וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן הנדסה, מפארים ומשמרים את המבנים היוקרתיים והחשובים בישראל

בשיתוף עידן הנדסה, בשיתוף עידן הנדסה

16.3.2020 / 10:27

עידן הנדסה היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום תכנון וליווי תהליכי בניה, החברה פעילה בשוק הפרטי והעסקי, כאשר תחתיה עברו פרוייקטים רבים של דירות, בתים, מלונות ובתי עסק שונים

לפני ואחרי אולם פרי פנקשן אוריינט ישרוטל ירושלים. יח"צ,
לפני ואחרי אולם פרי פנקשן אוריינט ישרוטל ירושלים/יח"צ

פגשנו את הבעלים של חברת עידן הנדסה, עדי משה, בעל ניסיון של קרוב ל-30 שנה כאיש ביצוע בשטח וניהול פרוייקטים. משה הוא איש מרתק ומהפנט, כאשר הוא משוחח על התחום אותו הוא חי ונושם.

"עידן הנדסה זו חברה משפחתית אשר קיימת משנת 2008 בשמה העכשווי, היא חברת המשך ל'יוליאן משה' שהקים עוד קודם לכן אבא שלי, איש ותיק בתחום. בתחילת הדרך היינו החלוצים והמומחים בארץ להריסות מורכבות וניסור בטון, בין היתר היינו אמונים על הפרוייקטים הכי מפורסמים בארץ, מוזיאון ישראל ואיצטדיון טדי, בהמשך עברנו לעבוד ולהתמקד בבנייה ושיפוצים יוקרתיים".

"עידן הנדסה" עוסקים בביצוע כל עבודות השיפוצים והבינוי משלב התכנון ועד גמר פרויקט, כאשר ההתמחות שלהם בשנים האחרונות היא גם פרויקטים מיוחדים למגזר המוסדי וכוללת מבנים ציבוריים, משרדים ועוד.

דירת פאר במושבה הגרמנית בירושלים. יח"צ,
דירת פאר במושבה הגרמנית בירושלים/יח"צ

בנוסף "עידן הנדסה" מבצעים עבודות יוקרה, כאשר יש צורך בשיפוץ כללי שמתחיל מאפס, כאשר מקלפים את האתר עד הבטון ומחדשים הכל כולל תוספות בנייה.

"אנחנו מחזיקים שלושה מנהלי עבודה ועוד 20 פועלים קבועים, סיפר לנו עדי והוסיף, "כשיש פרוייקט גדול מתלווים אלינו קבלני משנה שאנחנו בוחרים אותם בפינצטה".

שוחחנו עם מספר לקוחות של החברה, אחת מהן, רינת, שבביתה בוצעה עבודה ע"י "עידן הנדסה" סיפרה לנו, " אחד הדברים המתסכלים בשוק תהליכי בנייה זו העובדה שיש הרבה אנשים לא מקצועיים ואנשים מפחדים להיכנס לאינטראקציה כשלא מכירים. למזלי בבניין המשרדים שבו אני עובדת ביצעו שיפוץ מקיף והתרשמתי מטיב העבודה כך שיכולתי ללמוד מקרוב על "עידן הנדסה". לשמחתי גיליתי חברה אמינה שעובדת במקצועיות ושקיפות מלאה, בכל פעם שביקשתי לשוחח עם עדי הוא היה זמין, נעים ומסביר, העניק לי את תחושת הביטחון שהייתי צריכה, ידעתי שיש למי לפנות בכל רגע ובכל שאלה, בלי להרגיש שלא בנוח או לחשוש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אזור ספא עם תקרה יחידה במינה. יח"צ,
אזור ספא עם תקרה יחידה במינה/יח"צ

"לרוב הלקוחות שלנו מגיעים אלינו מפה לאוזן" סיפר לנו עדי, "מגיעים לאחר שהתרשמו מעבודות שביצענו, לשמחתי יש גם לא מעט אדריכלים ומפקחים מאחורי הקלעים שיודעים להמליץ".

אחד הפרויקטים העכשוויים שעידן הנדסה עובדים עליהם היום הוא שימור מבנה במושבה הגרמנית, כולל תוספת בנייה וקומה שלישית. העבודה מתבצעת על בניין בן 200 שנה והתוספות יהיו ברוח הבניין הקיים, "אני כל-כך אוהב את האתגר הזה של להיכנס לראש של בנייה עתיקה ולדעת להשתלב בנוף של המבנה עצמו ומסביב".

בנוסף סיפר לנו עדי "יש לנו כרגע פרויקט גדול מימדים באזור ראש העין, מצודת מגדל צדק, זוהי מצודה צלבנית בת 1000 שנה שאנו הופכים למרכז מבקרים ומצרפים לה עוד 7 מבני עזר חדשים, העבודה מתבצעת עבור רשות הטבע והגנים".

את הפגישה עם עידן קיימנו במלון אוריינט ישרוטל החדש בירושלים, מלון הדגל היוקרתי של רשת ישרוטל , המעוצב ברמה הכי גבוהה שיש עם חללים ציבוריים עוצרי נשימה, גם הוא נבנה תחת ניצוחם של עידן הנדסה, אין מה להגיד, מדובר היה בחוויה, לשבת במבנה כל-כך מרשים ולשוחח עם איש מבריק שמקים דברים גדולים.

לבירורים והזמנות: 052-649-0492

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף עידן הנדסה, בשיתוף עידן הנדסה
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully