וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לחוששים מתחום ה-SEO שמתמלא במקדמים חדשים בכל יום

בשיתוף Adirom-tech, בשיתוף Adirom-tech

12.3.2020 / 11:01

רבים חוששים לפנייה לדרך עצמאית בתחום קידום האתרים - ה-SEO אבל לדרך זו ייתרונות רבים שכדאי להכיר. קבלו כמה טיפים

SEO. FREEPIC,
SEO/FREEPIC

לאחר שסיים עדי אלון, מייסד סוכנות Adirom-tech, את לימודי הנדסת החשמל בבאר שבע, הבין כי הצעד הנכון עבורו הוא לא עבודה בתור שכיר, אע"פ שהנדסה היא תחום מבוקש, והחל את לימודיו העצמיים במחקר האלגוריתם של גוגל, או בשפה המקצועית - קידום אתרים - SEO. "עולם ה-SEO הוא עולם דינאמי ומפליא בעל המון שינויים וגילויים יום יומיים, אומר עדי, ואין כאן את החשש של הבאנליות שאנו נתקלים בה בתור עובדים שכירים אף במשרות עם שכר גבוה במיוחד".

הרבה אנשים שהתחילו את דרכם כמקדמי אתרים בחברות גדולות, חוששים לבצע תפנית ולהתחיל משרה כעצמאים, וזאת על אף הידיעה שיש לא מעט כסף דווקא שם. היכולת שלנו לקלוט לקוחות איכותיים ולתת להם את המענה הנדרש לעסק לאחר שהתמקצענו בפרמטרים החשובים המסייעים בקידום האתר, צריכים להיות הנר שלאורו אנו נלך ונפתח את העסק, משום שאם הצלחנו לעשות זאת בתור שכירים, אין סיבה אמיתית שלא נצליח גם בעצמינו.

אז הנה כמה טיפים שיכולים לסייע לנו לקדם את העסק שלנו בכוחות עצמינו:

1. אם אתה מקדם אתרים פרינלסר, אז אתה בטח יודע איך זה לעבוד כפרילנסר ויש לך גם פנקס קבלות, ולכן היכולת שלך לנהל בעסק שלך מודל של פרילנסרים שיבצעו 80% מהעבודה - גדולה מתמיד.

2. חוק ה- 20/80 תקף מאוד אצלינו מקדמי האתרים, משום שעיקר ההתעסקות, והיא גם המעניינת והמאתגרת בעסק באה לידי ביטוי בכ-20% מהמשימות שעלינו לבצע ביחס לקידום האתר. ולכן אנו שואפים להוציא 80% מהמשימות לעובד/עובדים נוספים שיסייעו לנו להתמקד ב-20% החשובים באמת.

3. כאשר אנו עובדים בתור שכירים, אנו בד"כ לא חשופים לגודל העסקאות של הלקוחות שאנו מקדמים עבור החברה שבה אנו עובדים, ולכן עלינו לדעת כי לעיתים לקוח אחד או שניים גדולים, שאנו נצליח לקלוט בתור עצמאיים, יכולים בהחלט לכסות לנו משכורת של 5 ספרות בחצי מהמזמן שאותו הקדשנו כדי לפתח את החברה שבה אנו עובדים.

4. הניהול השוטף של אדם שעובד עבור עצמו, גדל פי כמה כאשר הוא מבצע את המשימות עבור העסק שלו, והיכולת שלו ללמוד והרצון להתפתח יכולים להביא אותו לידי מימוש וסיפוק גדולים הרבה יותר מאשר הוא נמצא בתור עובד עבור מישהו אחר.

5. אם יש לך יכולות ניהול ואתה עדיין עובד עבור מישהו אחר, בייחוד בתחום ה-SEO אתה מבזבז הרבה מאוד זמן. משום שאחד הפרמטרים החשובים ביותר בתור מקדם עצמאי הוא היכולת לנהל תהליכים בעסק בצורה נכונה.

6. גם אם אינך בונה אתרים, אלא עושה רק SEO, אז זה מצויין, משום שאתה מתמקד בנישה אחת ולא מתפזר, אך אין זה אומר שאינך יכול להרוויח משני העולמות, שכן היכולת שלנו בתור מקדמי אתרים לבצע שיתופי פעולה עם בוני אתרים ועוד, היא גדולה מתמיד ברשת האינטרנט שהולכת וצוברת תאוצה.

7. כיום ידוע שעם התפתחות הטכנולוגיה, אנו הולכים יותר ויותר לכיוונים של אוטומציות, אז אם העסק כרגע רק בשלבים התחלתיים, כדאי מאוד להתחיל עם השקעה בתהליכים אוטומטיים, שעלולים לגזול זמן ומשאבים יקרים בהקמת התשתיות, אך בהסתכלות לטווח הרחוק, אלו דברים שבהחלט יכולים להשתלם. וכאשר בונים עסק, עיקר העבודה אמורה להתמקד בתשתיות איכותיות שיחזיקו לכמה שיותר זמן בצורה יציבה. כמובן לפני שרצים לרכוש קורס קידום אתרים, אנו ממליצים לראות סרטונים, ויש לא מעט ברחבי הרשת, בעיקר באנגלית שיכולים לחסוך לכם המון כסף לפני השקעות מיותרות בקורסים שישראלים למיניהם שלא תמיד יודעים את התחום על בוריו מוכרים ברחבי הרשת.

8. אז אם הגעת עד לכאן, כנראה שאתה באמת בתהליכים של הקמה או מחשבה על קידום העסק שלך, אז הדבר החשוב ביותר לדעת בדרך להצלחה הוא החיבור למה שאנו עושים, משום שגם אם נעשה את הדבר שבו סיכויי ההצלחה גדולים מאוד, אך איננו מחוברים לרעיון ברמ"ח אברינו, כנראה שלא נצליח, או שהצלחתינו תהיה מוטלת בספק. אך אם נעבוד על רעיון, אפילו שסיכויי ההצלחה שלו שואפים כמעט לאפס, אך עם רצון וחיבור גדולים אליו, כמעט ואין שום דבר שיעצור את ההצלחה שלנו. והראייה היא כי בכל תחום ובכל נישה, אנחנו רואים אנשים שמצליחים ורואים כאלו שלא.

בשיתוף Adirom-tech, בשיתוף Adirom-tech
  • עוד באותו נושא:
  • SEO
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully