וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אחת והסרום שלה

בשיתוף לנקום, בשיתוף לנקום

11.3.2020 / 16:37

מה זה סרום, איה סוגים של סרומים יש ואיך משתמשים בהם? כל התשובות בכתבה זו

סרום. pexels,
סרום/pexels

סרום הוא מוצר טיפוח בעל רמת ריכוזיות גבוהה שמטרתו להזין את העור. ישנם סוגים רבים של סרומים: לאזור העיניים, לעור יבש, בעלי תרכובות של ויטמינים להבהרת העור ולהצערת העור. קשה לבחור את הסרום הנכון עבור העור שלנו במאמר זה נדבר על סוגי הסרומים השונים, כיצד לדעת מה נכון עבורנו ואיך להשתמש בו באופן נכון.

כיצד תדעי לבחור את הסרום הנכון לך?

כאמור סרום הוא מוצר טיפוח הנועד להזין את העור, הוא נבדל בקרם לחות בשני מאפיינים: המאפיין הראשון - רמת ריכוזיות החומר הגבוהה. והמאפיין השני - המרקם ואופן השימוש. כדי לבחור את הסרום הנכון מומלץ להבין איזו פעולה מתקנת נדרשת לעור. לפניך הסברים על סוגי הסרומים השונים:

סרום המתמקד באזור העיניים

העור סביב העיניים דק ועדין ולכן הוא נוטה לקמטוטים וקמטים, כתמים וכהויות. נשים הסובלות מתופעות אלו יוכלו לבחור בסרום המתמקד בהארת אזור העיניים בתוספת קפאין ואפליקטור, שמסייע להגיע גם לאזורים פחות נגישים להשגת תוצאות מיטביות, שיתבטאו בכהויות מופחתות, עור חלק יותר ומראה קורן.

סרום המשיב את הלחות לעור

אין זה סוד שעור הרווי בלחות הוא עור המקרין חיוניות, ברק ובריאות. כאשר שכבת הלחות הפנימית נפגמת עקב הגיל, ירידה בקצב ייצור הקולגן וירידה בלכידת הלחות על ידי מולקולות הסוכר הנמצאות בשכבות התחתונות של העור, העור נראה עייף, אפור וחסר חיים. במקרה זה מומלץ לבחור בסרום המתמקד בהשבת הלחות לעור. פעולת הסרום נועדה להרוות את העור ולהביא לשיפור הדרגתי במרקם העור ובגוון שלו.

סרום המשיב את הלחות לעור כהכנה לאירוע חשוב

לעיתים, פרק הזמן הנדרש לחידוש העור מוגבל ולכן כיום ניתן למצוא סרומים המתמקדים בפעולה מהירה ומציגים שיפור משמעותי במאפיינים המציגים עור צעיר: גמישות, גוון, לחות, חיוניות, כהויות, כתמים וקמטים. לדוגמה "לנקום ג'ניפיק" - סרום המגובה בטכנולוגיה בלעדית שמאפשרת שימוש במינון מדויק. את השיפור ניתן לראות לאחר שבעה ימי שימוש ותוך שמונה שבועות העור נראה קורן יותר ובריא.

סרום מרגיע לעור הסובל מאדמומיות

עור שאינו מאוזן סובל ממראה אדמומי ובלתי אחיד, במקרה זה מומלץ להתמקד בסרום שנועד להרגיע את עור הפנים, להגן עליו מפני רעלים סביבתיים ולסייע לו להגיע לאיזון מחודש.

סרום המסייע לעור מקומט

עור מקומט נובע ממספר סיבות, כמו אקלים, לחץ, מתח, תזונה לקויה, חשיפה לא מבוקרת לשמש ואף גנטיות. יחד עם זאת באימוץ שגרת טיפוח הכוללת סרום, ניתן להאט ולהטיב את מצבם של הקמטים בעור. הסרום מגיע במרקם ג'לי המאפשר חדירה טובה יותר של החומר, הפועל על הנקבוביות ובכך מעשיר את העור בלחות ומסייע בהפחתת הקמטים ובריכוך ועידון העור.

כיצד להשתמש בסרום?

את הסרום מומלץ למרוח על עור פנים שטוף ונקי בתנועות סיבוביות. ברוב המקרים, כיוון שמדובר בחומר מרוכז מומלץ להניח כארבע טיפות באזורים שונים: מצח, לחיים וסנטר ובתנועות סיבוביות לסייע לחומר לחדור אל השכבות התחתונות של העור. יש לבצע פעולה זו עד לספיגה מלאה.

בשיתוף לנקום, בשיתוף לנקום
  • עוד באותו נושא:
  • סרום
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully