וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות האופנה שמלבישה את תושבי ישראל כבר למעלה מ-40 שנה

בשיתוף סולי בראנדס, בשיתוף סולי בראנדס

18.3.2020 / 8:19

כבר לא צריך לנסוע למילאנו, ללונדון או לפריז על מנת לקנות מותגי על, בסכנין תוכלו למצוא את כל המותגים שתרצו עם חווית קנייה מרהיבה

סולי בראנדס. יח"צ,
סולי בראנדס/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי העסק הוותיקים והיציבים ביותר בישראל, הגענו גם אל "סולי בראנדס", חנות מותגי ביגוד בינלאומיים שקיימת עוד משנת 1976. כן, כן, 43 שנים, הישג יוצא מגדר הרגיל.

לצורך כך מפיקה חברת המערכת נסעה לרחוב הראשי בסכנין, שם ממוקמת החנות שלפני שנה עברה שיפוץ נרחב והיום מזמינה עוד יותר את לקוחות כל בית ישראל, "סולי בראנדס".

"סולי בראנדס" הוא בית ממכר גדול ומפואר למותגי ביגוד לגברים נשים וילדים, הוא נמצא ברחוב הראשי של סכנין ובו יש יותר מ-30 מותגים שונים ונחשבים. חלק מהסחורה בחנות מיובא באופן ישיר מאיטליה והיא כוללת את דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, ג'יבנשי, מונקלר, דיזל, ורסצ'ה, פיליפ ליין, מוסקינו ועוד.

בנוסף עובד המקום עם מותגים כגון לקוסט, קראיזר, באלר, קארל לגירפילד, גאנט, הוגו בוס, ארמני, ג'י סטאר, טומי הילפיגר, פולו ראלף לורן, גאס, פייר קרדן ועוד.

סיקרן אותי מאוד לדעת מדוע המותגים הכי יוקרתיים נמכרים פה במחירים יחסית זולים, בטח ובטח לעומת מקומות כמו בתל אביב, על כך הסביר לי הבעלים, זבידאת סולימן: "הסיבה הראשונה היא שאנחנו משלמים שכירות נמוכה על החנות עצמה וזה כבר יתרון שמעניקים כי לא צריכים לכלול זאת בחישוב הכללי של המחיר הסופי.

סולי מעלה את סכנין ״על המפה״ באיטליה. יח"צ,
סולי מעלה את סכנין ״על המפה״ באיטליה/יח"צ

מעבר לזה, בכך שאנחנו מביאים יותר מ-30 מותגים שונים, זה נותן לנו אפשרות לשחק בין המחירים ולהוזיל אותם, אנחנו לא תלויים בספק או מותג אחד ועליו חיים. החנות משדרת יוקרה, בדיוק כמו החנויות בחו"ל".

שוחחנו עם אחד הלקוחות בחנות, הרצל אמני מכרמיאל: "מדובר בחנות מעולה למותגי לבוש איכותיים. בראש ובראשונה מדובר באנשים נחמדים ומסבירי פנים, שיודעים לכוון את הלקוח ולתת לו סחורה יפה ואיכותית. החנות עצמה מאוד יפה, הבגדים מדהימים והמבחר אצלם רחב ומגוון מאוד. תמיד אני חוזר לשם ואמשיך לחזור גם בעתיד. כבר מעל 10 שנים אני לקוח שלהם, וזה אומר כבר הכל. ממליץ מכל הלב. בהחלט מגיע להם פרגון גדול. אין הרבה חנויות כאלה, אם בכלל".

מימין קימל, סולי הבעלים, אנדריאס נציג הוגו בוס העולמית וקאסם הבעלים. יח"צ,
מימין קימל, סולי הבעלים, אנדריאס נציג הוגו בוס העולמית וקאסם הבעלים/יח"צ

"הדבר הראשון שעשיתי זה להגדיל את המקום, כאשר התפנו שתי חנויות שכנות התלבשתי עליהן והיום החנות חולשת על פני 250 מטר, כך שאפשר להכניס הרבה יותר סחורה" הסביר לנו סולי.

למרות שכבר מחזיק בכמה וכמה תארים אקדמיים, B.A בסיעוד ותואר שני במנהל עסקים וכלכלה, סולי לא עומד במקום ובימים אלו הוא לומד אימון אישי ועל כך הסביר, "תמיד מסקרן אותי לרכוש עוד ידע וללמוד תחומים נוספים, זה מרתק בעיני ומסייע רבות בחיים עצמם וגם עוזר להבין טוב יותר את הצד השני של הלקוחות".

"סולי בראנדס" הינו עסק משפחתי, יד ימינו של סולי בעסק הוא אחיו, קאסם, הוא האחראי הישיר על רכישת הסחורה בעוד סולי אמון על הניהול השותף ובניית האסטרטגיה עצמה.

השילוב הזה של שני האחים הביא לתוצאה פנטסטית. בכמה השעות ששהיתי בחנות, באו ויצאו עשרות לקוחות, הצלחתי לתפוס שיחה עם כמה מהם. סאבר אלעוברה מרהט סיפר לי: "כל המשפחה שלי רוכשת כאן את רוב הבגדים שלה, בזכות המחירים, המבחר, האיכות והמקצועיות, הכל כאן ללא תחרות, ממש גן עדן לחובבי בגדים איכותיים. כיף גדול לבקר כאן בכל פעם מחדש".

שאלתי את סולי, מבין כל המבחר הגדול, מה הדגם האהוב עליך מכל? הוא חייך וענה, קשה לי לבחור רק מוצר אחד בלבד, זה בלתי אפשרי, 30 מותגים שונים והכל מהכל, נעליים, מכנסיים, חולצות, חליפות, פשוט אי אפשר לבחור רק אחד".

לחנות מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, מהנגב ועד קריית שמונה.

"סולי בראנדס", בית ממכר גדול ומרשים ביותר, מעוצב בנוחות ומשדר יופי ואיכות, מקום שהוא בגדר חובה לכל אוהבי האופנה היוקרתית וחדישה.

לבירורים והזמנות: 04-8704155

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סולי בראנדס, בשיתוף סולי בראנדס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully