וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה שבגללה אתם חייבים לדעת יותר על הביטוח שלכם

בשיתוף חברת בטוח, בשיתוף חברת בטוח

17.3.2020 / 11:14

אבל הלחם והחמאה המוגשים לשולחן של בעלי חברות הביטוח הם תוצאה ישירה של דבר אחד - הם ינסו לעשות ככל שביכולתם להימנע מלפצות אתכם במקרה של אירוע ביטוחי. ואתם, חייבים לדעת כמה שיותר על הביטוח שלכם כדי שתוכלו לקבל את הכסף שמגיע לכם בסופו של יום

ביטוח פנסיוני. ShutterStock
כולם מחפשים חברת ביטוח זולה, אבל שוכחים לבדוק האם חברת הביטוח הזו טובה/ShutterStock

בעשרים השנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהוצאות של משק בית על ביטוחים. למעשה, לפי נתונים רשמיים, משפחה מוציאה בחודש עד כ-15.3% מסך כל ההוצאות שלה על ביטוחים בלבד! הנתון המטורף הזה הפך את מלאכת החיפוש אחר חברת ביטוח לפשוטה אבל שגויה מהיסוד - כולם מחפשים חברת ביטוח זולה, אבל שוכחים לבדוק האם חברת הביטוח הזו טובה ובכמה מהמקרים היא באמת משלמת ללקוחות שלה. בחברת בטוח, ככה עושים ביטוח שמים את הדברים החשובים על השולחן ועושים הכל כדי שיהיה לכם גם ביטוח בחברה מעולה ובמחיר מעולה.

עלות מול תועלת

מתי בפעם האחרונה קראתם את פוליסת הביטוח שנשלחה אליכם בדואר או במייל לפני שנתתם לנציג המכירות את מספר כרטיס האשראי?

כשעושים פוליסת ביטוח למעשה חותמים על הסכם דרקוני שכל מטרתו היא להגן על חברת הביטוח ולסכם באילו מקרים היא חייבת לשלם למבוטח ובאילו מקרים היא יכולה לטעון שלא ולהתחמק מתשלום. ההסכם עצמו מורכב מהמון סעיפים ותתי-סעיפים שמסבירים בפרוטרוט מתי תהיו זכאים לכסף ומתי לא. הנטייה של רוב האנשים היא לחשוב שהם מוגנים בכל מקרה שלא יהיה - וברוב המקרים זה ממש לא המצב.

זה לא חכמה לשלם מחיר נמוך על ביטוח אם בסופו של מקרה חברת הביטוח תסרב לשלם את סכום הפיצוי המוסכם בינה לבין המבוטח. חשוב לשמור על איזון בין העלות לאיכות ובמקרים מסוימים עדיף אפילו לשלם קצת יותר כדי להיות מבוטחים בחברה טובה ומתחשבת.

איך בוחרים ביטוח?

כשעושים ביטוח צריכים לקחת בחשבון מספר רכיבים ולקבל החלטה מושכלת מאוד. ברוב המקרים התשלומים לחברת הביטוח ירדו בכל חודש במשך תקופה ארוכה עד שתצטרכו לפנות לחברת הביטוח כדי לקבל פיצוי (אם בכלל).

חשוב לבחור חברת ביטוח טובה, אמינה וזולה. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי אם תקדישו לזה מספר ימים ותבדקו את כל המחירים והנתונים בחברות הביטוח ובפרסומים של משרד האוצר. בטוח, ככה עושים ביטוח מציעים לעשות עבורכם את כל התהליך של השוואת ביטוח ולמצוא עבורכם את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר.

*התכנים מבוססים על מידע שנאסף מרחבי המדיה ונועדו לשמש ככלי עזר להחלטה בלבד. "בטוח, ככה עושים ביטוח" אינה סוכנות ביטוח, יועץ פנסיוני או יועץ השקעות והאמור אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי.

בשיתוף חברת בטוח, בשיתוף חברת בטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully