וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על המערכות המובילות בעולם לבניית אתרי אינטרנט בשנת 2020

בשיתוף ek design, בשיתוף ek design

12.3.2020 / 11:25

כל בעל ארגון, עסק קטן, או סתם תשוקה, זקוק לאתר אינטרנט משלו כדי לשתף אותו עם העולם. יש לא מעט מערכות מובילות לבניית אתרים, אשר מקלות על יצירת אתר מלא שתואם גם למכשיר הסלולרי

בניית אתרים. pixabay,
בניית אתרים/pixabay

מערכת לבניית אתרים היא כלי מקוון שהופך את הרעיון לבניית אתר משלכם למהיר, קל ונטול טרחה. מערכות אלה מציעות אפשרויות ידידותיות יותר לתקציב, מאשר שכירת שירותיו של מעצב אינטרנט, והכי חשוב, אתם לא צריכים לדעת כיצד לבצע קידוד כדי להשתמש בהן.

לכל אחד צריכה להיות הזדמנות ליצור אתר ולהגדיל את הנוכחות המקוונת שלו, בין אם אתם מתחילים או יזמים לחוצים בזמן.

הפלטפורמות המובילות לבניית אתרים באינטרנט, כוללות בין היתר את:

פלטפורמת וויקס - Wix

Wix מציעה מערכת המשלבת שימוש קל וידידותי עם חופש יצירתי מוחלט. בכך, מקלה מערכת זו על מתחילים, שלראשונה מנסים ליצור אתר משלהם בעל מראה מקצועי.

בניגוד לחלק מהפלטפורמות האחרות לבניית אתרים, מערכת זו לא מוותרת על העוצמה או על ההתאמה האישית של המערכת. במקום זאת, היא משלבת כלי עריכה drag and drop פשוטה מאוד עם מגוון עצום של תכונות.

ל- Wix יש תכנית חינמית אחת ו-8 תכניות פרמיום, החל מ-13 דולרים לחודש. למערכת זו יש יותר מ-500 תבניות לבחירה. לכן, חשוב לבחור בזהירות. קחו בחשבון שלא תוכלו לשנות את התבנית שלכם ברגע שהאתר שלכם יופעל.

בבדיקת המערכת, קיבלה Wix את המספר הגבוה ביותר של "סביר שאמליץ עליה". לכן הטיפ החשוב הוא שאם אתם לא בטוחים באיזו מערכת לבניית אתרים כדאי לכם להשתמש, תנו ל- Wix הזדמנות. התחילו, ותראו איך אתם ממשיכים מכאן.

פלטפורמת וורדפרס - WordPress

מערכת ה- WordPress נחשבת כטובה ביותר לבלוגים. זו בחירה מושלמת עבור מי שרוצה בלוג. יחד עם זאת, ה- WordPress עדיין לא בונה האתרים הקל ביותר לשימוש. על מנת להפיק את המרב ממערכת זו ולהרחיב את האתר שלכם, תצטרכו להתמודד עם קידוד בסיסי.

למערכת זו תכנית חינמית אחת ו-4 תכניות פרימיום, שמחיריהן נעות בין 4 ל-45 דולרים לחודש.

תכונות רבות, כלי איכותי לבלוגרים, ומחירים סבירים - הופכים את WordPress לבחירה נהדרת. אולי היא לא מתאימה למתחילים, אבל היא מושלמת לבלוגרים עם ביטחון טכני מסוים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עיצוב WordPress בעזרת אלמנטור - Elementor

Elementor הוא בונה העמודים האולטימטיבי והחינמי של WordPress. למעשה, Elementor מאפשר לכם ליצור אתרי WordPress יפהפיים בדרך הקלה והמהירה ביותר.

Elementor מאפשר למשתמשים להגיע לרמת עיצוב גבוהה, תוך כדי עיצוב בזמן אמת של חזית האתר. למעשה, Elementor הוא הראשון, וכרגע גם היחיד, שבונה את העמוד הקדמי ומציע אפשרויות עיצוב כשהשמים הם הגבול.

כלי עיצובי זה מציע מגוון של תכונות הזמינות עבורכם חינם וכוללות, בין היתר:

o עשרות ממשקי גישה, כלומר ווידג'טים (widgets), שימושיים
o ספריית תבניות מעוצבת להפליא
o ערכת כלי עריכה למובייל

בשיתוף ek design, בשיתוף ek design
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully