וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנדר קונטרול", סיפור ההצלחה של מי שעשה מהפך בחייו

בשיתוף אנדר קונטרול, בשיתוף אנדר קונטרול

15.3.2020 / 16:08

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר מאמני כושר ייחודים, הגיעה לאוזננו שמועה על מאמן כושר בראשון לציון שמשמש דוגמה חיה לאיך אפשר להפוך את הקערה על פיה, אורן אלפרוביץ שמו

אנדר קונטרול. יח"צ,
אנדר קונטרול/יח"צ

בגיל 24 אורן אלפרוביץ שקל 120 קילו אך בזכות רצון לעשות שינוי, עבודה קשה, התמדה ותזונה נכונה, השיל כ-50 קילו ממשקל גופו והיום הוא מכווין ומאמן אחרים כיצד לשמור על אורח חיים בריא. יצאנו לפגוש את אורן בסטודיו. הגענו לאזור תעשיה בראשון לציון וגילינו שם פנינה קטנה ומעוצבת, בית לאימונים, "אנדר קונטרול" הוא שמו. יצאנו מוקסמים מאיש אשכולות שמקדם עשרות מתאמנים ומתאמנות.

"אנדר קונטרול" הינו סטודיו ייחודי שהוקם ב-2015 על ידי אורן אלפרוביץ וממוקם ברחוב פלוטיצקי 10 בראשון לציון. הסטודיו משלב מגוון רחב של אימונים פונקציונליים, אימוני רצועות התנגדות, יוגה, אימוני כוח, שיעורי 'טאבטה' ועוד. הסטודיו מתאפיין בעבודה בקבוצות קטנות ובכך משמר יחס אישי יחד עם הווי חברתי. למדנו מקרוב כי הדגש באימונים עצמם הוא על יצירתיות, גיוון וחדשנות בכל אימון, כאשר מתאימים לכל אחת ואחד קצב ודרגת קושי שונים לפי יכולת ומטרה אישית.

אנדר קונטרול. יח"צ,
אנדר קונטרול/יח"צ

כל מתאמן שנרשם לסטודיו עובר שיחה אישית עם אורן, כאשר הוא צריך לבסס מטרה אישית כדי "להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו". אורן מסביר לנו שהמטרה היא לא משקל וריבועים בבטן אלא המטרה היא להתחזק ולהיות בריאים. "אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו לבסס מטרה ולהבין איפה בדיוק הם רוצים להיות מתוך אמונה שכל אחד עובר תהליך אישי. רק כך תיווצר התמדה לאורך זמן"

ענבל זוסמן ובעלה שמתאמנים בסטודיו כבר שנים עברו לפני מספר חודשים לגור בראש העין. בגלל המרחק הגיאוגרפי הם עזבו בעצב את הסטודיו. כעת הם התקשרו לאורן והודיעו שלאחר שלא מצאו סטודיו באותה רמה הם חוזרים ומוכנים לעשות את הנסיעה כדי לקבל את מה שמעניק המקום.

ענבל סיפרה לנו "אין מה להשוות. הרמה של הציוד, אורך האימונים והיחס האישי הוא כל כך שונה ב'אנדר קונטרול' ממקומות אחרים שראינו. הלכנו להתנסות בלא מעט מקומות באזור השרון, שאנחנו גרים בו כעת. לדוגמא- הגענו לשיעור מאוחר כדי שלא יהיו הרבה אנשים ואני ראיתי את כמות האנשים שיצאו מהשיעור הקודם והזדעזעתי. זה מטורף. אתה משלם יותר בשביל לקבל פחות. אנחנו באמת מוכנים לעשות את המאמץ ולנסוע בימי שישי ושבת ובלבד שנתאמן במקום ברמה שאנחנו רגילים אליה."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדר קונטרול. יח"צ,
אנדר קונטרול/יח"צ

שוחחנו בסטודיו עם כמה מתאמנים מזיעים, אופיר הרמן סיפר לנו, "הגעתי לסטודיו של אורן בעקבות פציעת ברכיים רצינית, לאחר שעברתי דיקורים סיניים, מסאז'ים רפואיים, הקרנות אולטרה אדום ומפגשי פיזיותרפיה, חששתי מאוד לחזור ולעבוד על אימוני כוח. היום ולאחר שלושה חודשים של אימונים פה בסטודיו, אני מרגיש שיפור עצום בברכיים שלי ואני מתחרט שלא הגעתי עוד קודם, אורן התאים לי אימון אישי לאחר שלמד על הבעיה שהיתה לי והליווי הוא קפדני עם דגש על עבודה נכונה כדי שלא יגרם לי נזק אלא שאמשיך להשתקם".

גם נועה גלילי פרגנה בגדול "אחרי מספר ניסיונות כושלים להתאמן בחדר כושר הגעתי לסטודיו המדהים הזה בהמלצה של חברה והתאהבתי כבר באימון הראשון. היחס האישי לצד מקצועיות של המאמנים גרם לי להבין שהגעתי למקום הנכון, שבו לא מוותרים עלייך גם אם ויתרת על עצמך והתוצאות לא איחרו להגיע, שברתי שיאים שבחיים לא חשבתי שאשבור, ומעבר להכל המקום הזה הוא משפחה אחת גדולה".

על השקפת העולם של הסטודיו הוסיף לנו אורן, הבעלים של המקום "באימונים האישיים אני משלב למתאמנים שלי טכניקות מעולם ה NLP, על מנת לייצר להם שינוי תודעתי בתפיסה שלהם, כי זו הדרך שבה למדתי שיכולים להתמיד לאורך זמן". אחד היתרונות המדהימים שגילינו הוא שאורן מאמין שכל אחד יכול להתאהב בכושר ולכן הוא מציע שבוע ימים של אימוני ניסיון ללא עלות וללא התחייבות, על מנת שכל אחד יוכל לחוות את האווירה המיוחדת.

"אנדר קונטרול", היתה לנו פגישה נעימה עם מתאמנים מאושרים ובעיקר איש מיוחד ששינה את חייו ושם לו למטרה לעזור ולקדם גם אחרים, בסטודיו ייחודי שמחזיק בתפיסה שונה של אימונים, תוך כדי הענקת יחס אישי באווירה משפחתית.

סטודיו אנדר קונטרול, פלוטיצקי 10, ראשון לציון

לבירורים והזמנות: 0503835535

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אנדר קונטרול, בשיתוף אנדר קונטרול
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully