וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו תנאים צריך בשביל יום צילומים מוצלח?

בשיתוף מלון Sea Executive Suites, בשיתוף מלון Sea Executive Suites

17.3.2020 / 13:24

בשביל להגיע לתוצאה טובה ולצאת עם תמונות מרשימות כדאי לכם לדאוג לכל תנאי העבודה הנכונים לקראת יום הצילומים. מה צריך לדעת?

סוויטה. מלון Sea Executive Suites,
סוויטה/מלון Sea Executive Suites

יום צילום הוא ההזדמנות ליצור את התמונות הפוטוגניות והמרשימות ביותר בין אם אלה תמונות חתונה, בוק בת מצווה או צילומים לקטלוג אופנה. התפאורה משחקת תפקיד חשוב בהפקת התוצרים. תוכלו לבחור את היום המושלם ולהכין את הסט לקראת הצילומים. למה יש לדאוג כדי שיום הצילום יעבור על הצד הטוב ביותר ולהשגת תמונות מרשימות במיוחד?

והרי התחזית

חשוב מאוד להתעדכן בתחזית מזג האוויר כאשר מתזמנים יום צילום. מזג אוויר בעייתי עשוי לחבל בנוחות של הצוות ובתוצאות במיוחד אם מצטלמים בביגוד מינימלי כמו בגד ים וזקוקים לשמיים כחולים ובהירים. נכון שאפשר היום לשנות רקעים בתוכנות גרפיות מתקדמות, אבל אין ספק שהצילום מושפע מתנאי האור במיוחד בעת צילומים בחוץ אך גם בצילומים בתוך חלל.

אם מדובר בצילומים ממושכים מהבוקר עד הלילה, כדאי לברר גם מתי כדאי לצלם במהלך היום סצנות מסוימות המבוססות על תנאי אור מסוימים.

הלוקיישן קובע - צילומים בתל אביב - הם הטרנד הבא!

בחירת המיקום משפיעה על המראה של הסט. החליטו האם לצלם בחוץ או בפנים ומה בעצם התפאורה המבוקשת - טבע, אורבניות. אין ספק שלוקיישן של חוף הים בתל אביב יש נוכחות מפתיעה שתורמת לרקע הייחודי של כל תמונה. הים משתנה בכל שעות היום ונראה אחרת במעטפת של מזג האוויר סוער מול שמשי, רגוע מול שוצף, קודר או מעונן. אם ברצונכם לשלב בין חוץ לפנים בצילומים תוכלו להזמין סוויטה במלון עם ג'קוזי בחדר ובריכה בתל אביב ולצלם על רקע פינות החמד האלגנטיות של הסוויטה כמו למשל, ליד הבריכה הפרטית, ליד הג'קוזי במרפסת הפתוחה אל עבר הנוף, על מיטה עטופה במצעים צחורים ועוד וכך ליהנות גם מצילומים בתוך החלל ומחוץ למלון והסוויטה ובבחירת מלון ליד הים מקרבה מקסימלית לקו החוף.

חשבו על אילו תחושות תרצו להעביר בצילום - חופש, רעננות, דרמה ולפי זה ערכו סיור לוקיישנים מקדים לבחירת המיקומים הייעודיים לכל אחת מהסצנות. אפשר לבנות אלבום השראה עם תמונות מתוך פינטרסט או מכל מקור השראה אחר כהכנה לקראת יום הצילומים ומה שאתם מקווים לייצר בו. כדאי לבצע טסטים מקדימים כדי לבדוק מה מצולם בכל פריים ולשנות את המתחם לפי הצילום - להזיז רהיטים, לפנות קירות, להביא את הרקעים הדרושים, להעמיד את התאורה וכדומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גיוס כל הנפשות הפועלות

בחרו מראש והרכיבו את הצוות המקצועי ליום הצילום. הצלם ועוזריו שכמובן מפקדים על המלאכה אך יחד אתם חיוניים להצלחת היום גם הפרזנטורים, הסטייליסט שאמון על בחירת הביגוד, ההנעלה והאביזרים המשלימים וידאג לספק את התלבושות והאקססוריז הדורשים למלתחה תוך תיאום עם מעצב שיער ומאפרת שיוכלו לסגנן את ההופעה המבוקשת על פי הקונספט הנבחר. חשוב שיהיה תיאום בין הגורמים המעורבים כדי שיעבדו בסינרגיה.

נוחות העבודה

האווירה מאחורי הקלעים לא פחות חשובה וכדאי ליצור תנאים נוחים עבור הצוות שעובד קשה לאורך כל שעות הים. צוות הצילום, עיצוב שיער, איפור, הדוגמים והמצטלמים. כאשר בוחרים סוויטה בבית מלון נהנים גם מהתנאים המטיבים כמו מטבח להכנת אוכל, שירותים ומקום מסודר לאיפור ושיער ומקום לכל הציוד הטכני ואם מדובר במספר ימי צילום - מקום לינה נעים שהוא מקום העבודה כך שנחסכות הנסיעות ממקום למקום וכן ארוחת בוקר עשירה, כדי להתעורר ליום הצילומים עם אנרגיות שדרושות לעבודה.

חשוב לייצר אווירה נעימה עם מוסיקה טובה וכן מקום שיוכל להתחשב בצרכים, להכין את הסט מראש לפי תנאי האקלים, לדאוג שכל אחד שלוקח חלק פעיל ביום הצילום ידע מה תפקידו ולתכנן את הלו"ז והתקציב לפי היעד המבוקש וכמובן להשקיע ביצירת תמונות מנצחות.

בשיתוף מלון Sea Executive Suites, בשיתוף מלון Sea Executive Suites
  • עוד באותו נושא:
  • צילומים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully