וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקים קטנים בארץ טרם הבינו איזה כוח וכמה כסף יש בקידום אורגני"

ריקי דנון איפרגן בשיתוף SEOFIX, בשיתוף קידום אתרים SEOFIX

17.3.2020 / 12:56

כדי להיות ראשונים בגוגל ולהיחשף לקהל לקוחות רחב, כל עסק חייב נראות באינטרנט וחייב לקדם את עצמו נכון מבחינה אורגנית. מה זה אומר? יובל לגשטיין, הבעלים של חברת קידום אתרים SEOFIX, הפונה ומתמחה בלקוחות קטנים ובינוניים, מסביר. ראיון

עסקים קטנים חייבים להפנים את העובדה שבלעדי נוכחות חזקה בעולם הדיגיטלי, אין להם היום סיכוי. הנתונים המדאיגים על סגירת עסקים עשויים להשתנות, אם בעלי העסקים ישכילו לנצל את הכוח שיש באינטרנט. לבנות אתר מוצלח, לעשות קידום אורגני. רק ככה תוכלו להביא לקוחות, למכור יותר ולגרום לזה שיגיעו אליכם. אני מוכן להתחייב שקידום אורגני כמו שאני עושה, עושה לכל עסק עסקים טובים. אז מה? מתחילים?

את הדברים האלה אומר יובל לגשטיין, הבעלים של חברת קידום אתרים SEOFIX, חברה הפונה ומתמחה בלקוחות קטנים ובינוניים. נפגשנו איתו לשיחה על הסבר מה זה בכלל קידום אורגני ומי צריך את זה? אם בסוף תבינו את מה שאנחנו הבנו, בטוח שתתקשרו אליו.

קניית מכונית אונליין. ShutterStock
עסק לא יכול להחזיק היום מעמד ולהצליח אם אין לו נוכחות באינטרנט/ShutterStock

מה הבעיה המרכזית שאתה רואה אצל בעלי עסקים קטנים?

"חלק גדול לא מבין בכלל את הכוח שיש ברשת, וממשיך לשווק את המוצרים או השירות שלו באמצעים מסורתיים כמו שעשה לפני 20 שנה. הבעיה היא שעסק לא יכול להחזיק היום מעמד ולהצליח אם אין לו נוכחות באינטרנט".

מדוע?

"כל דבר שמחפשים היום לקנות, כל מידע שרוצים ישר פותחים את המחשב ומחפשים. מי חלם שאנשים יקנו את האוכל שלהם ברשת? והנה זה קורה. העולם הדיגיטלי שינה לגמרי את הרגלי הצריכה של האנשים ולכן, בעלי העסקים הקטנים והבינוניים צריכים להתאים את עצמם לחוקי המשחק החדשים".

מה זה אומר?

"אם המצב הוא כזה שכאשר אתה מחפש ספה לסלון או מסגר, אתה מחפש אותו ברשת, אז כנראה שהדרך של אנשים למצוא היום מוצרים ובעלי מקצוע היא דרך האינטרנט. זה אומר שכל אחד שרוצה למכור משהו או לתת שירות חייב להיות במקום שמחפשים אותו וזה ברשת".

הרבה בעלי עסקים מתלוננים שהאתר לא עוזר להם בשום דבר, אתה יכול להבין למה?

"דבר ראשון בעניין הזה של בניית אתרים, אני מציע לאנשים לא לקפוץ ולהתפתות להקים אתרים זולים. אתר איכותי כזה שמביא תנועה לאתר, הוא אתר שעולה כסף ולא איזה מבצע בגרוש וחצי. אף אחד לא יבנה לכם אתר מקצועי במעט כסף. אז זה הדבר הראשון שאני יכול לומר למי שעומד לבנות אתר, אל תחפשו את החברות הזולות, יש הרבה מאוד חובבנים. גלשו לאנשים של חברות לבניית אתרים, קראו עליהם חוות דעת, זה ייתן לכם אינדיקציה מי זו חברה טובה שיכולה להרים לכם אתר מקצועי?

מהם הסימנים שאתר הוא לא מקצועי ולא איכותי?

"אתר עם עיצוב לא מספיק מודרני, לא נראה חדשני. לוקח הרבה זמן עד שהוא נטען. גולשים בו לאט. הטקסטים לא שיווקיים, לא מוכרים נכון את הלקוח. נראה מבולבל, קשה למצוא בו מידע. טופס הצור קשר לא בולט. אתר כזה עלול אפילו לגרום לעסק נזק".

לאתר כזה אני מבינה אין סיכוי לעשות קידום אורגני?

"פנו אלי כבר כמה לקוחות שהיו להם אתרים מזעזעים מכל בחינה וכמובן שלא הסכמתי לעשות להם קידום, כי אי אפשר היה לעשות לאתרים האלה קידום. גוגל בתור בעל הבית שמקדם אתרים לא אוהב אתרים איטיים, בלי טכנולוגיה משוכללת, עם טקסטים לא איכותיים, זה לא משנה מה הייתי עושה, הוא היה מדרג אותם נמוך, ואז היו באים אלי בטענות, אז העדפתי להמליץ להם לבנות אתר חדש ואחר כך לפנות אלי".

והם עשו את זה?

"חלק כן. והם נמצאים ביום במקומות מעולים בעמוד הראשון".

אישה צעירה מביטה בשעונה. ShutterStock
"קידום אורגני זה תהליך ארוך. זה לוקח לפחות חצי שנה. לכל לקוח יש את מילות המפתח שלו שצריך לקדם, ויש מילים מאוד תחרותיות"/ShutterStock

תן לי שם אחד של לקוח שלך שנמצא בעמוד הראשון בגוגל?

"המעצבת אפרת קסוטו תכשיטי כלה. עגילים לכלה מקום 3, תכשיטים לכלה מקום 3, תכשיטי שיער לכלה מקום 3. חשוב לציין שהעבודה על האתר התחילה לפני פחות מחודש והתוצאות לתקופת הזמן פשוט מדהימות".

אתה חושב שאתה יכול להביא כל לקוח לעמוד הראשון בגוגל?

"בהחלט אבל זה עניין של זמן. קידום אורגני זה תהליך ארוך. זה לוקח לפחות חצי שנה. גם את רומא לא בנו ביום. לכל לקוח יש את מילות המפתח שלו שצריך לקדם, ויש מילים מאוד תחרותיות שזה לוקח זמן להביא אותם למקום הראשון.. גם תכשיטים לכלה זה ביטוי תחרותי מאוד".

אולי תסביר לנו סוף סוף מה זה קידום אורגני?

"כל דבר שמחפשים היום באינטרנט מחפשים על ידי מילים, אני דואג שהמילים שבאמצעותן גולשים מחפשים את הלקוחות שלי יהיו בהרבה תכנים ברשת, וכאשר מקלידים אותן בשאילתה בגוגל, יגיעו לאתר שלו. זה כמובן על קצה המזלג. יש עוד המון פעולות שצריך לעשות באתר, כדי להתאים אותו לדרישות של גוגל. בקיצור לי יש את הטכניקות שלי איך להביא לקוחות למקום הראשון".

חברת SEOFIX קיימת כמה שנים, במהלכן, ניתנו שירותי קידום אורגני לעשרות לקוחות מרוצים. החזון של מנכ"ל החברה יובל לגשטיין, זה להיות כמה שיותר שקוף מול הלקוחות שלו. הוא דואג להכין להם דוחות אופטימיזציה לאתר שלהם. מציג את ההתקדמות שלהם ברשת, מסביר להם מה המהלכים הבאים ועובד אתם בשיתוף פעולה מלא על בסיס של יושרה מקצועית יוצאת דופן.

יובל נחשב כאחד ממקדמי האתרים האורגניים הכי מובילים ברשת, וזאת בזכות התוצאות אליהם הוא מביא את אתרי הלקוחות שלו. אם גם אתם חושבים על קידום אורגני ורוצים להתייעץ, אתם מוזמנים לפנות ליובל לגשטיין 051-5751195.

ריקי דנון איפרגן בשיתוף SEOFIX, בשיתוף קידום אתרים SEOFIX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully