וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח.י עשוש שיווק בע''מ - רשת חומרי הבניה הגדולה באשקלון

בשיתוף ח.י עשוש שיווק בע''מ, בשיתוף ח.י עשוש שיווק בע''מ

12.3.2020 / 10:27

לחברת עשוש שיווק בע''מ ישנם שני סניפים של קרמיקה ושני סניפים נוספים של חומרי בניין ומרלו"ג. כמובן שהכל קרוב לליבם באשקלון

עשוש חומרי בנייה. יח"צ,
ח.י עשוש שיווק בע''מ/יח"צ

עשוש שיווק בע"מ הם מרכז מכירות של חומרי בנייה שמציע את כל חומרי הבנייה כולל מגוון רחב של פתרונות עיצוב וגימורים ללקוחות פרטיים, לקבלנים ולבתי עסק. בעשוש נותנים מענה רחב בצורה טכנית לכל תחומי ענף הבנייה. ארבעת הסניפים שלהם בהם המרכזי, נמצאים באשקלון. עשוש הם גם ספקים גדולים של מותגים מובילים כמו טמבור, בוש, תרמוקיר ועוד. הם קונים את המוצרים בכמות מאוד גדולה וזה מאפשר להם להציע ללקוחות גם הפרטיים וגם העסקיים מחירים אטרקטיביים. הלקוחות של עשוש שיווק בע"מ הם חברות בנייה ומוסדות מכל רחבי הארץ, שיפוצניקים ולקוחות פרטיים.

אם לוקחים את כל חומרי הבנייה שאני רואה בסניף המרכזי של עשוש אפשר לבנות עיר קטנה. זה מה שאני חושב. פבלו נהג משאית שבדיוק יוצא עם משאית עמוסה בחומרי בניה קולט אותי. "אי אפשר להתקיל אותם" הוא אומר לי. "אלה מחזיקים את כל כלי העבודה וחומרי הבנייה שאתה יכול לחשוב עליהם" אומר ונותן גז. אני ניגש לגדי מנהל בחנות ובן משפחה שמקבל אותי בחיוך גדול ואומר שיתפנה לעשות לי סיור בעוד כמה דקות. בינתיים הוא מטפל בשרה ואבי, זוג מבוגר ואלגנטי שנראים לא ממש שייכים לעסקי הבנייה. "השירות שלהם מדהים" שרה מחייכת ואבי מסביר "אנחנו מגיעים לפה בעניינים קטנים של בית פה תיקון שם רטיבות ותמיד מקבלים את כל תשומת הלב כאילו היינו איזה קבלן גדול. מכוונים אותנו לקנות נכון. אף פעם לא לקנות מה שלא צריך". ואכן בעשוש מנתבים את הלקוחות מסחריים ופרטיים ומקפידים להתאים להם את הכלים והחומרים שהם באמת צריכים.

עשוש חומרי בנייה. יח"צ,
ח.י עשוש שיווק בע''מ/יח"צ

אביחי עשוש הבעלים מנהל את עשוש שיווק בע"מ כבר 12 שנה. "את הסיפור שלנו התחיל סבא שלי שעבד בתור טייח בחברת סולל בונה ולקח איתו את בנו רפי שהוא אבא שלי". לאחר כמה שנים של עבודה אינטנסיבית הצטרף אביחי לעבודה עד שהחליטו לקחת את עצמם ואת הניסיון שלהם ולצאת לדרך עצמאית. הם פתחו חנות קטנה בחצר ביתה של סבתא.

"למעשה על השטח הזה בנויה החנות שבה אנו יושבים היום". אביחי גאה בעסק המשפחתי. "החנות ממוקמת באזור נגיש במרכז העיר ואנחנו מחזיקים את כל המוצרים שהלקוח צריך לבית וכך למעשה מהרגע שהלקוח הגיע אלינו הוא יכול למצוא את כל מה שצריך ולא להתנייד בין חנויות שונות. הערך המוסף שלנו הוא לתת ללקוח הרגשה של בית וחשוב לנו שייצא עם חיוך" וכל זה עוד לפני שאמרנו מבצעים משתנים שבעשוש מציעים במשך כל השנה ובהם ניתן למצוא מחירים טובים על מחלקת הצבעים, חומרי הבניין, כלים סניטריים, מוצרי גינון, כלים חשמליים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עשוש חומרי בנייה. יח"צ,
ח.י עשוש שיווק בע''מ/יח"צ

עשוש שיווק בע"מ היא באמת חנות שהלקוחות אוהבים. ''יש הכל מהכל מה שרק רוצים בתחום חומרי הבניין, הכל אפשר למצוא שם ממליצה בחום!!!!'', ''מקום מדהים אנשים צנועים נותני שירות בחסד עליון מומלץ ברמות הכי גבוהות". אלו רק חלק ממה שיצא לנו לשמוע בביקור בעשוש. אביחי עשוש מסכם את החוויה המצוינת של קניה בעשוש בצורה הכי טובה:

"אצלנו ניתן למצוא הכל מהתשתית של היסודות של הברזל של הבית עד הדלת של הכניסה בסוף השיפוץ. הכל ניתן למצוא במקום אחד ולא צריך לחפש במקומות אחרים. תגיעו ואנו נדאג לכל מה שאתם צריכים..."

לפרטים:
050-6780666
077-5606460

כתובת הסניפים:
סניף אחד של חומרי הבניין - החלוץ 4
סניף שני של החומרי בניין + מרכז מרלו"ג - שדרות התעשייה 3
סניף של הקרמיקה הראשי - צהל 31
סניף של הקרמיקה השני - החלוץ 4

עמוד האינסטגרם עשוש קרמיקה

עמוד הפייסבוק עשוש קרמיקה

עמוד הפייסבוק ח.י עשוש שיווק בע"מ

דף נחיתה דפי זהב

בשיתוף ח.י עשוש שיווק בע''מ, בשיתוף ח.י עשוש שיווק בע''מ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully