וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה צ'יפולה - בר הבריאות בתל אביב שממשיך אותנו להלהיב

בשיתוף לה צ'יפולה, בשיתוף לה צ'יפולה

11.3.2020 / 15:29

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" לחיפוש אחר המקומות לאוכל בריא, חזרנו לאחר שנתיים לבר הסלטים הפופולרי של העיר תל אביב, "לה צ'יפולה"

לה צ'יפורלה. יח"צ,
לה צ'יפולה/יח"צ

בר הסלטים "לה צ'יפורלה" פעיל כבר כ-6 שנים שבמהלכן צבר לעצמו קהל אוהדים גדול וידוע במאכלים הבריאים שמציע ללא שומן או טיגון בשמן עמוק כאשר אפשר למצוא בו גם מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן.

שני מפיקים חברי המערכת קפצו בצהרי יום שני לרחוב בית עובד 8 בעיר הגדולה ואלו הם הרשמים שהביאו עימם. בפעם האחרונה לפני מספר שנים שביקרנו בבר הסלטים הבריא "לה ציפולה" היה זה מקום קטן, היום לאחר שעברו למיקום חדש, מדובר במקום גדול שעבר שיפוץ נרחב ואליו נכנסו בשמחה לא מעט לקוחות כאשר כולם נהנים מתפריט מגוון באופן יוצא מן הכלל.

לה צ'יפורלה. יח"צ,
לה צ'יפולה/יח"צ

היה זה יום שני קריר כך שהוקסמנו קודם כל ממבחר מרקים עצום שמחמם את הנשמה- מרק תירס, אפונה, עדשים כתומות, בצל, עגבניות, מינסטרונה, אסיאתי, בטטה וסלק.

בכל הנוגע למנות מתחלפות מצאנו מנות מדליקות כגון פסטה ורביולי שמכינים אותה במקום עם פטריות ורוטב קוקוס, ישנם גם קציצות טבעוניות אשר עשויות מבטטה, עדשים, קינואה, ירקות ועוד.

שוחחנו גם עם מיכאל הבעלים של "לה ציפולה", על תפיסת עולמו הוא סיפר לנו: "הקונספט שלנו הוא העלאת המודעות והחשיבות של אוכל בריא, פחות שומן ובלי שמן עמוק, זאת הייחודיות שלנו, אוכל בריא שלאחריו יש מרץ להמשיך לעבוד ולא ללכת לישון". מי שאחראית להוצאת המטעמים הבריאים והטעימים הינה אשתו של מיכאל, השפית אמה מיליקובסקי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לה צ'יפורלה. יח"צ,
לה צ'יפולה/יח"צ

איך בוחרים משהו מכל הטוב הזה? משימה קשה ולכן ניסינו להיעזר בלקוחות שהיו איתנו במקום. שרון גולן בת 25 מהרצליה סיפרה לנו, "זה המקום הקבוע שלי לארוחות צהריים כך שלי אין התלבטות מה לבחור, פשוט בכל יום אוכלת מעדן אחר, משהו חם לצד סלט בריאות". גם אנסטסיה פלזנוב סיפרה לנו, "אני עובדת בקרבת מקום והאחראית של המשרד על ההזמנות של ארוחות הצהריים לכולם, ככה שבכל פעם מביאה שלל מנות, המחירים מאוד הוגנים ולכן אנחנו לקוחות קבועים".

בכניסה לבר יש עמדת סלטים אישית עם מגוון רחב של מרכיבים טריים לסלט, מעליה יש מדף עם קופסאות לפי גדלים שונים כך שאפשר להרכיב בדיוק כמה שרוצים, אי אפשר היה שלא להתרשם מההקפדה על הניקיון של העובדים גם בבר החופשי.

והמחירים? מפתיעים וזולים.

הרכבת סלט נעה בין 11 ל 30 שקלים בלבד, יש מבצעים נהדרים על כריך או טוסט עם סלט ב 30 שקלים, כאשר סלט גדול או פסטה, רביולי, כריך ומרק במחיר של 35 שקלים בלבד, כאשר הלחם מגיע בחינם.

"לה צ'יפולה", אנחנו שמחים לקבוע כי מאז הפעם האחרונה התפריט הוסיף לעצמו מגוון של מנות חדשות, בטעמים נפלאים כאשר שומרים על מחירים מעולים.

לה צ'יפולה, בית עובד 8, תל אביב.

לבירורים והזמנות: 058-7267676

כתובת האתר

פייסבוק

בשיתוף לה צ'יפולה, בשיתוף לה צ'יפולה
  • עוד באותו נושא:
  • סלטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully