וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזי טוסט-פיצה - הקרייזי חזר בתשובה

קרייזי טוסט - פיצה

15.3.2020 / 17:11

קפצנו לביקור נוסטלגי במוסד הקולינרי הוותיק שפתוח כל יום מהבוקר ועד שעות הלילה הקטנות בנתניה

קרייזי טוסט. יח"צ,
קרייזי טוסט/יח"צ

כבר יותר מעשרים שנה שכל תושבי נתניה עולים לרגל לפנינה מיתולוגית "קרייזי טוסט-פיצה", מדובר בפיצרייה איטלקית שכונתית בעלת שני סניפים בעיר היהלומים.

סניף "קרייזי טוסט - פיצה" הראשון נמצא ברחוב הרצל ההומה אדם, בצד המואר והשמשי של הרחוב, רק 5 דקות מהים והטיילת המפורסמת של נתניה.

סניף "קרייזי פיצה אקספרס" השני ממוקם ברחוב נחמה ויינר בשכונת דורה הדרומית, כך שהרשת מכסה את כל רחבי העיר.

אנחנו קפצנו אל הסניף המפורסם במרכז העיר, על מנת לראות מה השתנה מאז הפעם האחרונה שביקרנו במקום.

קרייזי טוסט. יח"צ,
קרייזי טוסט/יח"צ

"קרייזי טוסט - פיצה" נחנך בסוף שנות התשעים, הוא נפתח בכל בוקר עבור הפועלים החרוצים ועובדי המשרדים השכנים, כאשר בלילות משמש כמקום המפגש המועדף של בלייני העיר וחובבי הלייט נייט, עבורם הוא פתוח עד השעות הקטנות של הלילה גם באמצע השבוע, כאשר כולם נהנים מתפריט מגוון אשר מציע פיצות מעולות, טוסטים, פסטות, סלטים ועוד.

מי שמנהל את הסניפים הוא הבעלים בנימין כהן, נתנייתי מבטן ולידה ואל המקום הוא נכנס כשותף בתחילה, לפני שקודם לכן היה עובד מן המניין כמשלוחן.

על ההתפתחות של המקום לאורך השנים הוא סיפר לנו, "בתחילת הדרך המהות של המקום היתה להאכיל את אנשי הלילה בטוסטים טעימים וזולים במיוחד, ההצלחה הייתה כל-כך גדולה ולכן המשכנו את אותו הקו והיום גם עם דילים מיוחדים על מגשי פיצות עם מגוון רחב של תוספות".

בדיקה שלנו את המחירים אכן גילתה שהם שווים ביותר, פיצה משפחתיות כולל תוספת בעשרים שקלים בלבד ומשלוחים של שני מגישם ב55 שקלים, תושבי תל אביב למשל יכולים רק לחלום על כאלה מחירים לפיצה איכותית שעשויה מחומרי גלם מובילים, בין היתר גבינת עמק של תנובה, כאשר הרטבים השונים הם מתכון סודי שפיתחו במקום לאורך השנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קרייזי טוסט. יח"צ,
קרייזי טוסט/יח"צ

עודד, אחד הלקוחות שפגשנו בסניף במרכז העיר סיפר לנו סיפור שהשאיר אותנו המומים, "יש כאן לקוחות של יותר מעשרים שנה, אני אישית מכיר לפחות שלושה אנשים שעשו קעקוע של קרייזי על היד ומאז מקבלים פיצה חינם לכל החיים. זה מטורף. לא תראה דבר כזה בשום מקום בעולם".

כהן סיפר לנו כי ממש בימים אלו הם עובדים על אפליקציה חדשה שתאפשר לכל התושבים לעשות הזמנות און ליין ובזכותה הם יגיעו גם למקומות נוספים שמחוץ לנתניה.

כל מי שעובר בפנינת השרון הלוא היא העיר נתניה, סמנו לעצמכם חובת ביקור במוסד הקולינרי המדליק.

09-882-99-11 סניף הרצל 41 נתניה
09-77-060-77 סניף נחמה וינר 9 נתניה
שעות פתיחה:
א-ה- 8-2:30
יום ו'- 8-16
יום שבת- 18-3:30

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • טוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully