וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות דגים - יש המון דגים בים אבל רק חנות דגים אחת שמביאה את המובחרים ביותר

בשיתוף חוות דגים, בשיתוף חוות דגים

16.3.2020 / 16:28

מעבר לעובדה כי מחקרים מוכיחים קשר ישיר בין צריכת דגים באופן קבוע לבין ירידה בסיכון למחלות לב, אלצהיימר וחיזוק יכולות קוגניטיביות, מדובר במעדנים מושלמים. פנינו לקהל הקוראים שלנו בבקשה להמלצה על חנות דגים טובה. את מירב הקולות קיבלה "חוות דגים" בגבעתיים

חוות דגים. יח"צ,
חוות דגים/יח"צ

מעדניית חוות דגים בכורזין 5 בגבעתיים, שוכנת במתחם קניות אותנטי וייחודי, בעל מגוון עשיר של סחורות ואוכלוסייה, ועם חנייה גדולה. לאחר שנהניתם משפע של מאכלים ביתיים, שתיתם חליטת תה, וביקרתם בחנויות המאפים, הגבינות והתבלינים, מומלץ להיכנס לחנות המושקעת והמטופחת של מעדניית חוות דגים. זוהי חנות בוטיק כשרה, נטולות ריח, ממש בתי מרקחת לדגים. שם ינקו את הדג בפינצטה, ואם תרצו, יביאו לכם אותו עד הבית (או עד האוטו). ולמי שלא רוצה להתעסק עם הדגים ומעדיף לקבל הכל מנוקה, פרוס וארוז, הם אפילו מספקים שירותי חיתוך לסביצ'ה, סשימי וסושי וגם קיצוץ דג לקציצות.

מי שמנהל את שני הסניפים הוא הבעלים נחום נודלמן. נחום סיפר לנו על תחילת הדרך שלו בתחום, "הכל התחיל בחזון שהיה לי למכור את הדגים הכי טריים שאפשר. וכדי שזה יקרה - להקים חוות דגים בכפר אז"ר. בחווה היו בריכות שבהן החזקנו דגים חיים שהוצאנו מהמים לפי בקשת הלקוח וניקינו ממש מול עיניו. כאן בגבעתיים אנחנו נמצאים שלוש שנים וזהו מרכז הפעילות שלנו. רבים מלקוחותינו מבצעים את הזמנתם טלפונית ומגיעים לחנות לקבל את ההזמנה ללא המתנה. אנחנו צוות מגובש וותיק, שאוהב דגים ובעיקר אנשים".

במעדנייה בגבעתיים מצאנו מגוון דגי ים טריים מדייג מקומי, חקלאות ימית, וכן דגים ביבוא אווירי מכל רחבי העולם, כמו: סלמון, בס, דניס, לברק, לוקוס, קרפיון, מושט, בורי, מוסר ים, ועוד. מצאנו וגם לא מעט מוצרים משלימים לארוחה: מגוון תבלינים, רטבים, פסטות, דגים בשימורים ועוד מיני מטעמים מעולים שבאים טוב עם הדגים.

חוות דגים. יח"צ,
חוות דגים/יח"צ

שמנו לב שהלקוחות הרבים שנכנסו ויצאו החזיקו בידם חוץ משקיות הקניות גם פתקים של מרשמים מיוחדים שקיבלו מנחום ועובדיו. אז ביקשנו גם אנחנו המלצה עבור הכתבה, והנה היא לפניכם:

תערובת קבב דג מושלמת מורכבת מאינטיאס שהוא דג ים מעולה, בצלי שאלוט, כוסברה, פטרוזיליה, נענע, שום, פלפל צ'ילי ולתיבול מלח, פלפל, שמן זית, כמון ושמן צ'ילי.

לפני שהמחבת פוגשת את הקבב, כשהשמן כבר חם ורוחש, כדאי להכניס לתוכה את עגבניות שרי ובצל סגול, לצלות אותם מעט ולחכות שיגירו מעט נוזלים מתוכם, ברגע ההגרה להכניס את הקבב שיספוג גם הוא את טעמי הירקות כאשר 500 גרם אינטיאס (ניתן גם להחליף בדג לבן אחר) יספיקו ל 12 קבבים נדיבים.

"סוד הטעם בדגים הוא הטריות. הדגים שלנו נבחרים בקפידה עם מומחיות של שנים רבות והתחלופה גבוהה מאוד כך שהם טריים ומעולים. צריך לטעום כדי להבין"!

והדג האהוב עליו יותר מכל? "הסלמון הנורווגי, האיכות שלו פשוט מעולה וניתן לעשות איתו הרבה ורסיות של ארוחות מדהימות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חוות דגים. יח"צ,
חוות דגים/יח"צ

היתה לנו חוויה מהנה במעדניית דגים מופלאה בה ראינו מבחר עצום של דגי ים ובריכה איכותיים וקיבלנו לא מעט טיפים על ארוחות דגים והכל תוך כדי קבלת שירות לבבי ובמחירים נוחים לגמרי.



ימי ושעות פעילות:

סניף גבעתיים - כורזין 5.
ב'-ד': 8:00 - 19:00
ה': 8:00 - 20:00
ו': 7:00 - 15:00

טלפון: 03-535-0645

חניה חופשית בחניון ממול, החל מהשעה 17:00

סניף גבעת שמואל - קניון עופר (צמוד לסופר חביב) יוני נתניהו 21.
ב'-ד': 9:00 - 19:00
ה': 9:00 - 20:00
ו': 8:00 - 14:30

טלפון: 03-577-8477

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף חוות דגים, בשיתוף חוות דגים
  • עוד באותו נושא:
  • דגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully