וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך יותר לטוס עד לתאילנד, מצאנו את המקום למסאז' תאילנדי מושלם

בשיתוף סיאם, בשיתוף סיאם

15.3.2020 / 16:36

באמצע רחוב דיזנגוף הסואן יש אי של שקט בו אפשר להנות ממסאז' תאילנדי אמיתי ו"למלא דלק" לגוף

סיאם. יח"צ,
סיאם/יח"צ

וירוס הקורונה משבש את החיים של כולם, כולל אלפי ישראלים שביטלו בימים האחרונים טיסות מתוכננות לחו"ל בחודש אפריל לרגל חג הפסח, בנוסף לביטולים של טיולים מאוחרים יותר בתאריכים של חודשי הקיץ יולי - אוגוסט.

לאורך השנים אחד היעדים הכי פופולרים של ישראלים היא תאילנד, בזכות הנופים המהממים והיכולת לעשות שם חיים משוגעים במחירים זולים, כאשר גולת הכותרת תמיד היתה המסאז' התאילנדי.

על מנת למצוא תחליף ראוי, במערכת "המומחים" יצאנו למשימה, להביא לאור מקומות שמעניקים את העיסוי המפנק כאן בישראל, בראש ובראשונה מדובר בסיאם, מי שמעניקים מסאז' תאילנדי אמיתי כבר 8 שנים בדיזנגוף 93 בתל אביב. מספר מפיקים חברי מערכת "המומחים" יצאו לקבל מסאז' מפנק ואלו הם הרשמים שהביאו לאחר החוויה.

סיאם. יח"צ,
סיאם/יח"צ

סיאם הוא מקום אשר מעניק מסאז' תאילנדי אותנטי ומקצועי על ידי טכניקות עיסוי אשר משפיעות על האנרגיה של הגוף והנפש. בסיאם מציעים עיסויים בכמה סגנונות, תאילנדי מסורתי, עיסוי שמן, רפלקסולוגיה תאילנדית, עיסוי רקמות עמוק, גולגולתי ועוד.

מצאנו מקום שבו אפשר ממש להימלט מהלחץ של חיי היום יום וליהנות מטיפת שלווה ורוגע.

ביחד איתנו הגיעו לקבל עיסוי מפנק מספר אנשים, אורטל אפרת בת 31 מהרצליה סיפרה לנו, "חבר שלי הכיר לי את המקום ובתור אחת שהיתה כבר בתאילנד חמש פעמים אני יכולה להעיד כי מדובר בהתק זהה למסאז'ים המפנקים שקיבלתי שם, בכל פעם שאני מגיעה לפה אני יוצאת עם גב חדש ואני חייבת לחזק אותו משום שאני מורה ונמצאת על הרגליים לא מעט שעות ביממה".

גם לינוי לוי, בת 27 מחיפה פירגנה, אני סובלת מאוד מכאבים בצוואר ובגב, ככה זה לפעמים עם שלושה ילדים קטנים שכל היום מבקשים שארים אותם על הידיים, אז בעלי מפנק אותי פעם בחודש כאשר שולח אותי לפה לקבל קצת שקט וחיזוקים בזכות עיסויים מאלפים ממש, מסאז; של שעה או שעה וחצי נוצנים לי דלק לחודש שלם".

ישבנו לשיחה גם עם ניצה בעלת העסק, היא הגיעה מתאילנד ביחד עם בן זוגה עופר וביחד פתחו את המקום. על הרעיון לפתוח אותו היא סיפרה, "המקום עונה על צרכים מאוד חשובים לתרבות הישראלית, מסאז' תאילנדי הוכנס לארץ ונהיה חלק בלתי נפרד לאנשים שמבינים כמה חשוב אפילו פעם בשבוע לעצור את החיים הסואנים ולהתנתק לשעה על מנת להתחבר בחזרה לגוף ולנפש, זה כל-כך חשוב שקשה אפילו להסביר במילים, מי שעושה זאת מבין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סיאם. יח"צ,
סיאם/יח"צ

היופי במיקום של סיאם הוא שממוקם על הציר המרכזי של רחוב דיזינגוף, כאשר יש המון רעש ותחבורה מסביב, אך ברגע שנכנסים לתוך המקום פתאום משהו משתנה, אווירה נעימה באוויר, מוזיקה מרגיעה, ריחות מאלפים ומעסות מקצועיות מתאילנד מקבלות את פני הנכנסים, סוג של חופשה באמצע היום בתל אביב.

והמאסז' עצמו? אלוהי! זה החל בעיסוי של כפות הרגליים, עבר לכתפיים, גם הראש והידיים לא קופחו והדבר היחיד שהרגיז היה כאשר נגרמה השעה ונאלצנו לקום בחזרה לחיים האמיתיים, אבל הפעם היינו משוחררים ועם היי מטורף בנשמה.

סיאם, מקום גדול אשר מחולק לשתי קומות, הקומה ראשונה מיועדת למסאז' לרגליים ביחד עם פלג גוף עליון, וקומה נוספת נמצאת למטה והיא מיועדת למסאזים' וטיפולי גוף לזוגות, כאשר כל העיסויים השונים נעשים בחדרים פרטיים.

בסיאם לא נותנים לקורונה לנצח, אז אם התבטלה לכם החופשה לתאילנד או שפשוט חייבים מרגוע, תנו קפיצה לדיזנגוף 93 בתל אביב, משם תצאו לחיים חדשים.

סיאם, דיזינגוף 93, תל אביב

שעות פתיחה:

ראשון עד חמישי, 10:00-21:00, שישי 10:00-17:00

לבירורים והזמנות: 03-5095551

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף סיאם, בשיתוף סיאם
  • עוד באותו נושא:
  • מסאז'
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully