וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ בנגב, משרד תיווך נכסים שהוא נכס בפני עצמו

בשיתוף פרץ בנגב, בשיתוף פרץ בנגב

12.3.2020 / 15:48

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" בדבר סוכנויות תיווך ברחבי הארץ, החלטנו הפעם להתמקד באזור הדרום ובעיקר בעיר באר שבע

פרץ בנגב. יח"צ,
פרץ בנגב/יח"צ

לצורך הכנת הכתבה על סוכניות תיווך בדרום הארץ נעזרנו ב-1,000 קוראים הרשומים במערכת, כולם תושבי בירת הנגב. ביקשנו מהם להמליץ לנו על אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. שם בולט שצוין היה "פרץ בנגב", משרד תיווך בוטיק לנדל"ן בניהולם של נתנאל וטליה פרץ. קפצנו לפגוש את בני הזוג במשרד אשר ממוקם ברחוב חטיבת הנגב 31 בעיר, חזרנו עם כל המידע הדרוש לכתבה.

"פרץ בנגב" הוא משרד קטן ואיכותי שמנוהל על ידי נתנאל וטליה פרץ, שניהם ילידי באר שבע כך שהם מכירים מקרוב כל פינה בעיר בעיניים עצומות. בשנתיים האחרונות, בזכות פעילות אינטנסיבית הם הצליחו להביא לידי ביטוי את היכולת שלהם לסגור עסקאות נדל"ן בסגנון אישי שמייחד ומבדיל אותם מאחרים. לתפיסתם של בני הזוג, על מנת להצליח צריך לעבוד עם הראש אך גם עם הרגליים, פיזית ממש. כאשר עסקה פוטנציאלית עומדת על הפרק, הם יוצאים לשטח, עוברים דירה דירה באותו בניין מבוקש, משוחחים עם השכנים, בוחנים את האזור בכל שעה, ביום ובלילה, על מנת שלא יהיו הפתעות ומעבירים מידע אמין ומבוסס שעונה על כל צורך ושאלה.

שוחחנו עם כמה לקוחות של "פרץ בנגב", אחת מהן, שני קינן מכרה דרכם את דירתה לאחר שעתיים בלבד. לנו היא סיפרה "למעלה משנה ביקשתי למכור את הבית, פרסמתי מודעות בכל מיני אמצעי תקשורת, אתרים, פייסבוק ועוד, אבל הזמן עבר ושום דבר לא השתנה. הגיעו אלי מספר מתעניינים אבל אף אחד מהם לא היה רציני. רציתי למכור במהירות ולקנות במקום אחר ופחדתי לפספס את ההזדמנות ואז, כאילו משמיים הגיעו טליה ונתי. לאחר תיאום ציפיות בינינו הייתה לי תחושה שמצאתי אנשי מקצוע רציניים שיודעים את העבודה וזכיתי לגלות צוות של אלופים. שעתיים לאחר חתימת החוזה קיבלתי טלפון שיש להם מישהי מתאימה ואכן העסקה נסגרה במהירות ובמקצועיות. הכול נעשה מהלב מתוך רצון לרצות את שני הצדדים וזה מאוד חשוב!"

פרץ בנגב. יח"צ,
פרץ בנגב/יח"צ

לקוח נוסף שדירתו נמכרה במהירות שיא הוא דביר ודבקר. הוא סיפר לנו "נתנאל וטליה הם מקצוענים של ממש. בעזרתם מכרתי נכס שממש לא פשוט למכור, תוך שבוע בלבד! וקיבלתי עליו את הסכום המלא. הם עשו את הבלתי יאומן. וגם עזרו לי עם ההתנהלות מול העורך דין. הייתי כל כך מרוצה מתהליך המכירה שהחלטתי לקנות דרכם דירה. כי באמת האמנתי בהם בעיניים עצומות. קניתי בעזרתם דירה במחיר מציאה. לא האמנתי שהם הצליחו למצוא מחיר כזה!"

רבים מהלקוחות דיברו על חוויה מתקנת אצל 'פרץ בנגב' לאחר שעברו חוויות לא נעימות אצל מתווכים אחרים שלא הצליחו למכור את הנכסים שלהם. סתו כהן עברה הרבה מתווכים עד שהגיעה ל'פרץ בנגב'. "ניסיתי למכור את הבית במשך שנתיים ללא הצלחה. הייתי ממש אנטי למתווכים. לא רציתי שמתווך ייכנס אלי הביתה. טליה ונתי מכרו לי את הבית תוך חודש ימים ובמחיר שביקשתי".

אחד הדברים שמאפיינים את "פרץ בנגב" הוא היחס וליווי אישי שמקבלים כל הלקוחות מבעלי המשרד עצמו, כאשר לא מטילים את האחריות על סוכנים אחרים ועל כך הסבירה לנו טליה, "בתהליך המכירה והקניה של דירה מעורב הרבה רגש שמקשה להגיע לתוצאות טובות, לכן שמנו לעצמנו מטרה להביא נישה אישית שתעזור להקטין את הפערים שצצים בתחילת כל משא ומתן על מנת ששני הצדדים יהיו שבעי רצון עד למציאת פתרון סופי ולא לחלק את העבודה בין כמה גורמים שיכולים לגרום לתחושה של חוסר אמינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרץ בנגב. יח"צ,
פרץ בנגב/יח"צ

ביקשנו מטליה ונתנאל לקבל מספר טיפים שיכולים לעזור למי שמעוניינים לרכוש דירה, נתנאל סיפר לנו, "אנשים לא תמיד יודעים שהאישור העקרוני למשכנתא נגזר גם מיכולת ההחזר שלהם ולא רק מההון העצמי".

"פרץ בנגב", הייתה לנו פגישה מרתקת עם אנשי מקצוע שחיים את השטח ומי שסיגלו לעצמם יכולות לקרוא ולהרגיש את הלקוחות ויחד עם זאת, לעבוד בצורה שכלתנית שמובילה בנוחות ומהירות לסגירת עסקת נדל"ן מוצלחת.

פרץ בנגב, חטיבת הנגב 31 ב"ש
שעות פעילות: א-ה 9-21
יום שישי 9-13

לבירורים והזמנות: 054-336-1166

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פרץ בנגב, בשיתוף פרץ בנגב
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully