וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תצליחו לבחור נכון את ספת העור הטובה ביותר עבורכם

בשיתוף ספות דוראן, בשיתוף ספות דוראן

16.3.2020 / 16:00

ספת עור עמידה יותר וקלה יותר לתחזוקה מאשר ספות בד. מה צריך לדעת כדי לבחור את ספת העור הנכונה?

ספות דורן. יח"צ,
ספת דוראן/יח"צ

ספות עור נחשבות ליוקרתיות ומוצלחות במיוחד בשל עמידותן בפני נזקי הזמן, ילדים קטנים וחיות מחמד. מעבר לכך, ספות עור קלות לניקוי הרבה יותר מספות הבד אשר יאלצו אתכם להשקיע מאמץ רב על ניקיונן. לכן, במידה וגם אתם מעוניינים להתחדש בספת עור איכותית וטובה אשר תאפשר לכם ליהנות מנוחות ללא פשרות, חשוב לדעת לבחור נכון את הספה המתאימה ביותר לצרכים האישיים שלכם.

כמה נקודות שחשוב שתכירו טרם בחירת ספת העור שלכם

במטרה להצליח לבחור נכון את ספת העור הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם אשר תשרת אתכם נאמנה תקופת זמן ארוכה ללא צורך בשעות ניקיון רבות במרוצת השנים, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות שיסייעו לכם בבחירה נכונה ומושכלת.

נקודה ראשונה - ספות עור מאיטליה נחשבות לאיכותיות ביותר בעולם

הנקודה הראשונה היא בדיקת ארץ הייצור של ספות העור בהן אתם מתעניינים. ישנן ספות עור אשר מיוצרות במקומות רבים בכל רחבי העולם אך ארץ הייצור אשר נחשבת לטובה ביותר בייצור סלוני עור איכותיים, נוחים ועמידים היא איטליה. באיטליה מצליחים לייצר סלוני עור ברמת גימור מרשימה במיוחד שתבטיח לכם את כל חבילת היתרונות של סלוני העור האיכותיים ביותר. כמובן שישנן מדינות נוספות אשר מצליחות לייצר ספות עור ברמת איכות גבוהה, אך דווקא איטליה מזוהה עם רמת האיכות והגימור הגבוהות ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

נקודה שניה - ודאו שכל הספה עשויה עור אמיתי, ולא רק חלקה הקידמי

הנקודה השניה והחשובה לא פחות היא בדיקת העור של כל הספה. סוחרים רבים מפרסמים סלוני עור העשויים מעור אמיתי. פעמים רבות הם אינם משקרים אך אינם מגלים לכם את האמת במלואה. ישנן לא מעט ספות עור המשולבות עור אמיתי בחלק הקידמי של הספה ואילו בחלקה האחורי ואף בצידיה משלבים עור מעובד שאינו אמיתי במטרה להצליח לחסוך עלויות. במטרה לזהות ספה משולבת מעין זו, חשוב לשים לב להבדלי צבעים קלים בין כלל חלקי הספה. במידה וקיים הבדל, ישנו סיכוי סביר שמדובר בספה משולבת במטרה לחסוך בעלויות על חשבונכם.

נקודה שלישית - ודאו שאתם בוחרים באיכות תפירה ללא פשרות למניעת בלאי ופרמים מיותרים

הנקודה השלישית עוסקת באיכות התפירה של ספות העור בהן אתם מתעניינים. ישנם כמה וכמה סוגים שונים של תפירות. תפירה איכותית תבטיח לכם את עמידות הספה לשנים ארוכות ללא פרמים או קרעים כלל. חשוב לשים לב האם התפירה נראית פשוטה אשר נועדה לחבר בין חלקי העור בלבד או שמא ניכר שמדובר בתפירה כפולה חזקה ומקצועית במטרה להבטיח את הנאתכם מהספה שנים ארוכות לאחר רכישתה.

בחירה נכונה של ספת עור איכותית ללא פשרות תבטיח לכם הנאה גדולה הכוללת נוחות ישיבה, ניקיון קצר וקליל וכמובן עמידות לשנים ארוכות. מעבר לכך, ספות עור נחשבות יוקרתיות במיוחד ולכן תוכלו ליהנות גם מהתדמית והמראה הכללי שהן יביאו עמן לדירתכם.

בשיתוף ספות דוראן, בשיתוף ספות דוראן
  • עוד באותו נושא:
  • ספות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully