וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימון מוסיף המון

בשיתוף רימון בריאות ישראלית, בשיתוף רימון בריאות ישראלית

16.3.2020 / 11:08

תחום האוכל הבריא תפס תאוצה בשנים האחרונות. לאנשים חשוב לשמור על הבריאות. רמי שחר השכיל להבין זאת ולפני ארבע שנים נפתחה בפארק המדע ברחובות מסעדת "רימון בריאות ישראלית"

רימון בריאות ישראלית. יח"צ,
רימון בריאות ישראלית/יח"צ

"רימון בריאות ישראלית" היא מסעדת שף חלבית בקונספט חדש המתמחה באוכל בריאות. סלטים טריים, כריכים מיוחדים ועשירים מלחמים הנאפים במקום, מיצי בריאות סחוטים ועוד. שלחנו את כתבינו "המומחים" להתרשם מהמסעדה שחרטה על דגלה בריאות, ואלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

מיד כשנכנסים למסעדת הרימון מרגישים שמדובר במקום מיוחד. כל סנדוויץ', סלט, או פרי נמצאים במקומם והתחושה הכללית היא נעימה. הנוהל היומי הקבוע במסעדה מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות, אז מגיעים כל הירקות והפירות הטריים מהשווקים. אוכל בריא הוא המאפיין העיקרי של המסעדה, לכן בשעות אלו הם גם עומלים על אפיית לחמים ללא סוכרים וחומרים משמרים, כאשר התפריט מכיל בתוכו מבחר סוגי סלטים וכריכים.

רימון בריאות ישראלית. יח"צ,
רימון בריאות ישראלית/יח"צ

לקראת הצהריים המקום כבר היה מלא בלקוחות, אחד מהם שעמד בתור הארוך למזנון היה יוחאי אסייג, לנו הוא סיפר, "קודם כל המקום מאוד נקי מאד וכך שכבר נעים להיכנס אליו, זה מעיד על הרמה של המסעדה והחשיבות שהם מעניקים לבריאות. אני מגיע לפה שלוש פעמים בשבוע ובאופן קבוע מזמין את כריך הסביח, מרגישים את הטריות בכל ביס וכיף לאכול הראש שקט כי כפי שאתם שמים לב, המסעדה היא צדדית ומרוחקת מכל הרעשים שמסביב".

אחד הדברים שמאוד התרשמנו מהם היה הצניעות והחיבור למקום של רמי, בעל המקום. שמנו לב שהוא עובר בין השולחנות ושואל לשביעות רצונם של הלקוחות. יותר מ-20 שנה הוא בעסקי המזון. הוא סיפר לנו, "זיהיתי צורך שהגיע מהשטח" אמר שחר והוסיף "היתרון שלי הוא שבניתי את העסק נכון מכל הצדדים, קודם כל יש לי קשר מאד אישי עם הלקוחות, עד לרמת השם הפרטי, זה משהו שאני שם עליו דגש, מעבר לזה נעזר בצוות קבוע של שישה אנשים שנותנים את הלב והנשמה עבור ההצלחה, בלעדיהם כל זה לא היה קורה".

חקרנו אודות מנות מענייינות ולמדנו כי במסעדת "רימון בריאות ישראלית" מגישים פעמיים בשבוע מנות חמות, קוסקוס ביתי ושקשוקה בלקנית, כאשר במקום גם תמצאו מנות לטבעונים. באופן קבוע לאורך כל ימות השבוע הצוות מכין קינוחים ומיצים טבעיים על פי עונות השנה, כאשר יש הפתעות נוספות, בימים אלו מככב סלט האבוקדו עם עדשי הקוויאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רימון בריאות ישראלית. יח"צ,
רימון בריאות ישראלית/יח"צ

"רימון בריאות ישראלית" מכילה בתוכה כ 60 מקומות ישיבה כאשר הם עובדים עם חברות רבות בסביבה ומהווה תחליף לחדר אוכל. בנוסף, הצוות במקום מתמחה בהכנת מגשי אירוח לחברות, להרמות כוסית או אירועים מיוחדים ובזמני חגים, כאשר מלווה בתעודת כשרות.

"רימון בריאות ישראלית", היה לנו כיף למצוא מסעדה ייחודית ששמה דגש אמתי על טריות, מקצועיות, שירות ויחס אישי לכל לקוח. פשוט תענוג!

רימון בריאות ישראלית, המדע 12 , רחובות

08-9396300 - משלוחים והזמנות.

שעות פתיחה: 8.00 - 16.30 א-ה

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף רימון בריאות ישראלית, בשיתוף רימון בריאות ישראלית
  • עוד באותו נושא:
  • רימון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully