וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו חנות סלולר שמציבה רף גבוה של שירות איכותי ומחירים נוחים

בשיתוף ביי מובייל, בשיתוף ביי מובייל

16.3.2020 / 8:47

דגמי הטלפונים הסלולרים מתפתחים ללא הפסקה, לצורך כך במערכת "המומחים" ביקשנו ללמוד קצת על החידושים האחרונים ולשמוע על מחירים ומבצעים שווים. יצאנו לשטח ובדקנו מספר גדול של חנויות סלולר, מי שעשתה עלינו רושם עז היתה "ביי מובייל"

בי מובייל. יח"צ,
ביי מובייל/יח"צ

"ביי מובייל" היא חברה אשר מחזיקה בחנות סלולר ומעבדת תיקונים הפעילה בבת ים כבר כ-7 שנים. זו מציעה לקהל הלקוחות שירותים ומוצרים בטכנולוגיות חדשניות בתחום הסלולר והמדיה ומעניקה מענה טכנולוגי לכל צורך.

הגענו לחנות הממוקמת ברחוב הרב ניסנבאום 33 בקניון בת ים ותכף ומיד שוחחנו עם הבעלים, ברוך בבייב ושאלנו אותו על מחירים ומבצעים. הוא סיפר, "על רכישת מכשירים במחיר מוזל מקבלים כיסוי ומגן למסך בשווי של 150 שקל מתנה!

"בימים אלו יש לנו הנחה של 15% על כל התיקונים למעבדה, בכפוף למבצע ולתקנון בחנות ובכל הנוגע למכשירים, לצורך הדוגמה, גלקסי 8 שברוב המקומות יעלה לכם 1,500 שקלים, אצלי תקבלו זאת ב 200 שקל פחות".

בי מובייל. יח"צ,
ביי מובייל/יח"צ

ברוך חי ונושם את עולם הסלולר כבר למעלה מעשור, בעבר ניהל חנויות ברמת גן ובתל אביב, התמקצע ואז עשה צעד כעצמאי וב 7 השנים האחרונות הבעלים של "ביי מובייל".

"כל המוצרים והשירותים שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו עומדים ברמת חדשנות טכנולוגית בקנה מידה עולמי", סיפר לנו ברוך והוסיף, "לכן מתוך הכרות עמוקה של הצרכן הישראלי, אנחנו מקפידים על מקצועיות ואמינות לכל אורך הדרך, מבחינתו רק זה המפתח להצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בי מובייל. יח"צ,
ביי מובייל/יח"צ

יצא לנו לשוחח גם עם מספר לקוחות שהגיעו לחנות, אחד מהם, רועי בלחסן בן 29 מחולון סיפר לנו, "מי שמכיר את תחום הסלולר יודע שמעט מאוד חנויות עובדות מעל ל 6 שנים ורק הטובות והאמינות שורדות מעבר. יצא לי לעבוד מול "ביי מובייל" מספר פעמים לאורך השנים ואין ספק שמדובר בחבר'ה מקצוענים, אם מדובר בשירותי המעבדה או כאשר צריך לקנות מוצר חדש, תמיד מסייעים עם חיוך ומחפשים לתת את המחיר הכי נמוך, אחלה שירות, בגלל זה אני חוזר שוב ושוב".

על שירות המעבדה ברוך סיפר לנו, "אנחנו יודעים ומבינים שהפלאפון הוא צורך בסיסי לכן עובדים על לוח זמנים קפדני שבו טלפון שמגיע לתיקון לא יישאר אצלנו מעבר לשעה. כמובן, עושים הכל שהלקוחות יהיו שבעי רצון מהשירות המהיר וגם מהמחיר והכי חשוב, שבכל שאלה בעיה, שידעו שיש מי שמחכה להם ורוצה לעזור".

היתה לנו פגישה נעימה בחנות ומעבדת סלולר מקסימה, שוחחנו עם איש מקצוע חכן ומבריק שהתמקצע לאורך השנים והיום מעניק שירות איכותי, מהיר במחירים תחרותיים לגמרי, "ביי מובייל", אנחנו התרשמנו לטובה.

שעות פעילות

א-ה 19:00-09:00 ו' 9:00- 14:00

כתובת: הרב ניסנבאום 33 בת ים בתוך קניון, בקומת הכניסה.

מס' טלפון ליצירת קשר 03-5280003

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף ביי מובייל, בשיתוף ביי מובייל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully