וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Show Event - הזוג הצעיר שמסעיר כבר רבים מהאירועים הפרטיים

בשיתוף Show Event, בשיתוף Show Event

15.3.2020 / 14:38

במסגרת כתבות "המומחים" המעניקות במה ראשונה לעסקים צעירים, יזמים מבטיחים ואנשים מוכשרים, הגיעה לאוזננו שמועה על זוג צעיר מנתניה שבשנה האחרונה החל לעשות לעצמו שם בעולם הקולינרי בזכות קונספט שמציע ארוחות שמעניקות תחושה של הצגה לאירועים פרטיים, "Show Event"

שואו איבנט. יח"צ,
Show Event/יח"צ

שתי מפיקות חברות המערכת בדקו את "show event" על מנת להבין על מה מדובר. הן חזרו למערכת מוקסמות מזוג צעיר שלקחו יוזמה ושינו לעצמם את החיים.

שני רון וליאור דנינו היו עוד זוג צעיר שעבדו כשכירים בעבודה שמבחינתם לא היה בה זוהר או תקווה וביחד לקחו החלטה, לשנות ולצאת מהקופסא. כאשר שאלו את עצמם מה יכולים לעשות, עלה להם הרעיון לנצל את הידיים המוכשרות של שני, אופה ומבשלת מגיל צעיר ולקחת את הכישרון המולד צעד אחד קדימה וכך עשו.

"Show Event" שבבעלותם הוא עסק שלמעשה פותח שולחנות סטייל על בסיס שוק תוסס וסגנוני שוק לארועים פרטיים, כאשר על מרכז השולחנות מעמיסים חלות חמות וטריות, בתוכן שניצלים פריכים, לצד מגשי ירקות ועוד פלטות עשירות מכל טוב, מטוגנים, בתוספת שקשוקה, פלאפל ושאר קינוחים מדליקים אשר מפוזרים על השולחן בצורה מזמינה ובשפע.

שואו איבנט. יח"צ,
Show Event/יח"צ

על התפתחות הדברים שני סיפרה לנו, "למעשה העסק החל כתחביב שרץ מפה לאוזן בין חברים ובני המשפחה שלי ושל ליאור ומשם כבר אי אפשר היה לעצור או ללכת חזרה, התחלנו לקבל הזמנות מעוד ועוד אנשים לאירועים שונים ומבחינתנו זו רק ההתחלה".

נכון לימים אלו סדר גודל האירועים שאליו שני וליאור פונים הוא עד ל 50 אנשים, אך לקראת עונת הארועים הזוג משתדרג ומשיק סדרת ארוחות בוטיק לחברות, ארגונים ופרטיים שתכלול סועדים רבים יותר.

שוחחנו עם כמה לקוחות שנהנו מהשירות אותו "Show Event" מעניקים, רונית הללי מגבעת שמואל סיפרה לנו, "ערכתי מסיבת הפתעה, יום הולדת 40 לבעלי והזמנתי אליה את כל בני המשפחה הקרובים, מי שהמליצה לי על כך היתה גיסתי שהכירה את "Show Event" מאירוע שנערך במקום העבודה שלה.

ההצלחה של האירוע היתה כבירה קודם כל ומעל לכל בזכות האוכל, הכל היה טרי, מריח טוב, טעים, נקי ומסודר, השם של שני ומספר הטלפון שלה שמורים אצלי בלב ומהיום והלאה כל אירוע דומה אני עושה רק דרכה".

גם יובל דוידי פרגן ובגדול, "יש לי חברת נסיעות ובאחד מהימים החלטתי לפנק את כל עובדי המשרד, אשתי שמעה על בחורה צעירה שמפיקה אירועים בדיוק לסדר הגודל שהייתי צריך, לאחר האירוע שהיה להיט לא יכולתי להפסיק להודות לשני, יש לה ידי זהב וזה פשוט מספיק".

"כל המוצרים וחומרי הגלם שאנחנו משתמשים בהם הם טריים ומובחרים, הם נקנים באותו היום של האירוע" סיפרה לנו שני והוסיפה, לכן ההכנה כולה מבוצעת לעיניי הלקוחות ובשיתוף פעולה מלא עמם, כי זה מוסיף לביטחון ולאווירה שהם רואים ממה הכל מיוצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שואו איבנט. יח"צ,
Show Event/יח"צ

שמחנו לגלות זוג צעיר עם ראש גדול שהחליטו להוציא לאור את הכישרון שטמון בהם, שני עם הידיים של אומנית וליאור עם ראש כלכלי מבריק, לנו אין ספק שבשנה הקרובה השם שלהם ושל "Show Event" יצבור עוד תאוצה, ותזכרו היכן שמעתם עליהם ראשונים, במדור "המומחים".

לבירורים והזמנות: 050-7125235

עמוד האינסטגרם

בשיתוף Show Event, בשיתוף Show Event
  • עוד באותו נושא:
  • ארוחות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully