וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תצליחו לבחור נכון חברת הובלות אמינה ומקצועית!

בשיתוף הובלת דירות מיכאל ובוריס, בשיתוף הובלת דירות מיכאל ובוריס

16.3.2020 / 15:44

חברות הובלה רבגות מציגות עצמן כבעלות ניסיון רב כשבעצם הן אינן מקצועיות. בחירת החברה הנכונה חשובה לשלמות חפציכם

זוג אורז רהיטים וחפצים לקראת מעבר דירה. ShutterStock
מעבר דירה/ShutterStock

כיום ישנן לא מעט חברות הובלה שאינן מספיק מקצועיות ועלולות לפגוע במוצרים שלכם. בניגוד למקובל לחשוב, במטרה להצליח להוביל דירה מלאה ללא פגמים כלל של המוצרים שלכם או חוסר הצלחה להעביר מוצרים גדולים במיוחד בדלת הכניסה או בחדר המדרגות, נדרשת מקצועיות רבה. לא אחת קורה שמובילי דירות שאינן מספיק מקצועיים מתקשים לבצע את עבודת ההובלה במלואה בשל חוסר ידע מקצועי בהעברת מוצרים גדולים במיוחד, בפירוקם ובהרכבתם במידת הצורך.

ישנן לא מעט חברות הובלה ללא ידע מקצועי וללא ניסיון המציגות עצמן כמקצועיות ובעלות ניסיון רב שנים

על כן חשוב להבין שישנה חשיבות עליונה למקצועיותה של חברת ההובלות בה תבחרו אשר עתידה להשפיע על שלום המוצרים שלכם. כפי שציינו לעיל, כיום יש לא מעט חברות הובלה שאינן מספיק מקצועיות אך לצערנו, בכל זאת מציגות את עצמן ככאלה. לדעת רבים אין צורך ביותר מרכב גדול וכמה עובדים חסונים בשביל להוביל דירה ולכן רבים מפרסמים עצמם כמובילים מקצועיים למטרות השלמת הכנסה עם הרכב הגדול.

בחירה בחברה שאינה מספיק מקצועית תביא לפגיעה בלתי נמנעת במוצרים שלכם

חשוב להדגיש, חברות שאינן מספיק מקצועיות לא ידעו לשמור על כל המוצרים שלכם. בשביל להיות בטוחים שכל המוצרים יגיעו שלמים ללא פגמים לדירה החדשה אליה אתם עוברים, נדרשת במקצועיות של ממש באופן הובלת המוצרים, סדר ההעמסה שלהם על המשאית וכמובן עטיפתם למניעת מכות או שריטות בעת הנסיעה. מובילים שאינם מספיק מקצועיים ומנוסים לא ידעו לעשות זאת נכון מה שעלול לבוא לידי ביטוי בשלום המוצרים שלכם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

חברה בעלת ידע מקצועי, אמינות וניסיון רב שנים

הובלת דירות מיכאל ובוריס יבטיחו לכם את השירות האמין והמקצועי ביותר. רבים אשר בחרו בעבר לעשות שימוש בשירותיהם המקצועיים של מיכאל ובוריס מדווחים על עמידה בזמנים, מקצועיות, אמינות ותמחור הוגן של העבודה. בחירה נכונה בחברת הובלות מקצועית זו תאפשר לכם להעביר את כלל הציוד שלכם בראש שקט ללא חשש לשלומו. מעבר לכך, מיכאל ובוריס יגיעו מצויידים בכל הכלים הנדרשים לפירוק והרכבת מוצרים גדולים בעת הצורך.

שירותי פירוק והרכבה של מוצרים גדולים במיוחד

עם שנות הותק שלהם בתחום זה, הם צברו ידע מקצועי אודות כלל מוצרי הריהוט בדירה שלכם כך שיצליחו בקלות רבה לפרק את כל הנדרש ולהרכיבו בבית החדש אליו אתם עוברים. חברות הובלה שאינן מספיק מקצועיות פעמים רבות יציעו לכם תמחור נמוך בעשרות אחוזים ממחיר השוק אך קיים סיכוי סביר שתאלצו לשלם ביוקר על המחיר הנמוך.

הרס, שבר או שריטות מוצרים הם כמעט בלתי נמנעים במידה ומדובר בחברה שאינה מקצועית ומיומנת ואף במקרים הפחות טובים, יתכן שתאלצו להזמין חברת הובלות נוספת שתדע להתמודד עם המוצרים הגדולים ביותר איתם החברה החובבנית שבחרתם בהתחלה לא הצליחה להתמודד.

בשיתוף הובלת דירות מיכאל ובוריס, בשיתוף הובלת דירות מיכאל ובוריס
  • עוד באותו נושא:
  • הובלה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully