וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה מהבית - הכינו את העסק שלכם לעבודה מרחוק מבלי שהלקוחות שלכם ירגישו בהבדל

בשיתוף 1COM, בשיתוף 1COM

17.3.2020 / 13:09

בימים אלו כאשר עובדים רבים נאלצים להתמודד בביתם, יכול העסק להמשיך לפעול באמצעות כלים לעבודה מהבית - כמו מרכזייה נוחה ושירותי VPN

עבודה מהבית. shutterstock,
עבודה מהבית/shutterstock

ראש הממשלה: "על המעסיקים להיערך ולהגדיל ככל הניתן לעבודה מרחוק" מגפת הקורונה הובילה לקשיים רבים. מעבר לחולים ולאנשים המבודדים, עסקים וחברות מתמודדים עם אתגרים חדשים שמעטים מהם נתקלו בהם בעבר. מצד אחד ישנה ההאטה בעסקאות פוגעת באופן ישיר בהכנסות. מצד שני ישנם אלפי עובדים אשר מחויבים להישאר בבידוד (אם בשל העובדה שחזרו מחו"ל ואם בשל העבודה שהיו במקום בו הסתובבו נשאי קורונה).

בפועל, פחות אנשים מסתובבים בחוץ ובקניונים וכוח האדם שמהווה את ליבת העסקים לא יכול לצאת מביתו ולבצע את הנדרש ממנו במקום העבודה. השפעת המגבלה על העובדים משמעותית למשק וזו הסיבה להצהרות המתקבלות מגופים רבים, לרבות מצד ראש הממשלה, הקוראות למעסיקים לאפשר לעובדים לעבוד ככל האפשר מביתם.

הצעדים של משרד הבריאות, האוצר וראש הממשלה נלקחים בכובד ראש ולטובת כולנו. עדיף להיות זהירים מאשר להתמודד עם השלכות של התפשטות מהירה של מגפה. כל זה נכון ועתה מעסיקים צריכים לשאול את עצמם האם יש להם את היכולת לפעול במתכונת זו.

האם העסק מוכן לשלוח את העובדים הביתה ובכל זאת להמשיך לפעול?

מרבית העסקים תלויים בשתי מערכות בסיסיות לצורך המשך פעילות מרחוק. המערכת הראשונה היא מרכזיית הטלפונים. המרכזייה מרכזת את כל השיחות הנכנסות והיוצאות אל ומהעסק. המערכת השנייה היא מערכת ניהול והיא יכולה לכלול מרכיבים כמו: הנהלת חשבונות, מערכת ניהול קשרי לקוחות, ERP, CRM ועוד.

עסק אשר מותקנת בו מרכזייה מרחוק יכול לתת לעובדים לעבוד מביתם ולהמשיך לתפקד באופן המיטבי. המרכזייה אחראית לטפל בשיחות הנכנסות ולנתב אותן אל שלוחות העובדים כאשר אין זה משנה היכן הם נמצאים באופן פיזי, בעסק או בבית. היתרון העצום של מרכזייה בענן נמצא ביכולת לחבר את השלוחות השונות ובהן: טלפונים, תוכנות טלפוניה למחשב והסמארטפון, בכל מקום בו קיים חיבור לאינטרנט.

הבידוד הביתי לא צריך לחייב את העובדים להפסיק לעבוד והוא לא חייב לפגוע בעסקים שיכולים להמשיך לתת שירותים מרחוק. המרכזייה תוכל לנתב את השיחות אל הקו הביתי, המחשב או המכשיר הנייד, באופן זהה לזה שהייתה מפנה את השיחות בתוך המבנה של העסק. חוויית הלקוח יכולה להמשיך להיות זהה, גם בשעה זו. העסק יכול למזער נזקים והעובדים יכולים להמשיך לעבוד, במקום בו הם בטוחים, בצורה זהה לישיבה במשרד.

עבודה מהבית ממש כמו מהמשרד

תודות למרכזייה הטלפונית בענן העסק יכול להמשיך לתפקד והעובדים יכולים להמשיך לעבוד כפי שהיו עובדים במשרד או במוקד. הטכנולוגיה מאפשרת לפזר גם מוקדים טלפוניים גדולים לבתים ולהמשיך לתפקד באופן רגיל בלי שהלקוחות ירגישו בשינוי כלשהו.

הטמעת מרכזייה מצמצמת את הנזק שהעסק חווה כשהעובדים לא יכולים להמשיך להגיע אליו. העובדים ממשיכים לקבל את שכרם והמשק כולו מרוויח. ככל שיותר עסקים יצליחו לשמור על יציבות, כך הפגיעה הכללית במשק תקטן (מה שבסופו של דבר יחזור להשפיע לחיוב על אותם עסקים).

לקוחות מרכזיית 1COM כבר ערוכים לעבודה מרחוק. גם אם כל העובדים ייאלצו לעבוד מהבית, התקשורת תמשיך לזרום באופן רגיל והשיחות יגיעו ליעדן. המתקשרים לא ידעו אם המשרדים סגורים או פתוחים ויוכלו להיות מטופלים על ידי אנשי המקצוע הקבועים של העסק.

ההצטרפות לשירותי 1COM היא קלה, זולה ומהירה מאד. היא יכולה להתבצע גם עכשיו ולהוות פתרון מידי לבעיה ממשית. בשעה זו, בה כל הגורמים, לרבות ראש הממשלה, ממליצים על הימנעות מהתקהלות, עליך לדאוג לעסק שלך ולהכין אותו לעבודה מרחוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האם העסק שלך מאפשר גישה מרחוק למערכות ניהול?

במידה ותוכנות הניהול בעסק מבוססות על ענן ומאפשרות גישה מרחוק, ניתן להמיר את התקשורת באופן פשוט ומהיר ולעבור לעבודה מרחוק. עבודה זו יכולה להיות יעילה במידה זהה ובמיוחד עכשיו, כשעובדים רבים נמצאים בבידוד.

במידה והתוכנות בעסק פועלות על גבי שרת מקומי, יש להוסיף פתרון בשם VPN. פתרון זה מאפשר להתחבר מרחוק אל הרשת הפנימית של העסק ובאמצעות החיבור הזה כל עובד יוכל להתחבר למערכות המותקנות על הרשת הפנימית של הארגון.

יישום פתרונות VPN יתבצע בעזרת איש המחשוב של העסק או מול נציג 1COM. זה הזמן שלך לקחת אחריות על העסק ועל העובדים שלך ולהרחיב את יכולת התפעול של העסק, מכל מקום ובכל שעה, גם דרך עבודה מרחוק.

בשיתוף 1COM, בשיתוף 1COM
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully