וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף אפשר לרזות מבלי לרעוב

בשיתוף דיאטת FEEL, בשיתוף דיאטת FEEL

12.3.2020 / 8:42

דיאטות שונות קשות לתחזוק לאורך זמן. דיאטת FEEL המבוססת על צמחים מיוחדים מאפשרת ירידה במשקל ללא רעב - ואם לא הצליח לכם? הכסף יוחזר

FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

זוכרים את המשחק המיתולוגי פקמן, כשהפרצוף עם הסמיילי הצהוב היה בורח מהשדים הורודים על ידי אכילה של נקודות? כך בדיוק הרגיש הבעלים בילדותו, כאשר היה אוכל מכל הבא ליד בזמן כשניסה לברוח ולהתנתק רגשית מהבוז שספג מילדים אחרים בגלל המשקל שלו.

ברגעים הקשים ההם הבעלים חלם על חיים אחרים, שבהם יוכל ליהנות ממטעמי החיים אך בלי הצורך להיות שמן.

לפני כמה חודשים החלום הפך למציאות. עמל של 8 שנות מחקר הביא לשווקים את פורמולת ,FEEL פורמולה דיאטתית שמביאה לתוצאות בלי הצורך לרעוב.

לצורך כתבה של מערכת "המומחים" בדבר הפורמולה המדוברת, עוד לפני שפנינו למי שפיתח אותה עד לתוצאה הרצויה, שוחחנו עם מספר אנשים שניסו את פורמולת FEEL על מנת לשמוע ממקור ראשון על היתרונות ותוצאות.

מירב גבריאלי בת 41 מאשדוד סיפרה לנו, "כל החיים שלי הייתי שמנה ודחויה ולא משנה כמה דיאטות ניסיתי, שום דבר לא עזר כי אי אפשר היה להחזיק מעמד.

FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

"לפני שנה ניסיתי את הדיאטה של 16/8 שמדברים עליה לא מעט בפורומים להרזייה, כאשר צמים במשך 16 שעות ביממה ואוכלים ב 8 הנותרות, הצלחתי להוריד כמה קילוגרמים בזכותה אבל נשברתי לאחר חודשיים, זה פשוט בלתי אפשרי למשוך דיאטה כזו חריפה לאורך תקופה ארוכה, לאחר מכן במקרה קראתי על מישהי שהמליצה על פורמולת, FEEL החלטתי לנסות גם אותה כי מה היה לי כבר להפסיד? יחד עם זה הייתי סקפטית כרגיל, אבל אני חייבת להגיד שלאחר שלושה חודשיים הורדתי כבר 7 קילו והחיים שלי לאט לאט משתנים".

גם דורון עמר בן 56 מכפר סבא סיפר כי הוא מרוצה עד הגג מהפורמולה החדשה. "הלוואי והמוצר הזה היה יוצא לפני שנים, הייתי חוסך לעצמי הרבה עוגמת נפש וכספים רבים שהוצאתי על כל מיני הבטחות שלא הובילו לתוצאות, היופי בנוסחה של דיאטת FEEL היא שלא חייבים לסתום את הפה ולרעוב על מנת להוריד כמה קילוגרמים ואם לא רואים תוצאות מחזירים לך את הכסף, ככה שמבחינתי זה היה win win situation ".

על הפורמולה עצמה ומשך העבודה עד למציאת הנוסחה הסופית סיפר לנו מי שהביא אותה לחנויות ולמדפים, הבעלים. "את פורמולת FEEL אנחנו מייצרים בישראל והיא מורכבת משילוב של תמציות ג'ימנמה ותמצית גוארנה, צמחים שיש להם את היכולת לשחרר את שומני הגוף בצורה טבעית תוך כדי תנועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

"במשך 8 שנים ניסינו כל מיני תרכובות שפותחו במעבדות, היו לא מעט עליות ומורדות לאורך השנים עד אשר מצאנו את הנוסחה המנצחת. לפני כולם אני הייתי שניסה את הפורמולה ואת החותמת הסופית כי היא יכולה להתאים לאחרים קיבלתי רק לאחר ניסיון אישי שלי, כאשר הורדתי מספר לא קטן של קילוגרמים בזמן קצר מבלי שהרגשתי עייף או שהיו לי תופעות לוואי".

ומה קורה למי שמנסה את פורמולת FEEL ולא מצליח להוריד את המשקל? הוא מקבל בחזרה את כל סכום ההשקעה, כך שלאף אחד אין מה להפסיד.

אנו שמחים לתת לכם אפשרות להזמין את הפורמולה: התקשרו עכשיו 03-5559333 או בקרו באתר

למארזי כמויות במחירי מבצע, היכנסו לקישור



לסיפורי הצלחה כנסו לאתר

פייסבוק


מוזמנים לבקר בכתובת: אשכנזי 17 יהוד.

בשיתוף דיאטת FEEL, בשיתוף דיאטת FEEL
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully