וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לעבור דירה עם פורטל המובילים בישראל

בשיתוף המובילים בישראל, בשיתוף המובילים בישראל

16.3.2020 / 14:17

מעבר דירה יכול להיות תיק לא פשוט: מובילים שמאחרים או מבריזים, שינויים במחיר ועוד. איפה אפשר למצוא מוביל אמין והוגן?

הובלה. pixabay,
מעבר דירה/pixabay

כל מי שעובר דירה מחפש מן הסתם מובילים אמינים וזמינים. תוך זמן קצר מגלים שמצד אחד יש היצע רחב מאוד של אנשי מקצוע בתחום, כך שלכאורה יש חופש בחירה גדול, אבל מצד שני קשה לדעת מהי רמת האמינות של כל מי שמציע את השירות. כדאי לזכור: מדובר בתחום שאין בו רגולציה וגם לא פיקוח של ממש, כך שכל אחד יכול להכריז על עצמו כמוביל. כולנו גם מכירים סיפורים על מעברי דירה שהשתבשו באופן חמור, וחלקנו אף עברנו את החוויה הלא נעימה בעצמנו. עם פורטל המובילים בישראל כבר אין צורך לדאוג - כל ההצעות שתקבלו דרכו הן של מובילים זמינים ובעיקר אמינים לחלוטין.

מחפשים חברת הובלות? הזמינו את המובילים בישראל

אפס תלונות, מקסימום שירות

הובלת דירה היא תמיד מהלך שכרוך בטרחה מסוימת, אבל עם אנשי המקצוע הלא נכונים התוצאה עלולה להיות סיוט של ממש. תלונה נפוצה אחת היא על איחור ניכר במועד הגעת המובילים. בפרט רווחת תופעה זו כשהעמסת המשאית נקבעה לצהריים או אחרי הצהריים שכן למובילים יש עוד עבודות באותו יום, אבל יש גם מקרים שבהם המעבר תוכנן לשעת בוקר מוקדמת, כל התכולה כבר בתוך הארגזים - והמובילים אינם.

איחור הוא כמובן רק "חצי צרה" ביחס למצבים שבהם אנשי חברת ההובלות בכלל לא מגיעים - הברזה שעלולה לגרום לנזק חמור למי שכבר התחייב לפנות נכס, כבר תיאם עם נותני שירות שונים בדירה החדשה (טכנאי כבלים, מזגן וכו'), וממילא כל רכושו בתוך קרטונים.

עוד צרה צרורה היא לגלות שאותה חברת הובלות בכל הארץ ששכרתם את שירותיה דורשת פתאום מחיר שונה לגמרי מזה שסוכם איתה, והיא עושה זאת כשכל הרכוש שלכם על המשאית שלה. עם פורטל המובילים בישראל אין סיכון שמקרים כאלה יתרחשו - כשלקוח מתלונן על מוביל שמופיע בפורטל, והתלונה נמצאת מוצדקת, אותו איש מקצוע כבר לא יופיע בפורטל ולא יקבל פרטי מתעניינים.

מחירים אטרקטיביים לכל סוגי ההובלות

שקט נפשי הוא אחד המפתחות המרכזיים להעברת דירה שמושלמת לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. מפתח חשוב לא פחות הוא הסכום שהוא נדרש לשלם עבור השירות. באמצעות פורטל המובילים בישראל תוכלו לקבל - באופן מידי ובקלות - מספר הצעות מחיר של שירותי הובלות רלוונטיים לצרכים שלכם, וכך לבצע סקר שוק מקיף תוך דקות בודדות.

תוצאות השוואת המחירים הן מן הסתם חיסכון, ואפילו משמעותי בעלות העברת הדירה, כאמור מבלי להתפשר על האמינות - וגם לא על הזמינות: כשאתם מקבלים הצעות ממספר מובילים מנוסים, יש סיכוי גבוה מאוד שלפחות אחד מהם יהיה פנוי במועד המבוקש מבחינתכם. באופן כללי מומלץ להתחיל את החיפוש מספיק זמן מראש - בקיץ למשל כדאי להזמין מובילים חודש ואפילו 6-7 שבועות מראש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מיומנות מרבית ואחריות מלאה

המרכיב השלישי באיכות שירות העברת דירות הוא המיומנות המקצועית. בדרך כלל תכולת הדירה כוללת פריטים שמחייבים פירוק ולאחר מכן הרכבה, בלא מעט מקרים יש גם רהיטים כבדים וחפצים גדולים שעבורם נדרש מנוף, גם במאה ה-21 יש בניינים משותפים שאין בהם מעלית ולכן ההעמסה ו/או הפריקה מתבצעות דרך חדר המדרגות וחשוב כמובן להתנהל בזהירות מרבית כדי לא לגרום נזק לרכוש, וכמובן שיש עוד גורמים שמבליטים את חשיבות הניסיון של המובילים שתמצאו בפורטל.

המלצה נוספת היא לוודא שתכולת הדירה שלכם מבוטחת ע"י חברת ההובלות, כך שגם אם יתרחש נזק כתוצאה מתרחיש שאינו בשליטת החברה, אתם לא תצטרכו לשלם את המחיר.

בשיתוף המובילים בישראל, בשיתוף המובילים בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully