וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוסה, כבר טעמת?

בשיתוף ערוסה ישראלית, בשיתוף ערוסה ישראלית

15.3.2020 / 9:08

עם דוכן עיקרי של בשר ודוכן מתוקים עם כנאפות ובקלאוות, האחים מהצפון עושים טעים גם לתל אביבים

ערוסה ישראלית. יח"צ,
ערוסה ישראלית/יח"צ

דוכני אוכל הרחוב אהובים מאוד על הקהל הישראלי ומי שעשו לעצמם שם גדול בתחום באזור תל אביב והמרכז בכלל הם צמד אחים. אחרי 15 שנה שבהם האכילו את תושבי הגליל התחתון, צמד האחים פתחו את הסניף הראשון שלהם בצפון תל אביב ברחוב אבן גבירול, גבירותי ורבותיי קבלו את "ערוסה ישראלית".

קפצנו גם אנחנו לטעום כמה מנות וחזרנו עמוסי חוויות. "ערוסה ישראלית" הוא דוכן של אוכל רחוב אמתי. הריחות המיוחדים מושכים את העוברים והשבים להציץ וכל מי שמציץ- יוצא משם עם פיתה ביד.

מהי הערוסה המדוברת? ובכן, זו בדיוק המנה שרובנו מכנים אותה "עראייס", כאשר ב"ערוסה ישראלית" יש לא פחות מתשעה סוגים שונים, במילוי בשרים ועופות וגם מנות לצמחוניים. הפיתות ב"ערוסה ישראלית" נאפות במקום באופן מסורתי והבשרים מתובלים בתבלין מיוחד, שני האחים מבטיחים, כל מי שטועם מתאהב.

ערוסה ישראלית. יח"צ,
ערוסה ישראלית/יח"צ

המנות העיקריות והבשרים שיוצאים מהדוכן העיקרי הם רק חלק מהחוויה הכוללת, כי לצד זה ישנו גם דוכן מתוקים שהופך את החוויה ללא פחות ממושלמת. בדוכן המתוקים ניתן למצוא כנאפה מסורתית עם גבינת עיזים מיוחדת שעושה את כל הדרך היישר מהגליל, וכמובן, איך לא, גם בקלאוות בעבודת יד שנעשו במקום. בקיצור, אותנטיות ערבית מרשימה בלב ליבה של תל אביב. כל דוכן הבקלאוות מתנהל בשירות עצמי, לקוחות נכנסים כמו בקונדיטוריה מעמיסים ושוקלים, מה שהופך את האווירה במקום לתוססת במיוחד.

עשרות לקוחות באו והלכו משני הדוכנים, הצלחנו לתפוס לשיחה כמה מהם. סיגל אגמי, בת 27 מרמת השרון, אמרה לנו: "אני מתה על הדוכנים הללו, איזה כיף לי שאני עובדת בקרבת מקום, זה חלום שבכל יום יכולה לקפוץ ולטעום". גם מיקי זוארץ, בן 31 מתל אביב הוסיף "אני גר במרחק הליכה ולכן מנצל כל הזדמנות פנויה שיש לי או לאכול את הערוסה או המתוקים, לפעמים גם את שניהם".

טעמנו גם אנחנו ובמילה אחת- מושלם. מה עוד בנאדם רוצה חוץ מפיתה מעולה עם בשר? והערוסה עושים זאת בצורה מושלמת.

בחודש הקרוב הערוסה יוצאת במבצע חסר תקדים. כנאפה מיוחדת על בסיס גלידה תורכית בהרכבה אישית או כנאפה טבעונית פלוס עראייס בשר עגל עם התבלין הסודי ב 30 שקלים בלבד.

האם יש עוד מקומות בישראל שמציעים כזה דבר? אנחנו בספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערוסה ישראלית. יח"צ,
ערוסה ישראלית/יח"צ

אז מה מניע את האחים לאורך כל-כך הרבה שנים בתחום האוכל? חמודי סיפר לנו "האהבה הרבה שאנחנו מקבלים מהלקוחות, הם אלו נותנים לנו את הכוח והרצון להמשיך ולהתפתח". בקרוב מאוד יפתח סניף נוסף במרכז, היכן הוא יהיה? אנחנו נעקוב מקרוב!

"ערוסה ישראלית" מקום אותנטי של אוכל רחוב ברמה עולמית ובמחיר עממי, כיף גדול של טעמים מיוחדים.

ישנו גם שירות משלוחים קבוע כאשר שעות הפתיחה הם לאורך כל ימות השבוע בין השעות 10:00 עד 03:00.

טלפון להזמנות-
052-3890979
03-9175925


עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

חפשו אותנו בגוגל

בשיתוף ערוסה ישראלית, בשיתוף ערוסה ישראלית
  • עוד באותו נושא:
  • ערוסה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully