינו "משחרר" את הלקוח עד שווידא שהלקוח קיבל הסבר מפורט על החשבונית ומה בוצע ברכב".

השרותים של מרכז השרות "פליקס" כוללים טיפולים תקופתיים, תיקוני תקלות למיניהן, תיקוני תאונות (פחחות וצבע) בהסדר עם חברות ביטוח, תיקוני חשמל ומיזוג אויר, דיטיילינג (טיפוח רכב, למשל פוליש-ווקס) והעברת טסט, כאשר קיים גם שרות שינוע של הרכב מבית הלקוח ובחזרה על ידי נהגים של המוסך.

בנוסף מרכז השרות פליקס מציע מענה של 24/7 הכולל אפשרות של קליטת רכב תקול או לאחר תאונה לתוך המוסך עצמו בכל שעות היממה לרבות בסופי השבוע.

מרכז שרות "פליקס", מוסך של מסורת וחדשנות בכפיפה אחת, לכן לא הופתענו לגלות כי רק לפני כחודש, אחד מעובדי המוסך זכה במקום ראשון בארץ בטיב השירות, מאחר וכבר זכה בעבר באליפות עולמית מטעם יצרן הרכב בתחום של יועצי שרות. על כל אלו לא נותר לנו אלא להוריד את הכובע, להגיד כל הכבוד ולעוד הרבה שנים מוצלחות.

בשיתוף "פליקס", בשיתוף "פליקס"
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully