וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשים לפסח? אוהבים לבשל? אתם חייבים קודם לבקר "אצל מישל"

בשיתוף אצל מישל, בשיתוף אצל מישל

12.3.2020 / 12:55

במסגרת כתבות מערכת המומחים אחר בתי עסק ותיקים במדינת ישראל, הגענו גם ל "אצל מישל", חנות כלי הבית והמטבח אשר פעילה באשדוד עוד מ-1960 ומגיעה כיום לכל בית בישראל!

אצל מישל. יח"צ,
אצל מישל/יח"צ

כבר בהכנות לפסח, קפצנו גם אנחנו אל החנות והתרשמנו עמוקות ממגוון של כלי בית ומטבח, של המותגים המובילים ובמחירים מפתיעים, נכנסנו לתוך 100 מטר של חנות שבה ניתן למצוא מקולפן, מזלג ועד לעשרות סוגי גדלים של סירים ומחבתות.

"אצל מישל" היא חנות כלי הבית והמטבח הוותיקה ביותר באשדוד, זו פעילה כבר 60 שנה תחת ניהולם של בעלי המקום, סבא מישל ז''ל שהקים את המקום, הילדים אילן ושמעון בן זקרי והדור השלישי שהכניס את העסק לעולם החדשני והדיגיטלי אוריאל בן זקרי.

מאות מסעדות, פאבים, בתי קפה ושאר מוסדות נוהגים לרכוש ממנה את הכלים השונים בענף המוסדי והסיטונאי לאורך השנים ובנוסף החנות משווקת בענף הצרכני ללקוח הפרטי לבית.

אצל מישל. יח"צ,
אצל מישל/יח"צ

כאשר הגענו לחנות פגשנו במספר לקוחות ששמחו לספר לנו על החוויה האישית שלהם, עמי גוזלן היה אחד מהם, "אני פוקד את המקום כבר עשרות שנים, בהחלט נחשב ללקוח ותיק אבל בלי קשר ובדיוק כמו כל אחד אחר זוכה ליחס אישי. אני יכול לספר באחריות שהסחורה הכי טובה נמצאת פה, לכן אני רוכש מהם באופן אישי מוצרים לביתי ולמפעל הפרטי שלי, ויש פה את כל מה שאני צריך".

סיבוב בחנות גילה לנו מוצרים מהמותגים המובילים בארץ כמו ARCOSTEEL, Corning, arcos, Cutter peeler, Food Appeal, Selmor, Victorinox ונוספים.

בזמן השהות שלנו במקום, לא מעט לקוחות נכנסו לשאול על סיר רוסטר תואם אינדוקציה, זה מיוחד לבישול של עוף, בשר ומרקים. בדקנו קצת מעבר ולמדנו כי מדובר בסיר מלבן עמיד בחום התנור ויש עליו שנתיים אחריות. המחיר "אצל מישל" לסיר זה הוא בסך הכל 179 שקלים, מבדיקה שלנו מדובר במחיר זול בהרבה לעומת לא מעט מקומות אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אצל מישל. יח"צ,
אצל מישל/יח"צ

על תפיסת עולמו של אוריאל סיפר לנו , "מעל לכל להעניק יחס אישי וחם לכל לקוח ואין שום בעיה שאין לה פתרון. אצלנו לכל מוצר יש אבא ואמא, כלומר אחריות להכל, ובגלל החשיבות שלנו לתחום אנחנו דואגים לעבוד רק מול המותגים האיכותיים ביותר, אבל, במחירים נוחים".

מי שלא מתאפשר לו להגיע לאשדוד, אין כלל בעיה, תרגישו חופשי כי למדנו שאתם לא היחידים. בעקבות הקידמה והעובדה כי מוצרי המטבח המתקדמים הפכו ללהיט בקרב יותר ויותר בתי אב בישראל, בעלי המקום החליטו להקים אתר שירכז עבורכם את כל המוצרים של החנות באשדוד לתוך חנות אינטרנטית חדשה, בשנה וחצי האחרונות אוריאל הנכד עבד עם חברת שיווק ימים כלילות בכדי להקים חנות אינטרנט ממותגת ואיכותית בענף כלי המטבח שתהפוך את המותג המקומי למותג ארצי, כך שאפשר יהיה להזמין הכל במחירים נוחים ולקבל אותם בשירות משלוחים עד הבית לכל רחבי הארץ.

"אצל מישל", את תעודת תו האיכות של מערכת "המומחים" הם מקבלים ובגדול, חנות עם מגוון מוצרי כלי בית ומטבח איכותיים, במחירים לכל כיס, תוך כדי שירות נעים ואדיב, פשוט להוריד את הכובע.
אצל מישל, המסחר 54 אשדוד.

לבירורים והזמנות: 08-8560975

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

עמוד האינסטגרם


שעות פתיחה: א-ה 8.00 - 20.00
ימי ו - 8.00-13.00

בשיתוף אצל מישל, בשיתוף אצל מישל
  • עוד באותו נושא:
  • כלי בית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully