וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מדגישים את היופי שלנו?

בשיתוף לריסה - להדגיש את היופי שבך, בשיתוף לריסה - להדגיש את היופי שבך

16.3.2020 / 9:34

נתוני הפתיחה הם נתוני הפתיחה. המראה שקיבלנו זה דבר קיים. ובכל זאת, איך ניתן להדגיש את הדברים היפים שיש בחיצוניות שלנו? לריסה כהן מצליחה לעשות מהפיכה שקטה בתוצאות נפלאות

לריסה להדגיש את היופי שבך. יח"צ,
לריסה - להדגיש את היופי שבך/יח"צ

לריסה כהן שימחה אותנו ממש. זה קרה כאשר אחת המפיקות במערכת ה"מומחים" עמדה לחגוג את נישואי בנה הבכור. חיפשנו בעלת מקצוע שתעניק למפיקה שלנו טיפול של איפור מקצועי ועיצוב שיער בתוך המערכת. קיבלנו המלצות רבות וביניהן בלטה: " לריסה- להדגיש את היופי שבך" של לריסה כהן.

קרובות משפחה וחברות הבטיחו שהמפיקה שלנו תיראה בשיאה ואפילו התחייבו לכך. לקוחות שכבר קיבלו את השירות הרחיבו על הקונספט וטענו שלריסה שמה דגש על היופי הטבעי ומחזקת אותו בזכות איפור מתאים ומחמיא ועיצוב שיער מרשים.

הזמנו אותה למערכת והיא סיפרה: "מגיל צעיר השקעתי בעולם הטיפוח והיופי. תחומי האיפור ועיצוב השיער ריתקו אותי בגלל שפע האפשרויות הקיימות בו והאופציה לשמח נשים. מבחינתי זאת שליחות לגרום לאישה להרגיש טוב עם עצמה. לפעמים זה מה שגורם לאישה להיות שמחה ומאושרת ואני יותר משמחה להעניק להן את המתנה הזאת. התחלתי לטפל בחברות וקרובות משפחה והמשכתי לתת שירות גם תוך כדי הלימודים לתואר ראשון."

לריסה להדגיש את היופי שבך. יח"צ,
לריסה - להדגיש את היופי שבך/יח"צ

"אני רואה את היופי שקיים בכל אישה. בכל אחת יש משהו ייחודי ויפה בעיני. האיפור צריך להדגיש את היופי הקיים, אסור לו להראות כמו מסיכה. תחת ההבנה הזו אני עושה הכל - עיצוב שיער, תסרוקות, ואיפור לכל אירוע. אפשר להגיע אלי לרחוב בן אליעזר 22 בפ"ת, אבל אני החלטתי להגיע לבתי הלקוחות כי אני יודעת כמה קשה לנשים לצאת באמצע יום עבודה אל הכבישים העמוסים או לעזוב בית בו יש כמה ילדים קטנים. אני עובדת בכל אזור המרכז ומשלבת גם התמחות בתחום הפאות שזה מוצר נדרש בקרב לקוחות רבות. רבות מהנשים שאני מעצבת להן פאות עושות זאת בעקבות מחלה לצערי, וכשאישה כזאת אומרת לי "וואו! אני מרגישה יפה!" אני הכי מתרגשת בעולם. מספיק לי לראות את הניצוץ בעיניים שלהן ואני יודעת שבחרתי בתחום הנכון.

את העבודות אני מפרסמת בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם".

מה את אוהבת במיוחד בעבודה?

"כשאני מאפרת לקוחה ועושה לה את עיצוב השיער, חשוב לי ומשמח אותי לראות שהיא מאושרת. אני מאוד מתחברת לנושא האיפור, זה ממש כיף לי לבחון את האפשרויות השונות. כשלקוחה מגיעה אליי, אני קולטת אותה, אני מבינה ממנה מה הסגנון שלה. חשוב לי לנתח את המצב על פי תווי הפנים. ככה אני יודעת להתאים לה את האיפור הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לריסה להדגיש את היופי שבך. יח"צ,
לריסה - להדגיש את היופי שבך/יח"צ

לריסה מתכוונת להתרחב. "אני מכוונת לפתיחה של בית עסק ממותג ומתקדם שבו אספק את מכלול השירותים תחת קורת גג אחת. איפור, שיער, ציפורניים וכל מה שאישה צריכה. אישה שמתכוננת לאירוע יכולה בהחלט לטפל בזה מבלי להיקלע להוצאות כבדות. אני גובה מחיר סביר והגון".

לקוחות שהמליצו על לריסה סיפרו שהן חוזרות אליה מדי אירוע. יש לקוחות שהעמידו בפניה את כל נשות המשפחה, לעיתים 20-30 נשים ביום אחד.

המפיקה שעברה את הטיפול המוקפד הייתה גאה ומאושרת לגבי התוצאות. היא חוותה שמדובר בעבודה מקצועית, מהירה, דייקנית וחדשנית. לדעתה, לריסה מעודכנת ומשתכללת כל הזמן. לריסה עצמה סיפרה כי היא משקיעה זמן רב בהשקות מוצרים חדשים ועוברת שלוש השתלמויות מקצועיות בשנה בארץ ובחו"ל.

לריסה משתפת פעולה עם מספרות מובילות שם היא מאפרת ועם מדריכות כלות שפונות אליה כדי לקבל את השירות. אפשר למצוא את כרטיסי הביקור שלה במשרדיהן של מעצבות שמלות כלה מובילות, שם היא מוסיפה את הטאץ' של האיפור והשיער".

מה נספר לכם? המפיקה שלנו מעולם לא נראתה יפה יותר, טבעית, שמחה ומוכנה לחגיגות!

" לריסה- להדגיש את היופי שבך", בן אליעזר 22, פ"ת

ליצירת קשר: 054-9401880

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף לריסה - להדגיש את היופי שבך, בשיתוף לריסה - להדגיש את היופי שבך
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully