וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפהיפ, חנות כפולה שבה ניתן למצוא את הכל לאירועים וחגיגות

בשיתוף היפהיפ, בשיתוף היפהיפ

16.3.2020 / 11:34

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק שעושים שמח על הלב, הגיעה לאוזננו שמועה על חנות משגעת בבני ברק, "היפהיפ" שמה

היפ היפ. יח"צ,
היפהיפ/יח"צ

"היפהיפ" היא חנות לאביזרי יום הולדת ושאר חגיגות בזכות מגוון עצום של מוצרים מטריפים שכוללים בין היתר: כלים, קישוטים, ממתקים, הפתעות ,צעצועים, בלונים ואפילו מכונת צמר גפן, מיכל הליום חד פעמי לשימוש ביתי, מכונת בועות סבון.

"היפהיפ" היא סיפורם של בני זוג עולים מאנגליה, פול וטינה קהלני, שפתחו חנות שהיא כולה מצב רוח מרומם, קפצנו גם אנחנו לבדוק מקרוב את החנות שנמצאת בשטח קצת יותר משנה, חזרנו שמחים עם רעיונות למסיבת הצוות הבאה שנערוך.

האסימון לפתיחת חנות שתכיל בתוכה את כל מה שצריך על מנת להפיק חגיגה מושלמת, נפל לטינה ופול, בני זוג מלונדון במקור, כאשר ביקשו לחגוג לילדם מסיבת יום הולדת לגיל 6, כאשר הבינו כי אין הדבר פשוט, אלא הצריך לעבור מחנות לחנות ולקנות בכל מקום מוצר אחר, עלה להם רעיון לחבר את הכל ביחד וכך עשו.

היפ היפ. יח"צ,
היפהיפ/יח"צ

15% הנחה על מיכל הליום, מכונת צמר גפן ומכונת בועות סבון. קוד קופון- WALLA20 בתוקף עד 31.3.20. - לרכישה


הגענו ל"היפהיפ" ברחוב הקישון 17 בבני ברק. חשוב לציין כי ישנה חנייה ללא עלות. נכנסו אל תוך חנות מדוגמת להפליא, בכל זאת מנהלים אותה זוג אנגלים, על המדפים השונים היו מסודרים מאות מוצרים כאשר מחולקים לנושאים.

למשל בכל הנוגע לכלים חד פעמיים מצאנו צלחות, כוסות, מפיות, סטים מושלמים של עולמות הילדים וגם כלים לארוחות חג מעוצבים, למדנו כי מעל 80% מהכלים עשויים מנייר ולא מפלסטיק, כך שמהווים דוגמא כי אפשר לחגוג מבלי לפגוע באיכות הסביבה.

כאשר הגענו לאזור הממתקים ואפייה מצאנו עשרות סוגים של סוכריות, מתוקים, צעצועים וגולת הכותרת מבחינתנו היה דף אכיל לעוגה בעיצוב אישי, כאשר אפשר לבחור מה לכתוב, ברכה אישית, שם או ציור, אותם מצמידים לעוגות או לכל מוצר מזון אחר שבוחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
היפ היפ. יח"צ,
היפהיפ/יח"צ

גם מכונת הסוכר הביתית היתה מבחינתו להיט, זו קלה ונוחה לשימוש והמחיר, רק 250 שקלים.

שוחחנו עם מספר לקוחות שביחד איתנו בחרו מוצרים שונים בחנות,

אפרת בלחסן, בת 38 מהוד השרון סיפרה לנו, "זו פעם שלישית בחצי השנה האחרונה שאני מגיעה ל "היפהיפ" עם רשימה מסודרת לרגל מסיבה. בפעם הראשונה זה היה לערב חברה ונדמהתי משפע המוצרים והמחירים הזולים, כך שלאחר מכן, במסיבת יום הולדת שעשיתי לבעלי, ועכשיו לכבוד בת המצווה של הבת שלי, הגעתי שוב כי תחת קורת גג אחת מצאתי את כל מה שצריך היה כדי להרים מסיבה".

מי שלא יכול להגיע לבני ברק, אל דאגה, את כל המוצרים במחירים ההוגנים ניתן למצוא באתר שלהם שפעיל כבר 7 שנים. ניתן להזמין באתר ממש הכל ולקבל זאת תוך ארבעה ימים בלבד, כאשר מחיר משלוח בסך הכל 30 שקלים וברכישה מעל 250 שקלים המשלוח מגיע ללא עלות.

"היפהיפ", היתה לנו חוויה מעולם אחר בחנות שכולה צבעים, אושר ושמחה.

"היפהיפ", הקישון 17 בבני ברק

להזמנות ובירורים: 03-6887800

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף היפהיפ, בשיתוף היפהיפ
  • עוד באותו נושא:
  • מסיבות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully