וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הרהיטים הגדול שאליו נוהרים עשרות לקוחות בכל יום

בשיתוף מרכז הרהיטים

15.3.2020 / 12:57

חודשי האביב והקיץ כבר מחכים בפינה וזוהי גם התקופה שבה המוני ישראלים נוהגים להחליף ולהתחדש ברהיטים חדשים כאשר יוצאים דגמים מעניינים לשוק. ביקשנו להרים כתבה על בתי העסק הוותיקים בסביבה, כאלו שמניעים את עולם הרהיטים וקובעים מה עכשווי

מרכז הרהיטיםן. יח"צ,
מרכז הרהיטים/יח"צ

כדי להצטייד בכל הידע הדרוש לצורך כתיבת כתבה על חנויות הרהיטים המובילות קפצנו לסכנין ולבית עסק בשם "מרכז הרהיטים". מדובר בחנות אשר פעילה כבר למעלה מ 20 שנה בניהולו של פואד זבידאת, הבעלים.

שלחנו את כתבינו לצפון הארץ לחנות הגדולה, אלו הם רשמיהם. את "מרכז הרהיטים" בסכנין אי אפשר לפספס כשנכנסים לעיר הצפונית, זו ממוקמת על הכביש הראשי, מדובר במרכז הענק שמתפרס על פני 800 מטר ו-3 קומות שבהן אפשר למצוא פשוט הכל: מערכות סלון (המורכבות מ- 2 ספות גדולות ו-2 כורסאות בודדות), פינות אוכל, חדרי שינה, מזנונים ומזרונים.

כל המוצרים שבדקנו לאורך מספר שעות נמצאו באיכות גבוהה ביותר, כאשר חלק מהם מיוצרים בארץ וחלק מיובאים ממקומות אחרים בעולם, בין היתר מתורכיה, כאשר ניתן להתאים לכל רהיט גם מעשרות הסוגים של בדים וכל היופי והעושר הזה להפתעתנו היה גם במחירים אטרקטיביים למדי.

למרות שהיה זה יום רביעי בשעת צהריים, המקום היה מפוצץ בלקוחות, יהודים וערבים, ריטה שטיין בת 53 מחיפה סיפרה לנו, "את כל הבית שלי ריהטתי כבר פעמיים במהלך השנים דרך "המרכז לרהיטים", לאחרונה חיתנתי את הבן שלי ולכן הגעתי איתו עם כלתי על מנת שירהטו את הדירה שאליה עברו, הכל עלי, סוג של עוד מתנה לחתונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרכז הרהיטיםן. יח"צ,
מרכז הרהיטים/יח"צ

היחס שמקבלים פה מצד נותני השירות הוא תמיד אדיב, יש מבחר עצום של רהיטים והמחירים, חבל על הזמן, לא מצאתי כאלה בשום מקום אחר ויש אחריות על הכל, אז מדובר בחוויה לכל דבר".

סיבוב שלנו במקום גילה חדרי שינה קומפלט ב 6,000 שקלים בלבד. אחד הדגמים שעשו עלינו רושם עז מבחינת נראות, איכות ויעילות היה ארון בנוי גדול עם 6 דלתות בגובה 2.40 מטר, מיטה 1.60 על 1.90, שתי שידות, יחידת טואלט ועמדת מגירות נוספת.

התלהבנו מאוד מהנוחות והעיצוב של כמה וכמה מערכות סלון שכוללות 2 ספות גדולות ושתי כורסאות בודדות בעלות ממוצעת של בין 5,000 ל 10,000 שקל בלבד, כאשר ניתן להתאים את הבדים השונים וצבעים בהזמנה.

מרכז הרהיטיםן. יח"צ,
מרכז הרהיטים/יח"צ

על תפיסת עולמו סיפר לנו פואד, "חשוב היה לי להביא סחורה ייחודית, איכותית, אך במחירים נוחים לכל כיס. אני לא חושב שריהוט של בית צריך להיות כרוך בעלויות שמכבידות וזה המוטו שעליו בנינו את השם של המקום ויעידו על כך כל הלקוחות שלנו לאורך השנים".

"מרכז הרהיטים", עסק עם נסיון של מעל 20 שנה, 3 קומות של ריהוט איכותי, סחורה מגוונות של בעיצובים בסגנונות שונים, המחיר עממי ושירות של מלכים.

אם גם אתם חפצים לשנות את האווירה ונראות של הבית, זה המקום שאליו אתם חייבים להגיע, באחריות.

לבירורים והזמנות: 04-6746698
050-7543125


עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully