וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרלאווח כבר אכלתם?

בשיתוף בוא נאכל, בשיתוף בוא נאכל

11.3.2020 / 15:48

לאורך לא מעט נסיעות של מפיקי צוות "המומחים" צפונה, שמנו לב לשלט חוצות בסמוך לשפיים, "בוא נאכל" החלטנו לבדוק זאת מקרוב ומצאנו מסעדה שהפילה אותנו מהרגליים

בוא נאכל. יח"צ,
שרלוואח/יח"צ

"מה אוכלים פה?" שאלנו כאשר הגענו למסעדת "בוא נאכל" אשר הייתה מפוצצת בסועדים. מירב בנבנשתי, אחת הלקוחות, הסתובבה וענתה לנו, "חד משמעית, שרלאווח!"

שרלאווח? שאלנו בקול, מה זה אמור להיות?

התברר לנו כי מדובר במנה מהפכנית ממש, כזו שלא שמענו עליה או טעמנו באף מקום אחר בארץ, שווארמה מבשר הודו נקבה, המגולגלת במלוואח ושנעשית ללא שמן. אנחנו חייבים להודות, התרגשנו, לא בכל יום מוצאים מקום עם מנה שיצאה לה מהקופסא ובגדול.

בוא נאכל. יח"צ,
בוא נאכל/יח"צ

טעמנו את השרלאווח, אין מה לדבר, דליקטס מיוחד, גם בזכות המלוואח החם וטרי שנאפה במקום ולהערכתנו מדובר במנה שהולכת להכות גלים בארץ, חיקויים שלה זה רק עניין של זמן.

ולא רק שרלאווח מציעים במקום, מבט בתפריט גילה לנו שלל בשרים על האש, שיפודים, קבב, שניצל, פרגיות, חזה עוף והמבורגר, כל אלו לצד ים סלטים טריים.

בעל הבית של המקום הוא יגאל מסיקה המכונה פיפו, יד ימינו הוא מיקי שמנהל ומנצח על כל העובדים, אוכל ולקוחות. שוחחנו עם מיקי וביקשנו ממנו הסבר על איך יוצאים ככה מחוץ לקופסא, הוא שמח לספר לנו, "בגדול חיפשנו אלטרנטיבה לבצק הדחוס של הלאפה, לאחר נסיונות אפייה רבים הגענו לבצק ייחודי ומשם הגיעה המנה-השארלווח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

למדנו כי בגלל שהמלוואח מעובד במים בלבד, ללא שמן או מרגרינה. הבצק יוצא דק, נימוח בפה, קריספי וחם.

בשר השווארמה עצמו מקורו מהודו נקבה, כך שלא זקוק ליותר מדי תיבול, כי רוצים לשמור על הטעם המיוחד של השווארמה, לכן מטגנים אותה על פלטה דרוזית ומשם מקבלים מנת מישלן ממש.

שאלנו את מיקי איך מגיבים הלקוחות על המנה המיוחדת, והוא הדהים אותו בסיפור שאומר הכל, " לפני זמן מה, קיבלנו הזמנה מישראלים השוהים בקפריסין ולא מוכנים לוותר על השווארמה במלאווח, פיפו הרים את הכפפה, לקח משלוח של שווארמה וטס לקפריסין לסוף שבוע להכין להם זאת מקרוב, מאז החבר'ה הישראלים בקפריסין לא מפסיקים להזמין, אני בעצמי כבר נסעתי שלוש פעמים לסוף שבוע שמשלב "ביזנס עם פלז'ר".

בין אם אתם מתגוררים בקפריסין, הרצליה פיתוח, ירושלים או כל מקום אחר בארץ, חובה עליכם להגיע לשפיים לטעום את השרלאווח ושאר מעדנים שמוכרים במסעדת "בוא נאכל", אוכל שהוא עונג אמיתי.

בוא נאכל -שווארמה ומלוואח על האש

שעות פתיחה :

א'-ה' 10:00-21:00
שישי 10:00-14:00
שבת 10:00-21:00


אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף בוא נאכל, בשיתוף בוא נאכל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully