וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לחסוך במחיר הובלה קטנה? יש פתרון

בשיתוף טופ הובלות, בשיתוף טופ הובלות

17.3.2020 / 12:38

אחת לכמה שנים אתם זקוקים לשירותי הובלה קטנה עד בינונית, וכיום יש פתרון טכנולוגי שעוזר לכם למצוא מוביל לצורך הובלה קטנה. הכירו את המערכת החכמה של טופ הובלות, שתסייע לכם למצוא מוביל במהירות

מובילי רהיטים. ShutterStock
לא כל שירות הובלות ידע לתת לכם מענה ההולם את הדרישות שלכם/ShutterStock

כל אזרח במדינת ישראל נדרש בממוצע אחת ל-10 שנים בהובלה כלשהי. ההובלות המוכרות ביותר והנפוצות ביותר הן בתחום הדירות בעיקר, אבל ככל שאין פתרון אמיתי להובלות קטנות - ימשיכו חברות ההובלה והמובילים השונים לעסוק גם בתחום זה. בשנים האחרונות התפתח רבות עולם הדיגיטל והאוטומציה בתחום בעלי המקצוע, וניתן להצביע על חברות ומיזמים רבים המנסים לשדרג את חוויית הצרכן בתחום, כמו לדוגמה גט טקסי שהקימו שירות חדש המאפשר לבצע שילוח באמצעות נהגי קטנוע בכל רחבי הארץ. אולם פתרון זה אינו יכול להוות תחלופה להובלה קטנה עד בינונית, ועד שזה יקרה - הכירו את הפתרון הטכנולוגי שעוזר לכם למצוא מוביל לצורך הובלה קטנה.

מה ייחשב להובלה קטנה?

ובכן, אין הגדרה מדויקת להובלה קטנה, אולם ניתן להציב גבולות גזרה מטושטשים יחסית על מנת לנסות להבין במה מדובר. ככלל, ניתן לומר שהובלה אשר אינה עולה על תכולת חדר אחד (או לדוגמה, דירת סטודיו) תיחשב להובלה קטנה. אך חשוב לציין המקרה הקלאסי הוא הובלה של פריט אחד גדול, או כמה פריטים קטנים. לדוגמה, הובלת פסנתר, הובלה של מוצר חשמלי גדול כמו מקרר או מכונת כביסה לדוגמה. מה עוד נכנס לקטגוריה הזו? הובלה של כמה ארגזים עם ציוד אישי, או ריהוט כמו מיטה, שידה וכו'. במידה ויש לנו הובלה אשר כוללת מספר פריטים, עד לרמת חדר אחד או דירת סטודיו, תיחשב כאמור להובלה קטנה אולם העלות שלה תהיה גבוהה יותר, ולא כל חברה העוסקת בתחום תדע לתת את המענה לסוג שירות שכזה. ולכן אנו ממליצים לכם לחקור ולבצע השוואת מחירים להובלות קטנות וזאת בעבור למצוא את החברה שאכן מספקת את השירות המבוקש לכם וגם לקבל אומדן מחירים על מנת להבין שטווח הצעות המחיר שקיבלתם ראלי ואכן המחיר משתלם.

כמה עולה הובלה קטנה?

אם מדובר בהובלה קטנה קלאסית וקונבנציונלית, כפי שפירטנו מעלה, מחיר ההובלה ינוע באזורים של כמה מאות שקלים, בהתאם לתכולה. ניתן לומר שהובלה קטנה מתחילה בכ-200 ₪, ויכולה להגיע ל-800 ₪. אם מדובר במקרה קצה, כמו הובלת תכולה של חדר אחד או דירת סטודיו, המחיר יכול לעבור את רף ה-1,000 שקלים. לצד זאת, חשוב להבין כי למסלול ההובלה ישנו משקל רב בקביעת המחיר מצד בעל המקצוע. ככל שהמסלול ארוך יותר, כך גם המחיר יעלה. הדבר עושה שכל בעיקר כשמדובר בתחום ההובלות, שכן ההוצאה המרכזית והגדולה ביותר של אותם בעלי מקצוע או חברות, הוא הדלק ובלאי הרכב.

שאלון מערכת מעבר דירה. shutterstock, ShutterStock
טופ הובלות הוא למעשה מערכת חכמה המסייעת לכם למצוא במוביל במהירות/ShutterStock, shutterstock

שימו לב, ניתן להוזיל מחירים!

אם טרם יצא לכם להשתמש בשירות של הפורטל הבא, כדאי שתשמרו את שמו: טופ הובלות הוא למעשה מערכת חכמה, המאפשרת לגולשים לשלוח קריאת שירות באתר, או להתקשר למוקד הטלפוני שלהם - ולמצוא מוביל זמין במהירות. המערכת של טופ הובלות בודקת איזו חברת הובלות או מובילים העוסקים במתן שירותי הובלה פנויים לתת שירות בהתאם לנקודת המוצא של ההובלה. לאחר מכן, המערכת תשלח לכם מסרון טקסט עם פרטי בעלי המקצוע המומלצים לביצוע העבודה. לחילופין, ניתן להמתין עד שבעלי המקצוע יחזרו אליכם (הדבר לרוב לוקח דקות ספורות). לאחר מכן, ניתן להשוות בין הצעות המחיר השונות שתקבלו, ולבחור בהצעה הזולה ביותר. להזכירכם, לא עשיתם שום דבר מעבר לכך שצלצלתם למוקד המערכת של האתר או השאר טופס, המערכת עשתה את כל הבדיקות עבורכם. מיותר לציין שהשירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות כלל! האתר פורץ דרך בתחום ההובלות הקטנות בישראל ואלפי גולשים משתמשים בו מדי חודש. באמצעות השוואת מחירים, (בכל תחום, לא רק כאשר אנו זקוקים להובלה קטנה), ניתן לחסוך משמעותית בעלות. מחקרים מראים כי השוואה של שירותים דומים בין ספקים שונים, או מוצרים דומים של חברות שונות, יכולים להביאכם למצב של חסכון רב- עד 40% מעלות המחיר הראשון שתמצאו.

בשיתוף טופ הובלות, בשיתוף טופ הובלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully