וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסט טולס - חנות הדגל הירושלמית של כלי העבודה האיכותיים ביותר

בשיתוף בסט טולס, בשיתוף בסט טולס

12.3.2020 / 16:04

במסגרת כתבות "המומחים" התרות אחר בתי עסק בתחום כלי העבודה, פנינו ל-1,500 קבלני משנה ברחבי ישראל וביקשנו מהם המלצה על שלושה בתי עסק שבהם נעזרים. אחד מבתי העסק שהגיעו למקומות הראשונים היה "בסט-טולס"

בסט טולס. יח"צ,
בסט טולס/יח"צ

"בסט טולס" היא חנות מקצועית לכלי עבודה, ציוד לבניין, טכני וגינון, הנמצאת ברחוב דרך בית לחם 140 תלפיות, ירושלים. קפצנו לחנות להתרשם מקרוב על השירות, המוצרים ובכלל, לראות מי עומד מאחורי אותה חנות.

"בסט-טולס", מחולקת לשלוש חטיבות, הראשונה אמונה על יבוא ושיווק של שלוש פירמות עיקריות, מספרד, גרמניה וסין כאשר הן אחראיות בעיקר על כלי עבודה נטענים חשמליים, ציוד בניין וגינון. הם מוכרים את מוצריהם לרבות מחנויות כלי העבודה המובחרות ברחבי הארץ.

המחלקה השנייה היא החנות עצמה כאשר המותגים המובילים הם בוש, מקיטה, איטצי, שטל, קרצ'ר וטמבור. בעלי המקום מתחייבים למחירים זולים במיוחד. בחנות ניתן למצוא ממש הכל מהכל. כלי עבודה, חשמליים ונטענים, מוצרי צבע, מוצרי חשמל ביתיים, חומרי ניקוי, אביזרי אינסטלציה , כלי עבודה ידניים, מחלקת גינון ואף מחלקה לביגוד והנעלה.

בסט טולס. יח"צ,
בסט טולס/יח"צ

המחלקה השלישית היא מעבדה לתיקון כלי עבודה כאשר יש אפשרות גם לשכור את כלי העבודה השונים. מחלקת הדגל של החנות היא ללא ספק זו של כלי העבודה החשמליים והניידים, כאשר המותג שמככב בה היא של בוש. "בסט-טולס" הינה הסוכנות של המותג בכל ירושלים, כך שבאופן טבעי אפשר למצוא פה את כל הכלים של החברה ובמחירים נוחים במיוחד.

העסק כולו מסודר ומתוקתק ביעילות וסדר מופתי. חשוב לומר שלא רק אנשי מקצוע ופרטיים נוהגים לקבל מהם שירות, אלא גם קבלני בניין, מפעלים, מוסדות, בתי מלון, בתי חולים, משרדי ממשלה ועוד.

לקוחות רבים ערכו מסע קניות במקביל אלינו. אחד מהם, רועי, לקוח קבוע בחנות תיאר עבורנו את החוויה, "ה-מרכז הגדול והמקצועי לכלי עבודה. ביקרתי בהמון מקומות בעבר כך שאני יודע על מה אני מדבר. אם בעבר הייתי צריך לעבור בין כמה מקומות ולהשלים מכל חנות מוצר אחר, כאן אני מוצא את הכל תחת קורת גג אחת ומעבר לזה, מקבל ייעוץ והכוונה מקצועית, כדי שלא אקח סתם דברים שלא צריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בסט טולס. יח"צ,
בסט טולס/יח"צ

על תפיסת עולמו בעבודה סיפר לנו עדיאל שורקה, "הרבה לפני המחיר הסופי ישנו השירות. אנחנו עוזרים לכל מי שזקוק להכוונה מקצועית, עוזרים לו למצוא את המוצר המתאים ודואגים שזה יהיה במחיר הכי נמוך שאפשר". בקרוב, לקראת חג הפסח והקיץ הקרב ולטובת הלקוחות, עומדת לצאת חוברת מוצרים שתגיע עד לבית הלקוחות ובה מידע על מבצעים מטורפים ממש.

מי שלא יכול להגיע לקנייה בחנות בירושלים, יכול ליהנות מאותו מגוון עצום של מוצרים ומהמחירים הזולים דרך אתר האינטרנט הרשמי של "בסט-טולס", הוא נוח וקל לפעולה, כאשר הם מציעים שירות משלוחים עד הבית.

"בסט-טולס", בית עצום של כלי עבודה ושנים רבות של שירות מקצועי ואמין ומחירים נוחים, את תו תקן האיכות של מדור "המומחים" הם קיבלו ובגדול.

מספר הטלפון של בית העסק- 02-6722050

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף בסט טולס, בשיתוף בסט טולס
  • עוד באותו נושא:
  • כלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully